איך להשוות נכון ביטוח נסיעות

איך להשוות נכון ביטוח נסיעות

בואו נתחיל עם למה להשוות ביטוחי נסיעות לחו"ל?

כמו שכולנו משווים מחירי חבילות נופש, טיסות ובתי מלון כדי לחסוך בעלויות הטיול, אנו מאפשרת לכם להשוות בקלות בין מגוון ביטוחי הנסיעות, לרכוש את ההצעה הכי משתלמת.

חוץ ממחיר, חשוב להשוות פקטורים נוספים לפני קניית ביטוח.

1. השתתפות וכיסוי מקסימלי

מחיר ההשתתפות העצמית ותקרת הכיסוי המקסימלי הם שני פקטורים חשובים. הם קובעים כמה תצטרכו להוציא מהכיס במקרה של אירוע ביטוחי, ועד כמה חברת הביטוח מוכנה להשתתף בכל סכום שמעבר להשתתפות העצמית.

2. קלות התביעה

חשוב לבדוק שהליך התביעה הוא קל ואינטואיטיבי. חברות ביטוח התקדמו מאוד בשנים האחרונות וישנן חברות עם אפליקציות או כרטיס אשראי נטען המכסות את התשלום להוצאות רפואיות כבר בחו"ל.

3. מצב רפואי קודם

יש חברות המציעות ביטוחים במיוחד לאנשים בעלי מצבים רפואיים קודמים. ביטוחים אלה מגוונים מאוד וחשוב להשוות בין החברות כדי למצוא מענה מותאם אישית למצב הרפואי הייחודי שאיתו אתם באים.

ישנם הרבה חברות שנותנות ביטוח נסיעות לחו"ל וכמובן לכל אחת יש יתרונות וחסרונות.
ננסה לסכם ולקצר את החברות השולטות:

קצת על פספורט קארד

פספורט קארד היא חברת ביטוח נסיעות לחול ששולטת על כ- 40 אחוז מנתח השוק. השיקה לאחרונה אפליקציה חדשנית ומתקדמת הנקראת פספורט קארד פוקט (POCKET). זהו הביטוח האוטונומי הראשון מסוגו בארץ ובעולם, לאחר התקנת האפליקציה בסמארטפון שלכם תוכלו ליהנות מהטענה עצמית של הכרטיס כדי לשלם עבור שירותי רפואה ובריאות בחו"ל, ללא צורך לפנות למוקד Passport Card.
האפליקיציה היא בנוסף לכרטיס המגנטי שהולך איתכם לטיול.

קצת על הראל

כדי ליהנות מטיול בחו"ל וגם מנסיעה עסקית, חשוב להיות בראש שקט ונקי מדאגות. כחברת ביטוחי הבריאות הגדולה בארץ, הראל מציעה פוליסות המותאמות בדיוק לסוג הנסיעה שלך לחו"ל ומעמידה לרשותך התמחות של שנים וקשרים בינלאומיים עם טובי הרופאים והמוסדות הרפואיים בעולם.

קצת על מגדל

במגדל שמו דגש על חווית משתמש ובאמצעות אפליקציה ניתן לבצע מגוון של פעולות: להגיש תביעות אונליין בהחזר מהיר תוך יממה אחת, אפשרות לנווט לרופא או לסרוק את הקבלות ישירות לאפליקציה.

קצת על כלל

כלל מציעה פוליסה שהיא נכון להיום הזולה ביותר, עם הכיסוי הרחב ביותר – עבור מחיר ממוצע של 2$ ליום אתם זוכים לביטוח שכולל בתוכו ביטוח כבודה וקיצור נסיעה ללא תשלום נוסף.

קצת הסבר על מה מציעות חברות הביטוח:

  • כבודהכיסוי על אובדן או נזק שנגרם לכבודה שלכם במהלך תקופת הביטוח
  • ביטול נסיעהכיסוי עבור הפסד כסף עקב ביטול נסיעה בלתי נמנע
  • קיצור נסיעהכיסוי עבור הפסד כסף כתוצאה מקיצור בלתי נמנע של הנסיעה
  • איתור וחילוץכיסוי עבור מקרים בהם נדרשים שירותי איתור ו/או חילוץ
  • חבות כלפי צד ג'כיסוי עבור מקרים בהם נגרם נזק גוף או רכוש לצד שלישי במהלך
  • ספורט אתגריכיסוי הוצאות של שירותים רפואיים בחו"ל, עקב פציעות/מחלות שנגרמו מפעילות ספורט אתגרי
  • ספורט חורףכיסוי הוצאות של שירותים רפואיים בחו"ל עקב פציעות/מחלות שנגרמו מפעילות בתחומי ספורט חורף
  • מכשיר סלולאריכיסוי למקרה של גנבת מכשיר סלולארי
  • מחשב נייד/טאבלטכיסוי למקרה של גנבת מחשב נייד או טאבלטאחרי שבחרתם בקפידה את הביטוח המתאים עבורכם כל מה שנשאר הוא לקוות שלא תשתמשו בביטוח ותהנו בטיול 🙂

הוסף תגובה