דרך טובה למלא את הזמן הפנוי בערך אמתי

רבים מאתנו, בסוף היום, מגיעים הביתה ורובצים על הספה. זה בדרך כלל גם הרגע שבו אנחנו מתחילים לאכול הרבה יותר מידי, לשתות אלכוהול ולפעמים גם לצפות בכל מיני סדרות בטלוויזיה. בסופו של דבר, לא מעט אנשים מעידים על כך שהם לא מרוצים מההרגל הזה. הם לא מעשירים את עצמם מספיק ולא באמת מצליחים לנצל את הזמן למשהו חיובי. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם מרגישים כך? חשוב שתבינו: היום אפשר גם אחרת. אם יש משהו שתקופת הקורונה לימדה אותנו, זה שהיום אפשר לעשות הכול מהבית, כולל לימודים והעשרה עצמית. לכן, אם אתם יכולים לנסות לשלב בחיי היומיום שלכם הרצאות העשרה בנושאים שונים, למה שלא תעשו זאת? הרצאות העשרה זוכות בשנים האחרונות להצלחה מאוד גדולה, והאמת היא, שזה לא קורה במקרה. במסגרת הרצאות כאלה אתם יכולים לראות את ינץ לוי או לשמוע על אינספור נושאים שתמיד עניינו אתכם ולא היה לכם זמן להשקיע בהם. לכן, אם אתם לא חייבים לחכות לפנסיה ויכולים להתחיל עם ההרגל הזה עוד היום, למה לחשוב פעמיים?

באיזה אתר כדאי לשמוע ולראות הרצאות כאלה?

למען האמת, בין אם ברור לכם שאתם רוצים לשמוע ולראות הרצאות בנושא של ספרות ושירה ובין אם לא ממש החלטתם מה יכול להיות מעניין עבורכם, כדאי שתדעו: האפשרויות לא מעטות. למעשה, אם תעשו חיפוש באינטרנט, אתם תראו שיש אתרים שונים שמציעים לכם ללמוד אונליין על כל תחום ועניין. יחד עם זאת, זה גם ברור שיש אתרים טובים יותר מאחרים להרצאות בנושאים שונים. הדרך הנכונה לבחור אתר מוביל שבו תרצו להאזין להראות, היא לברר ולבדוק תחילה: האם אפשר לעשות מנוי באתר כדי לשלם פחות על כל הרצאה? איזה סוג של הרצאות יש באתר? האם יש מספיק מבחר ולא מעט קטגוריות שעוסקות בנושאים שונים? בנוסף, חשוב מאוד לבדוק גם את כל נושא הטכנולוגיה שמציע האתר. למשל, האם מדובר על אתר שתוכלו דרכו לצפות לא רק בהרצאות אונליין אלא גם באתר שיש לו אפליקציה? האם תהיה לכם אפשרות להתחבר לאותה הרצאה שמעניינת אתכם בעזרת מכשירים שונים? זה נושא משמעותי כי כך תוכלו ליהנות מהעניין הזה פי כמה.

מתי באמת יהיה לכם זמן לשמוע הרצאות מרתקות?

כל הסיפור של הרצאות בתחומים שמעניינים אתכם אומנם נראה לכם מרתק, אבל בפועל אין לכם זמן? עד שיום העבודה מסתיים כבר, אתם עייפים מידי ואין סיכוי שתצליחו להתרכז בהרצאות שונות? אם כך, חשוב שתדעו: אם תשמעו הרצאות כאלה דרך אתרים שיש להם גם אפליקציה, הכול ייראה אחרת. נסו לדמיין את המצב שבו אתם צריכים לנסוע ברכבת מחיפה לתל אביב. במקום לשמוע את שיחות העבודה של הנוסעים האחרים, או לקרוא שוב ושוב את אותן ידיעות באפליקציות השונות, תוכלו לנצל את הזמן הזה בצורה אחרת. אם תתחברו לשירות של צפייה והאזנה להרצאות בעזרה חברה שיש לה לא רק אתר אלא גם אפליקציה, תוכלו לנצל את הזמן שלכם בצורה נפלאה. את אותה נסיעה ברכבת תוכלו לנצל כדי לשמוע את ההרצאה שכל כך רציתם להאזין לה. אנשים רבים מכפי שאתם חושבים עושים זאת כבר זמן רב, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? אם חששתם שתשלמו מחירים גבוהים, דעו שזה לא מדויק. בעזרת מנוי שתוכלו לעשות תוזילו את העניין בצורה משמעותית ותוכלו לצפות ולשמוע כל הרצאה שנראית לכם מרתקת. נסו זאת עוד היום ותראו שלא תצטערו. 

הוסף תגובה