איך נראה דייט ראשון בעיני גבר ואיך בעיני אשה?

איך נראה דייט ראשון בעיני גבר ואיך בעיני אשה?

הדייט הראשון הוא מצב בו החיים עצמם מזמינים אותנו לעזוב את התפקידים החברתיים הרגילים שלנו ולהצטרף למשחק חדש. מדוע גברים ונשים רואים באופן שונה כל כך את התסריט של הדייט הראשון?

לבוש

נשים משקיעות מאמצים רבים במציאת התלבושת המתאימה. הן רוצות להציג את עצמן באור הטוב ביותר האפשרי ובו בזמן להדגיש שהן מעודכנות באופנה הנוכחית אך בדרך כלל גברים אינם מודעים מה קורה במגמות האופנה.

אם הדימוי שלך לא קשור לנשיות, יותר קשה לגבר להיות מעורב במשחק הרומנטי. סביר להניח שהוא לא יזכור מה לבשת בדיוק. כל מה שיישאר בזיכרונו הוא נוכחות או היעדרה של נשיות, יופי, רוגע וביטחון עצמי. אם הצלחת להדגיש את התכונות האלה בעזרת הבגדים שלך, זה יעזור לו להעריך אותך כאישה שאיתה הוא רוצה להמשיך להיות בקשר.

ככל שהתלבושת והאביזרים התומכים שלך תמציתיים יותר כך הסיכויים שהוא יאהב את הבחירה הזו גבוהים יותר. זאת מכיוון שגזרה פשוטה של ​​שמלתך (בחירת שמלה לטובת מכנסיים תדגיש גם את הנשיות) לא תסיח את דעתו מהעיקר – את עצמך.

להכיר אחד את השני

פחות חשוב אם הגבר יגלה מיד כמה שיותר דברים אודותייך. לאחר הדייט הראשון, קרוב לוודאי שהוא יציין לעצמו כיצד הרגיש עם בת הזוג החדשה ואיזה רושם היא עשתה עליו. אישה, בתשובה לשאלה דומה, תספר הרבה יותר, תציין את המקצוע שלו, האם הוא היה נשוי, האם יש לו ילדים וכולי.

זה הפוך ממה שאנו רגילים לחשוב, אישה מתעניינת במידע מעשי, בעוד שהגבר מייחס חשיבות רבה יותר לרושם הרגשי.

גבר, ככל הנראה, לא ישקול לאחר הדייט מה הייתה משמעות כל מילה או מבט.

זה נובע בין השאר מהעובדה שאישה מתמודדת עם ריבוי משימות ביתר קלות ויש לה בדרך כלל יכולת תקשורתית גדולה יותר. היא מצליחה להעריך את מצב הרוח הרגשי, היחס של הגבר כלפיה ורגשותיה, ובמקביל, אישה שולטת בתחום הרציונלי ומנסה לענות על השאלות המעשיות.

עתיד מערכות היחסים

ממש בתחילת מערכת יחסים, גברים נוטים יותר לחיות "כאן ועכשיו", ונהנים מתקשורת בלבד. הם לא מוכנים, כמו נשים, לרוץ קדימה ולחלום על העתיד: תקופה מאושרת תחת קורת גג אחת, נסיעות, ילדים עם לחיים ורודות וכלב.

אין שום דבר רע בחלומות, אבל חשוב שאישה תרגיש את ההבדל בין פנטזיות לחשיבה כפייתית על תוכניות. חשיבה כזו מציינת לעיתים קרובות ניסיון לשלוט במצב ומתגלה כסימפטום אשר ימנע מהקשר להתפתח בצורה בריאה.

לקרוא בין השורות

גבר, ככל הנראה, לא ישקול מה משמעות כל מילה או מבט של אישה כזו או אחרת. מספיק לו רק להרגיש שטוב לו איתך כדי לגרום לו לרצות לבקש ממך דייט שני. אישה, ששמה לב יותר לפרטים, יכולה להיזכר בכל הניואנסים של הפגישה.

העניין שלנו נקבע במידה רבה על ידי כמה השותף עזר לנו לפגוש חלק חשוב בעצמנו.

מוחם של גברים מתמקד בזיהוי  משימות חשובות ומשניות. את הדקויות של תקשורת לא מילולית – מחוות, מבטים, הבעות פנים – לעתים קרובות הם לא לוקחים בחשבון. מבחינתם אלה רק ניואנסים נוספים שעל אמינותם הם, בניגוד לנשים, אינם רגילים להסתמך עליהם.

נושא השיחה

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין גברים לנשים הוא היחס לנושאי השיחה. נשים יכולות לדבר ולהקשיב על חברים או משפחה, תוך שימת דגש רב על מה ואיך נאמרו הדברים. גברים מוצאים שסיפורים על אנשים שהם לא מכירים משעממים ביותר.

הטעות הגדולה ביותר של האשה היא לדבר מיד על הקשיים שהיא עדיין חווה עם בן זוגה לשעבר.

הדייט הראשון הוא בראש ובראשונה מפגש עם עצמך

דייטים ראשונים הם עדיין לא מערכת יחסים עם אדם אחר, אלא התמודדות עם התהליכים הפנימיים שלנו: פחדים, תקוות, תסביכים, תרחישים משפחתיים. אנו נגלה את בן/בת הזוג בהמשך, אך לעת עתה העניין שלנו נקבע במידה רבה בכמה הוא/היא עזרו לנו לפגוש חלק חשוב בעצמנו.

גבר בוגר מבחינה פסיכולוגית ומצליח חברתית יחפש, קודם כל, התאמה רגשית עם אישה. אחרי הכול, חיי האהבה נותנים לו הזדמנות לפתח את הצד של האישיות שלו שבדרך כלל מעורב פחות בפעילות החברתית של גברים.

אם הדייט הראשון לא "יחבר" אותנו, לא נמשיך לדייט שני. לכן, חשוב ביותר, אם כי לא מבטיח סוף טוב, להראות את הטוב ביותר שיש לנו – יצירתיות, ספונטניות ונכונות להסתכל על עצמנו מנקודת מבט חדשה.

סוגי דייטים

יש הכרויות רציניות (חברים, JDATE וכדומה) ויש הכרויות קלילות (טינדר, סקספאל הכרויות סקס ועוד). הכל בהתאם לסוג היחסים שאתם מחפשים בשלב הנוכחי של חייכם.

אז שיהיה בהצלחה והנאה !

הוסף תגובה