אפליקציות למצלמות אבטחה

אפליקציות למצלמות אבטחה

העולם רץ קדימה בצעדי ענק ומידי כמה חודשים אנו נחשפים למוצרים חדישים יותר במגוון תחומים. אחד התחומים שהטכנולוגיה שיפרה בו את הנוחות באופן משמעותי הוא תחום מצלמות האבטחה, כאשר כיום אפשר להיכנס לאפליקציה בטלפון הנייד שלכם ולראות את התמונה שהמצלמה משדרת.

למה צריך אפליקציה למצלמות אבטחה?

אפליקציה שמתאימה למצלמת האבטחה למעשה מביאה את רמת הנוחות לשיא של כל הזמנים. מה יותר נוח מאשר לפתוח את הטלפון הנייד ולראות את מצלמת האבטחה שלכם בשידור ישיר? מה יותר נוח מבדיקה מהירה של השעות האחרונות בכל המצלמות בבית? מצלמת אבטחה יכולה להיות יעילה חלקית כאשר אתם צריכים לבדוק במחשב את מה שהיא צילמה, כאשר אין לכם אפשרות לראות מרחוק מה באמת קורה בבית או בעסק בזמן אמת. עם אפליקציה ייעודית שמתאימה למצלמת האבטחה, האפשרות העתידנית הזו כבר הפכה למציאות וכיום כל אחד נהנה משליטה ובקרה מוחלטים על ביתו.

אפשרות לחלק את המסך

אחת האפשרויות שהאפליקציה מציעה לכם היא לראות את כל המצלמות באותו המסך. אמנם התמונה תהיה קטנה יותר אך אתם בכל מקרה יכולים להגדיל את התמונה בלחיצה אחת פשוטה כך שאתם רק מרוויחים. בעזרת מסך מפוצל אתם יכולים לראות את כל המצלמות שפועלות בבית או בעסק וכך למעשה אתם בבקרה מלאה בכל רגע נתון. אפשרות זו יכולה לעזור לכם כאשר אתם רוצים לראות מה קורה בבית כאשר הילדים נשארו לבד, כאשר יצאתם עם כל המשפחה לאירוע או לחופשה וגם בעלי עסקים יכולים למצוא שימוש באפליקציות מסוג זה.

אפשר להזיז את המצלמה מרחוק

עוד אפשרות חשובה אשר מצלמת אבטחה עם אפליקציה ייעודית יכולה לספק לכם היא תזוזה של המצלמה. יש מצלמות סטטיות שלא מצלמות באופן פנורמי, כאשר בדרך כלל הבחירה במצלמה כזו נעשית משיקולי יתרונות וחסרונות. הבעיה היא שכך אי אפשר להביט בכל צדי המקום מה שיכול להיות פרצת אבטחה די בעייתית. עם זאת האפליקציה מאפשרת לכם להזיז את המצלמה ימינה ושמאלה, למעלה ולמטה, כך שאתם יכולים לראות כל מה שקורה בבית בלי כל בעיה. ההזזה שלה תתבצע בלחיצת כפתור באפליקציה ממש כמו במשחק מחשב למשל.

להיכנס מכל מקום בצורה מאובטחת

אולי אחרי כל האפשרויות שמנינו עד כה כבר השתכנעתם שמצלמת אבטחה עם אפליקציה ייעודית תהיה בוודאות הבחירה הכי טובה שלכם, אך אל לנו לשכוח שישנם גם חסרונות. החיסרון הבולט שבוודאי יעלה לכם לראש בשיקול הדעת שתפעילו לפני הרכישה, הוא עניין האבטחה של המצלמה. זה שהמצלמה שלכם דואגת לאבטחת הבית אינו מוטל בספק וזה מבורך ויעיל. עם זאת, הבית שלכם יכול לסבול מחוסר פרטיות כי יש לא מעט האקרים שישמחו לראות מה אתם עושים בבית או בחדר השינה, וכמובן גם ינסו לסחוט מכם כסף. תהיו בטוחים שהאפליקציה תהיה מאובטחת בכל עת.

הוסף תגובה