איך להצליח בסטוצים עם נשים

איך להצליח בסטוצים עם נשים

הכללים החברתיים השתנו. יותר ויותר אנשים מנהלים כיום חיי מין כבודדים או מחוץ לגבולות המערכת הזוגית. המפגשים המיניים החד פעמיים, סטוצים, כוללים מפגש מרגש וספונטני בין שני בני זוג בהסכמה שמבוססים על העובדה שהם לעולם לא יתראו יותר. ההנאה מסטוץ מוצלח מחייבת למצוא בת זוג מוכנה, לעשות סקס טוב ובטוח ולהיפרד באופן מכובד לאחר מכן.

מציאת פרטנרית מתאימה

השתמש באפליקציה או אתר הכרויות סקס.

במאה ה -21, מציאת סטוץ מעורבת בדרך כלל שימוש בסמארטפון שלך. הורד אפליקציית היכרויות כמו טינדר או פשוט גלוש לאתר הכרויות סקס וסטוצים כמו SEXPAL. תוכל לספר קצת על עצמך לשותפות פוטנציאליים ולגלות פרטים עיקריים עליהן כולל תמונות. אם אתה מוצא מישהי שמוצאת חן בעיניך, אתה יכול להתחיל לצ'וטט איתה ולהעלות את האפשרות לקחת את הדברים לרמה הפיזית.

  • לגברים ונשים לעתים קרובות קל יותר לדסקס על סטוץ באמצעות טכנולוגיה ולא באופן אישי.
  • אפליקציות מסוימות, כמו Tinder   ואתרי הכרויות סקס כמו סקספאל תוכננו במיוחד להפגיש בין גברים ונשים המחפשים יחסי מין. אלו יהיו ההימור הטוב ביותר שלך. נשים באפליקציות כמו  JDATE מחפשות ככל הנראה קשר לטווח ארוך.

לך לבלות במועדון לילה או בר.

אחת האסטרטגיות הותיקות למציאת פרטנר לסטוץ היא חיי הלילה. בקר בבר, במועדון הלילה או בפאב ותבלו שם זמן מה. שים לב לנשים סביבך ותראה מי נמצאת לבד ונראה כאילו היא מחפשת חברה. כשאתה מוצא בחורה שאתה נמשך אליה, התחל לשוחח איתה והזמן אותה למשקה.

  • אל תטריד אישה אם היא לא רוצה שתטריד אותה
  • אל תציע מין על ההתחלה
  • השתמש במשפט פתיחה פשוט ולא מתחכם. משהו בסגנון של "היי אני ___, אפשר להצטרף אלייך?".

התחל עם נשים במסיבה.

מצא מסיבה או מפגש חברתי כלשהו שמארח מישהו שאתה מכיר ותלך לשם. בדרך כלל יהיו שם הרבה נשים פנויות. אולי אפילו תוכל להשיג חבר משותף שיעשה לך הכרות. הקדיש זמן לפלרטט עם נשים שונות וקבל תחושה מי עשויה להיות פתוחה למפגש מיני ללא דאגות.

  • שמור על גבולות ההגינות. אם היא שתתה יותר מדי, השיפוט שלה עלול להיפגע.
  • ודא שהבחורה שאיתה אתה מדבר לא נמצאת עם מישהו אחר לפני שאתה מנסה להתחיל איתה.

בקש מחברים להכיר לך.

בקש מחבר קרוב לשחק אותה שדכן. אולי יש להם ידידות במעגל החברתי שלהם אשר נמצאות במצב דומה לשלך ולא אכפת להן להתחיל קשר חדש על ידי מישהו שהן סומכות עליו. חברך יוכל גם להגיד מילה טובה עליך.

באופן אידיאלי, זו תהיה מישהי שאתה לא מכיר והחבר שלך לא קרוב מדי אליה. זה בדרך כלל רעיון רע לשכב עם מישהי אם זה עשוי להשפיע לרעה על החברות שלך.

