ביטוח מחלות קשות – השוואת מחירים

ביטוח מחלות קשות הנו ביטוח המעניק תשלום חד פעמי בעת גילוי המחלה. בניגוד לביטוחים אחרים המעניקים פיצוי בעת פטירה או נכות, אדם שהינו חולה לא זוכה לפיצוי מחברת הביטוח. ביטוח מחלות קשות מהווה פוליסה נפרדת שניתן לעשותה לצד ביטוח חיים או ביטוח בריאות. המשמעות כי בעת מחלה קשה נוכל לקבל סכום כסף שיעזור לנו להתמודד עם הקושי הכלכלי, לרוב בעת גילוי מחלה קשה חייב של המבוטח משתנים ללא היכר, האדם מפסיק לעבוד, ההכנסה פוחתת באופן משמעותי הגורם ללחץ נוסף, נדרשים משאבים כלכליים לטיפולים ולתרופות יקרות שלרוב אינן בסל הבריאות.

ביטוח מחלות קשות הוא בהתאם לתנאי הפוליסה. המחלות שבגינן ניתן לבטח הם סרטן, ניתוח מעקפים, שבץ מוחי, טרשת נפוצה, קומה, דלקת קרום המוח, איידס, אלצהיימר, פרקינסון, התקף לב, ניתוח מסתמי הלב, עיוורן, חירשות, השתלת איברים, פגיעה מוחית, יתר לחץ דם וכדומה. רשימת המחלות משתנה מחברת ביטוח אחת לשנייה, חשוב לבדוק מה כוללת רשימת המחלות לפני שעורכים ביטוח.

 

פרמיה לביטוח מחלות קשות משתנה בהתאם למספר פרמטרים של המבוטח כגון גיל המבוטח, מין המבוטח, מצב בריאותו של המבוטח והיות המבוטח מעשן או לא מעשן. ניתן לעשות ביטוח על מספר מחלות או ביטוח על מחלה אחת כגון ביטוח טרשת נפוצה.

פוליסת מחלות קשות אכן מבטיח כי בעת מחלה תקבלו פיצוי חד פעמי, אך חשוב לבדוק מהם הסייגים בכל סעיף של מחלה, מהן הדרישות כגון בדיקות או מעקב על מנת לקבל את הפיצוי ברגע האמת. לרוב, פרמיה לביטוח מחלות קשות הינו עד סכום המקסימאלי של 500 אלף שקל, פוליסת מחלות קשות מסתיימת בגיל 65, ואחל לחמש או עשר שנים הפרמיה מתייקרת.

חברות ביטוח רבות מציעות פוליסת ביטוח מחלות קשות, כגון הראל ביטוח מחלות קשות, כמו כן ניתן לשלב בין ביטוחים שונים. מחיר ביטוח חייםומחלות קשות יכול להיות משתלם יותר כאשר משלבים בין הביטוחים ולחסוך עמלות. השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות תבטיח כי נוכל לרכוש את הביטוח המתאים לנו, להשוואת בין רשימת המחלות של כל חברה.

הוסף תגובה