גלידת העתיד נוחתת בישראל

Dippin' dots – "גלידת העתיד", בהקפאה של מינוס 45 מעלות, עשוייה כדוריות קטנטנות במגוון רחב של טעמים, המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, זכתה בפרסים יוקרתיים על יזמות ומקוריות Dippin' dots, הגלידה הקרה ביותר בעולם, בצורת כדוריות קטנטנות בשיטה טכנולוגית ייחודית, המאוחסנת בטמפרטורה של מינוס 45 מעלות צלזיוס, מגיעה לישראל, לאחר ש"דוטס ישראל" זכתה בזיכיון לשווק ולהפיץ אותה בלעדית בישראל ובמזרח התיכון.

Dippin' dots, המיוצרת בתוספת חנקן נוזלי בהקפאה עמוקה ביותר, מכילה פחות אוויר מגלידות רגילות והמראה שמתקבל הוא מיוחד במינו: כדורים קטנטנים של גלידה העשויה ממוצרים טריים במגוון רחב של עשרות טעמים ושילובים , ביניהם גלידה חלבית, גלידת סורבה בטעמי פירות אקזוטיים ואף גלידה מופחתת שומן ללא תוספת סוכר או על בסיס יוגורט. להמצאה הייחודית הזו אחראי מייסד Dippin' dots , קורט ג'ונס, מיקרוביולוג, אשר בעצם המציא ב-1988 מחדש את אחד התענוגות המוכרים ביותר בעולם, הגלידה, ושינה את הדרך בה העולם נהנה ממנה, כאשר הוא משתמש בדרך מדעית ובשיטת הקפאה עמוקה כדי ליצור מוצר איכותי בסטנדרטים גבוהים ביותר.

לחברה, שמרכזה בקנאטקי-ארצות הברית, יש 1500 נקודות מכירה בארה"ב בלבד ומפעלים לייצור גלידה הפרושים ברחבי עולם, מקנדה, דרך דרום קוריאה ודרום אמריקה, ועד אוסטרליה, וכעת גם בישראל. חברת DOTS ISRAEL קיבלה את הזיכיון למותג במזרח התיכון ותעבוד יחד עם חברת "גלידת העתיד בע"מ לשיווק והפצה של גלידת Dippin' dots בישראל . את הזיכיון קיבלה החברה מידי החברה האמריקאית DIPPIN DOTS GLOBAL INC והם מנהלים בימים אלה מגעים מסחריים עם זכיינים המבקשים לקבל זיכיון ולהוות חלק מהרשת ומהצלחתה גם בישראל. דרך השיווק של Dippin' dots היא באמצעות דוכנים צבעוניים וגלידריות מעוצבות בסגנון עתידני, כאשר העיצוב המיוחד הוא חלק בלתי נפרד מחוויית האכילה של הגלידה הקרה ביותר בעולם. הדוכנים מוצבים בקניונים, בפארקי שעשועים, באירועים המוניים, פסטיבלים ובמקומות ציבוריים שוקקים. אודות הזכיינים בישראל: חברת DOTS ISRAEL הינה בבעלות יריב כהן (34), איש עסקים בתחום המזון מירושלים וחברת אחזקות אמריקאית. חברת "גלידת העתיד בע"מ' בבעלות דוביק סופר (38), איש עסקים מקרית חיים, עוסק בתחום המזון .

החברות חברו יחד על מנת לפתח ולשווק את המותג בישראל ובכוונתם לפתוח עד סוף שנת 2009 עשרה סניפים ברחבי הארץ ועוד עמדות ניידות במרכזים ציבוריים. פרטים נוספים באתר http://www.dippindots.co.il אודות Dippin' dots העולמית: Dippin' dots חברה בבעלות פרטית. הגלידה הומצאה על ידי קורט ג'ונס, בוגר אוניברסיטת אילנוי, ארה"ב, המכהן עתה כנשיא החברה. ב- 1995 זכה קורט ג'ונס בפרס היוקרתי "יזם השנה" של ארנסט אנד יאנג . מ-2001 זכתה החברה במשך 4 שנים ברציפות בפרסים יוקרתיים, ביניהם: "הזכיין של השנה" מתוך 500 יזמים ודורגה כחברה המובילה בחדשנות במגזין "TOP 50". בנוסף למפעל בארה"ב מחזיקה החברה מפעל לייצור הגלידה בסיאול,דרום קוריאה, שבאמצעותו מתבצעת ההפצה למדינות האוקיאנוס השקט. כמו כן, לחברה מרכז הפצה גדול במלבורן,אוסטרליה. ל- dippin dots מגוון מעדנים נוספים: כדוריות גלידה בשקיות אישיות, עוגיות אישיות, יוגורט ושייקים. כל אלה ישווקו בישראל במהלך שנת 2009 .

הוסף תגובה