סגירת הסטוץ

היראה במיטבך.

מכיוון שסטוצים הם כמעט אך ורק פיזיים, תרצה להציג את עצמך מפתה ככל האפשר. התקלח וסדר את עצמך כמו שצריך. בחר בגד נקי ונאה שמבליט את התכונות הטובות ביותר שלך. שים קצת בושם איכותי. מעל לכל, הפגן ביטחון עצמי. ככל שאתה מופיע בטוח יותר, כך תהיה רצוי יותר.

הקדש קצת זמן נוסף כדי לנקות את האזורים האינטימיים שלך.

גלה בה עניין.

כשאתה מוצא בת זוג מתאימה, השתדל ללמוד את שמה וברר עליה מעט פרטים. זה ייתן לך מספיק תובנות עם מי אתה נמצא כדי להפוך את הקשר הזמני שלכם לבלתי נשכח. הרגיע אותה על ידי התייחסות אליה כאל אדם, בעלת מוח משלה, ולא רק אובייקט מיני. זה דבר אחד לעשות סקס בכיף, אבל אף אחת לא רוצה להרגיש שמשתמשים בה.

  • אל תזרז את הדברים. זה רק גורם לך להיראות מיואש. אף אחת לא רוצה להיפגש עם מישהו שרק מחפש זיון קל.
    • שים לב אם היא מחזירה לך עניין. קשר עין ישיר, חיוך, גבות מורמות ונכונות לפלרטט באופן מיני גלוי הם סימנים טובים. אם היא מכווצת או מלקקת את שפתיה, נוגעת בשיערה או בגופה באופן מרמז או מדגישה את החלקים הסקסיים שלה כדי לוודא שאתה שם לב אליהם, זה כמעט הימור בטוח.
    • אין הגבלת זמן להכנת השטח לסטוץ. השקע את הזמן כל עוד אתה מעוניין להכיר את השותפה הפוטנציאלית שלך. נהל שיחה קלילה, הזמן אותה לארוחת ערב, לכו לשתות. באופן אידיאלי, שניכם צריכים להתרגש גם מכל מה שמגיע לפני יחסי המין.

הבהר את כוונותיך.

ברגע שהאפשרות לאינטימיות גופנית תעלה, תהיה ישיר איתה לגבי הרצונות שלך. אל תשקר לה, אל תציג באופן מוטעה את רגשותיך או תמתח אותה בכדי להשיג את מה שאתה רוצה. סטוץ אמור להיות חוויה בהסכמה עבור שני בני הזוג. שניכם בוגרים ואחראיים ומסוגלים להחליט אם מתאים לכם סקס חד פעמי.

  • כשמגיע הזמן שלך לעשות את הצעד לכיוון, עשה זאת בצורה לא כוחנית. אמור משהו כמו "אני חושב שאת באמת מושכת והייתי רוצה לגרום לך להרגיש טוב ללילה, אם את מעוניינת."

 

הבא איתך אמצעי הגנה.

תמיד תבוא מוכן. הכן לך כמה קונדומים בארנק שלך כדי שלא תיתפס בלי אמצעי מניעה. עדיף להיות מוכן מראש ולמנוע הפתעות לא נעימות בהמשך. לעולם אל תסתיר מידע על מחלת מין או מחלה אחרת. הבריאות של בת הזוג שלך חשובה.

וודא שבת הזוג שלך מרגישה בנוח במהלך הסקס.

מכיוון שמעולם לא הייתם יחד בעבר, עליכם להיות פתוחים לתקשר אחד עם השני על הרצונות האישיים ורמת הנוחות שלכם. גלה האם טכניקה, תנוחה או התנהגות מסויימת היא בסדר מצדה לפני שתנסה. כבד את הגבולות שלה והיזהר מלגרום לה להרגיש לחץ או שיפוטיות. כל עוד אתם באותו ראש, לילה של סטוץ יכול להיות חוויה מאד מענגת לשניכם.

