באנרים בפורמט רחב.

הדפסת באנרים

הדפסת באנרים  על גבי PVC מושכים תשומת לב רבה המחייבת אותם להיות באיכות הגבוהה ביותר עם עיצובים מודפסים באופן חד וברור. Pixelim מספקת מגוון רחב של באנרים , העשויים מ- PVC, וגם כאלה עם תאורה אחורית על מנת למלא את כל דרישות וצרכי הלקוח.
היתרון הגדול של באנר העשוי PVC טמון במחירו הזול יחסית של חומר ה- PVC וכן בכך שהוא גם קל משקל ולכן ניתן לניוד ממקום למקום.

בבית הדפוס פיקסלים מתאפשרת לך התאמה אישית מהירה וקלה של הבאנרים בפרויקט הפרסום שלך עם כל עיצוב שרק תרצה. אצלנו תקבל גם עצת מומחה כיצד לתכנן מוצרים אופטימליים עם יעילות פרסום גבוהה. הבאנרים  שלנו  המודפסים ישירות על PVC מגיעים גם עם אפשרות לביצוע חיתוך צורני מעוצב לפי איזה צורה שתבחר. אנו מסוגלים לבצע גם חיתוך של הצורות המורכבות ביותר באופן המדויק ביותר. אנו דואגים לספק לך את המוצר המוגמר בתוך פרק זמן קצר.

הדפסת באנרים – גדלים

ניתן להדפיס באנרים לרוחב או לאורך עם מידות של עד 300 ס"מ רוחב, והאורך בלתי מוגבל.
עובי הבאנר העשוי PVC נע בין 1 ס"מ ל- 30 ס"מ וישנו גם מגוון רחב של צבעים לבחירה. Pixelim מספקת באנרים עמידים במיוחד, גם בתנאי חוץ, כולל אלה המודפסים באיכות HD שניתן גם לבצע בהם חיתוך צורני.
אנו מעסיקים מגוון אנשי מקצוע מומחים, כגון: גרפיקאים, מעצבים ודפסים מקצועיים על מנת לספק ללקוחותינו את המוצרים באיכות הגבוהה ביותר עם עמידות לאורך שנים רבות.
הדפסת הבאנרים מתבצעת ישירות על גבי פי.וי.סי (PVC) בטכנולוגיית הדפסה מתקדמת ע"י מכונות חדישות ומתקדמות אשר מבטיחות איכות הדפסה מירבית. 

באנרים – משלוח

בין אם אתה זקוק להדפסת באנרים  לימי הולדת, מסיבות או למטרת פרסום ושיווק, Pixelim יכולה לספק את המוצרים שהזמנת בתוך פרק זמן קצר במשלוח ישיר עד פתח ביתך. 

מוצרים קשורים

Pixelim מספקת שירותי הדפסה בפורמט רחב בטכנולוגיית UV על כל סוגי החומרים הקשיחים במחירים משתלמים ושווים לכל כיס.
צרו איתנו קשר עוד היום ואחד מצוות המומחים שלנו ישמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.  

הוסף תגובה