הפקתם לעצמכם את החותנה והיא הייתה מושלמת ? למה לא תהפכו את זה למקצוע ?!

היום כשכל מי שחוגג אירוע בין אם מדובר בבר מצווה או בחתונה וכל סוג אחר של אירוע כמו אירוע חברה ואירועי השקה כולם רוצים להפוך את האירוע שלהם למרגש ולייחודי ביותר. אירוע כזה שכולם יזכרו ויש כאלו שלא יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הטובה ביותר ולכן הם בוחרים לפנות למומחים בתחום שיעשו זאת עבורם וכאן נכנסים לתמונה מפיקי האירועים. 

בעבר סוגי האירועים היו יותר צנועים ופשוטים אך עם הזמן הסטנדרטים השתנו וכיום כל אירוע חייב להיות יותר מרשים ומיוחד מהקודם לו אפילו חברות רבות הבינו שכדי למתג נכון את המוצרים שלהם הם חיביים ליצור אירועים וכנסים בכדי לחשוף את המוצר לכמה שיותר אנשים מעבר לפרסום במדיה וזאת בכדי שהלקוחות יחושו את המוצר (במידה ומדובר במוצר פיזי כמובן) ועל ידי כך יוכלו החברות לבצע חדירה לשוק .

היום כדי להיות מפיק אירועים זה לא מספיק רק לאהוב את התחום ולחשוב כיצד תוכלו להרוייח כסף מכל ספק שיגיע לאירוע באמצעות לקיחת עמלה בגובה אחוז מסכום העסקה. אתם חייבים לדעת בדיוק איך הכל עובד במהלך האירוע. 

אם ניקח לדוגמה אירוע חברה (כמובן שממנו אפשר להשליך על כל סוג של אירוע) :

ההפקה של אירוע מסוג תהייה בכמה חלקים הראשון: החלק שבו נקבעים הדברים המהותים שיהיו במהלך האירוע כלומר התוכן בו יעסוק האירוע. לצורך כך צריך לבנות לוח זמנים מסודר ולקבוע בדיוק מה רוצים שיהיה אם מבחינת קייטרניג לאירוע בשרי או חלבי וכמובן סוגי האטרקציות כמו למשל צילום של מגנטים  שזאת חוייה שמעניקה לאורחים מזכרת מיוחדת מהאירוע לכן בכל הפקת אירוע יש לשקול כי צלם מגנטים לאירועים  יכול לתרום להצלחת האירוע ולהשאיר לאורחים מזכרת של מגנט ועליו לוגו של החברה שזאת עוד הזדמנות לפרסם את עצמכם בזה שאורח חוזר לביתו עם תמונת מגנט ייחודית . 

החלק השני : החלק הלא פחות חשוב והוא הצד הטכני של האירוע הכוונה היא שאם מדובר באירוע מסוג מסיבת פורים לעובדי חברה מסוימת והאירוע מתקיים במשרדי החברה כמובן שאפשר לארגן סוג של מסיבה קטנה אבל אם נגיע עם ציוד הגברה כמו זה שיש באמפי בקיסריה זה קצת יפריע למהלך עבודה תקין בכל מקרה גם באירוע שמתקיים במשרדי חברה יש לשקול הזמנה של מגנטים לאירוע חברה

 החלק השלישי :  הפרסום – כל אירוע מושקע ככל שיהיה חייבים לפרסם אותו ולהביא לידעית האנשים הרלוונטים על קיומו של אירוע מסוג זה.

החלק החושב ביותר הוא בטיחות ! בטיחות מעל הכל ! ארגנתם אירוע דאגו לשמור על הביטחות של העובדים במקום ושל המוזמנים המגיעים לאירוע.

והכי חשוב מעל הכל תשתדלו להנות כמה שיותר מהאירוע וההכנות. 

הוסף תגובה