  • סטוצים יכולים להיות מקום נהדר לממש פנטזיות, אבל לכולם יש את הגבולות שלהם. זכור ששניכם בעצם עושים סקס יחד כדי לספק זה את זו, ואלא אם זה מוסכם מראש ביניכם, איש אינו צריך להיות בשליטה מלאה .
    • אתה צריך לקבל את הסכמת השותפה שלך להמשך בכל צעד ושעל. אם היא מחליטה לסגת מסיבה כלשהיא, עליך לכבד זאת.
לאחר הסטוץ

בלו את הלילה ביחד.

לאחר סיום המעשה, הרגש בנוח ותכנן להישאר זמן מה. יש מידה מסוימת של כבוד שצריך לתת ליחסי מין. אם כן היא אומרת בפירוש, זה לא יהיה מתחשב מצידך להתגנב החוצה או לתרץ מדוע אתה צריך לעזוב. עדיף שתירגעו ותיהנו מחברתו של השני/ה למשך הלילה, ואז צעו לדרככם בבוקר.

  • עזיבה מיד לאחר שתסיים מעבירה לה את המסר שאתה אפילו לא רוצה להיות בסביבה, מה שיכול להרוס לה בקלות את החוויה.
  • זכור, אתם עם בן אדם אחר, ויש לה רגשות שעלולים להיפגע.
  • ·                                              

אל תשלח איתותים מבלבלים.

התנגד ללחץ להרבה חיבוקים או נשיקות לאחר קיום יחסי מין. אל תתחיל לומר לה כמה אתה מחבב אותה. עשויה להיות לה ציפייה להכניס רגשות למה שחוויתם. זה רק יסבך את הדברים לשניכם. היה נחמד והתנהג כלפיה בידידות, אך אל תבטיח הבטחות שאתה לא מתכוון לקיים. אם היית כנה לגבי מה שאתה מחפש, לא אמורה להיות לך שום סיבה לתת לה להבין שהזמן שלכם ביחד הוא יותר ממה שהוא.

  • לעולם אל תגיד "אני אתקשר / אשלח לך" אם אין לך שום תוכנית.

תקשורת נוספת היא אופציונלית.

על שניכם להיות ברורים על רמת התקשורת המתאימה לכם לפני שנפרדים. יכול להיות ששניכם מסתפקים בכיף שעשיתם ולא מרגישים צורך לראות או לדבר זה עם זה שוב. לחילופין, יתכן שתאהבו את הרעיון להפוך ליזיזים ולשלוח זה לזה טקסט מידי פעם. הדגש את העובדה ששניכם הסכמתם שזה צריך להיות דבר חד פעמי.

  • קחו את הדברים בקלות. אתם לא צריכים לשלוח זה לזה בקשת חברות בפייסבוק או לתאם זמן אחר להיפגש רק בגלל ששכבתם לילה אחד ביחד.
  • לפעמים רגשות יכולים להתפתח באופן בלתי צפוי. אם זה לא מה שאתה רוצה, אמור זאת. תזכיר לה את הסידור המקורי שלכם. היה אסרטיבי אם אתה חייב.

סיים עם הרגשה טובה.

במקום ללכת עם הבגדים ביד והראש מורכן בבושה, הערך את הזמן ששיתפתם. הודה לה על שנתנה לך בילוי טוב ואמור לה שנהנית להכיר אותה. סקס צריך להיות אינטראקציה מהנה ללא חרטות. אין טעם לקיים סטוצים אם זה משאיר אותך בהרגשה לא נעימה.

  • הרגיע אותה שתהיה דיסקרטי לגבי פרטי המפגש שלכם.
  • אם אתה עושה את הדברים בצורה הנכונה, סטוץ יכול להלהיב ולספק את שניכם מבלי לגרום לנפילה מביכה.

הוסף תגובה