בחירת דלתות לבית ותחזוקתן

בחירת דלתות לבית ותחזוקתן

בחירת דלתות לבית היא דבר חשוב אותו אנו עושים כאשר אנו בונים בית חדש או כאשר אנו רוצים לשפץ את הבית. לדלתות הבית ישנו שימוש כפול, מצד אחד הן נועדו לספק לנו ביטחון ולמנוע כניסה בלתי מורשית. אך מצד שני דלתות הבית, דלת הכניסה וגם הדלתות הפנימיות, הן חלק מעיצוב הבית והן משפיעות על האווירה העיצובית בתוך הבית. ועל כל זה נוסיף את סוגיית התקציב שגם היא שיקול שצריך לקחת בחשבון. לכן כאשר אנו בוחרים דלתות לבית יש לעשות זאת בכובד ראש.

רמת הבטיחות

בראש ובראשונה הדלת נועדה לתת לנו ביטחון ולכן חשוב לבחור בדלת איכותית ואטומה. חשוב לבחור בדלת מיצרן מוכר אשר עשויה מחומרי גלם איכותיים. חשוב שזו תהיה דלת עם מנעול איכותי ובעל נעילה רב בריחית. לא כל מנעול מתאים לכל סוג של דלת ולכן כדאי לעבוד בצמוד עם מנעולן בתל אביב יצאת צדיק על מנת לקבל ייעוץ בעת בחירת הדלת. מנעולן אשר מתעסק בדלתות על בסיס יומי, מכיר את נקודות החולשה והחוזקה של כל דגם והוא האיש המתאים ביותר לסייע לכם בבחירת הדלת.

עמידות

דלת היא מוצר שאמור לשרת אותנו במשך שנים ארוכות. השימוש בדלת הכניסה הוא דבר יום יומי. מידי יום אנו פותחים וסוגרים את הדלת ונוצר על הדלת והצירים עומס רב אשר מביא לשחיקה לאורך זמן. חשוב להתייעץ עם מנעולן ולבחור דלת בעלת עמידות גבוהה אשר תוכל לשמור על מראה חדש ותפקוד תקין לאורך זמן ותפחית את הוצאות התחזוקה שלכם.

עיצוב הדלת

עיצוב הוא עניין של העדפות אישיות וזוהי הנקודה היחידה שבה למשל מנעולנים בתל אביב לא יכולים לעזור לכם. את הבחירות העיצוביות שלכם עליכם לעשות לבד, אך לוודא שהדלתות הן בטוחות וחזקות. למזלנו ישנם אינספור דגמים של דלתות, בצבעים שונים ומחומרים שונים. בזכות זה תוכלו בקלות למצוא דלת שהיא גם בטוחה וחזקה וגם מתאימה לצרכים העיצוביים שלכם.

תחזוקת דלתות

על מנת ליהנות מהדלת לאורך זמן חשוב להקפיד על תחזוקה של הדלת וגם של המנעול. אם יש לכם בעיה בדלת תמיד תוכלו להזמין מנעולן לתיקון דלת פלדלת והוא יתקן כל בעיה, אך מניעה באמצעות תחזוקה היא האסטרטגיה הטובה ביותר לצורך הפחתת עלויות התחזוקה.

עבודות התחזוקה שצריך לעשות תלויות בחומרים מהם עשויה הדלת. כאשר מדובר בדלת מתכת הבעיה העיקרית היא חלודה. מסיבה זו מומלץ למרוח על הדלת חומר ציפוי כנגד חלודה. כמו כן כאשר מנקים את הדלת יש להשתמש בחומרי ניקוי המתאימים לדלתות מתכת.

דלתות עץ דורשות תחזוקה ברמה גבוהה יותר. יש להגן על העץ מפני לחות ורטיבות ואת זה ניתן לעשות באמצעות מריחת לכה שקופה או צבע מבודד. בעיה אחרת אשר יכולה להופיע בדלתות עץ היא טרמיטים ולכן חשוב להשתמש בחומרי הדברה מתאימים אשר ירחיקו את הטרמיטים. כמו כן על מנת לשמר את המראה של הדלת מומלץ לשמן אותה אחת לחצי שנה. השימון ימנע דהייה של הדלת והופעת סדקים בעץ.

מנעולן בתל אביב