טיפים לשמירה על הביטחון בבית

טיפים לשמירה על הביטחון בבית

ביתו של אדם הוא מבצרו, זהו אמור להיות המקום הבטוח לכל המשפחה ולא רק בהקשר של פריצות לבתים. אבל בשביל להבטיח שהבית יהיה מקום מוגן חייבים לנקוט באמצעי זהירות, אמצעי הרתעה ואמצעים למניעת פריצות לבתים. להלן כמה טיפים באדיבות פורץ מנעולים לגבי שמירה על הביטחון בבית.

טיפים לביטחון בבית

שימרו על דיסקרטיות – בכל הנוגע להיעדרויות מהבית כדאי שתשמרו על דיסקרטיות. לא צריך לספר לכל העולם שאתם נוסעים לחו“ל ובטח שלא לפרסם ברשתות החברתיות. גנבים בהחלט מחפשים אחר מידע מודיעיני וכאשר בעלי הבית נמצאים בחו“ל זוהי ההזדמנות המושלמת עבורם לפרוץ לדירה.

התקנת סורגים – כאשר אנו מדברים על פריצות לבתים אנו תמיד חושבים על גנבים המנטרלים את המנעול בצורה זו או אחרת, אבל אל תשכחו שאפשר להיכנס הביתה גם דרך חלונות. לכן חשוב שתתקינו סורגים, במיוחד כאשר מדובר בקומת קרקע, אך לא רק!

מצלמות אבטחה – בהחלט מומלץ להתקין מצלמות אבטחה בבית. רבים חושבים שמדובר באלפי דולרים אך האמת שבכמה עשרות דולרים ניתן לקנות מצלמה פשוטה אשר יכולה לעשות עבודה מעולה. ישנן מצלמות להתקנה עצמית אשר שומרות את הווידאו בענן. מצלמות אלו יכולות לשלוח לכם הודעה במקרה של תנועה חשודה בבית ואף לאפשר לכם לראות בשידור חי מה מתרחש בבית באמצעות הטלפון הנייד.

מנעולים איכותיים – חשוב להקפיד על התקנת מנעולים רב בריחיים איכותיים אשר קשה לפרוץ אותם. ישנם אינספור סוגים של מנעולים וכדאי להתייעץ עם מנעולנים בראשון לציון לגבי הדגמים והיצרנים המועדפים.

דלתות חזקות – דלתות כניסה יכולות להיות מחומרים שונים. חשוב מאוד לבחור בדלתות איכותיות וחזקות אשר לא ניתן לשבור או לכופף בקלות.

אזעקה – מערכת אזעקה ביתית היא פתרון מעולה למניעת פריצות לבתים. מערכות אזעקה מקושרות בדרך כלל למוקד חירום ויכולות להתריע כאשר מישהו חדר לביתכם. כמו כן הן משמיעות רעש אדיר אשר יעיר את כל השכנים ויבריח את הגנב במהירות.

בקרת שכפול – כדאי מאוד להתקין צילינדרים עם בקרת שכפול. בקרת שכפול מתבצעת באמצעות כרטיס מגנטי אשר מונע מכל אחד לשכפל את המפתחות. לצורך שכפול המפתחות צריך להגיע אל מרכז השכפול מטעם המשווק ולהציג את הכרטיס המגנטי. אם נתתם לעוזרת מפתח אין באפשרותה לשכפל אותו . כלב – גם כלב גדול וחזק יכול להרתיע גנבים. כלבים הם שומרים טבעיים אשר מגיבים בנביחות רועמות כאשר זר מתקרב. וחוץ מזה הם חברה נהדרת עבור כל בני המשפחה.

מנעולן בראשון לציון