איך לשדרג את קבלת הפנים באירוע

איך לשדרג את קבלת הפנים באירוע

עולם האירועים כבר ממזמן נהפך למורכב, כלכך הרבה הפקות שמשתנות בהתאם לאופנה וסוג האירוע, אטרקציות ויראליות שמגיעות ונעלמות במהירות. בכדי להפוך את האירוע שלכם למרהיב ביותר תצטרכו להתאים אותו לתקופה.

הבסיס של האירוע הוא קבלת הפנים, האורחים מגיעים ובכדי לגרום להם להתחיל ברגל ימין תצטרכו להרשים אותם עוד מהצעד הראשון באולם או גן האירועים בו מתרחשת השמחה. ההמלצה שלנו היא לבחור אטרקציה שקשורה לצילומים, בעידן הנוכחי קהל האורחים אוהב לתעד צילומים משובחים ולעלות לרשתות החברתיות, קיר הוליווד גדול וממותג לאירועים יכול לייצר עשרות תמונות שהאורחים לא חשבו שהם יצלמו. קיר צילומים טוב וממותג על ידי צוות מקצועי של גרפיקאים יקשט באופן מפתיע את האירוע.

אם שאלתם את עצמכם לרגע מה הוא בעצם קיר הוליווד לחתונה ומאיפה הרעיון שלו, אז נתחיל בזה שתזכרו באירועים ההוליוודים ובטקסים האמריקאים. מקשטים את הטקסים והאולמות בשטיחים אדומים ועמודי זהב עם חבלי משי אדומים, מיתוגים על קירות והרבה תאורה ופריטים נוצצים. כך גם באטרקציה החדשה של וואלנייטס הפקות. החברה הצליחה לשאוב את כל האלמנטים האמריקאים ולהכניס אותם לתוך אירוע אחד וכך לייצר קונספט ייחודי לאירוע שלכם. כאשר הם מספקים לכל לקוח צוות שלם שאחראי על עיצוב גרפי מקצועי, בית דפוס שמדפיס את העיצוב על שמשונית מרהיבה בגודלה וכמובן זוג ספקים שיגיעו עם כל ההפקה, ירכיבו לפני קבלת הפנים ויפרקו בסוף האירוע.

את ההפקה נכון להשקה הראשונית הם מספקים במחירי מבצע ולכן שווה להיכנס לאתר, לצלצל ולבדוק אך ללא ספק ההנחה שהם נותנים למגיעים מהאינטרנט מכובדת מאוד.

הוסף תגובה