דרכים ללימוד אנגלית לילדים

אם הילד לא מעוניין ללמוד אנגלית, יהיה קשה ללמד אותו. אז, אתה צריך להפוך את השיעורים למהנים ומעניינים. יש הרבה שירים זמינים באינטרנט שיעזרו לכם ללמד את ילדיכם אנגלית. ילדים יוכלו לקלוט את אוצר המילים, הביטויים ומבנה המשפטים באנגלית מהר יותר. זוהי דרך קלה להתחיל ללמד אנגלית לילדים שלך. כל היתרונות הללו הופכים את השירים למשאב המושלם ללימוד שפה חדשה – במיוחד כאשר מדובר בשפה נפוצה כמו אנגלית. שירים אלו מיועדים במיוחד לילדים בגיל הגן, שעדיין לא נמצאים ברמת בית הספר.

ניתוח משפטים והפקת משמעות תקשורתית אינה משימה קלה עבור מכונות. אחת המטרות של עיבוד שפה טבעית היא לאפשר למכונות להבין את אותם סוגים של משפטים מעורפלים שבני אדם עושים. שירה משותפת היא דרך אחת לילדים ללמוד שפה זרה. שירים ספציפיים לתרבות או שיש להם מילים עם תוכן חינוכי יכולים ליצור אווירה שהופכת את הלמידה למהנה יותר. אחת הדרכים ללמד אנגלית בצורה יצירתית היא לימוד אנגלית לפעוטות באמצעות שירים.

לימוד אנגלית באמצעות שירים:

ישנן דרכים שונות ללמוד אנגלית לילדים באמצעות שירים. בשלושת השירים הבאים הם כמה דוגמאות נהדרות לשירים להוראת אנגלית: שירה שימשה להוראת אנגלית במשך מאות שנים. שלושת השירים להלן ממחישים את השימוש שירה בהוראה.

האפשרות הראשונה היא ללמוד אותו באמצעות הצלילים הטבעיים המובנים בלחן של שיר ולכן, השיר הראשון שאנו ממליצים עליו הוא אחד השירים הפופולריים ביותר ששימש ללימוד אנגלית הוא “שיר האותיות” באנגלית לילדים. שיר האותיות ילמד את הילדים שלכם בקצב איטי את כל האותיות.

שיר נוסף שנמצא בתור אחד השירים הנפוצים ללימוד אנגלית לילדים הוא "שיר המספרים" באנגלית הוא אחד השירים הנפוצים ביותר ללימוד אנגלית לילדים, וחלק חשוב מתכנית הלימודים במדינות רבות בכל רחבי העולם. זה שיר שבו אתה מלמד את ילדיך לספור מאחת עד עשר, אבל הוא גם משמש כהקדמה טובה לצלילים וסמלים של האנגלית.

האפשרות השנייה היא על ידי שיוך מילים חדשות למנגינות מוכרות שאנו כבר מכירים ואוהבים, לכן השיר השלישי שאנחנו ממליצים עליו הוא לא שיר ספציפי. הוא יכול להיות כל שיר מהסרטים האהובים על הילדים שלכם. אם יש סרט מסוים שהילד שלכם אוהב במיוחד כמו למשל פרוזן או מלך האריות והוא מכיר את המילים שלו בעל פה. תשמיעו לו את הגרסא האנגלית! תעברו איתו על מה כל מילה אומרת בדיוק. ילדים תמיד יעדיפו לשמוע דבר מוכר כאשר מדובר בלימוד שפה חדשה.

לימוד אנגלית באמצעות תרבות ומסורות

לימוד אנגלית למתחילים לרוב צריך להיות בצורה יצירתית. אתה יכול גם ללמד את ילדיך על התרבות והמסורות של ארצות הברית על ידי כך שהם יצפו בסרטונים מקוונים. זה יעזור להם להבין טוב יותר את חייך. אסור להכריח את ילדיכם ללמוד אנגלית כשהם לא מעוניינים בכך. במקום זאת, כדאי לוודא שיש לכם מערך שיעור מהנה ומעניין לכל יום לימודים. . האינטרנט יכול להיות מקור מידע מצוין עבור המשפחה. חשוב ללמד את הילדים שלך שהם צריכים לחשוב בצורה ביקורתית לפני שהם מוצאים משהו באינטרנט. וכדי לוודא שהם מבינים את מקור המידע שעלול להטעות. גלה על התרבויות והמסורות של מדינות אחרות. על ידי צפייה בסרטונים מקוונים או קריאה עליהם.

דרישות המורה

אם אתה מלמד את ילדך אנגלית כשפה שנייה, אתה אמור להיות מסוגל לדבר הן באנגלית והן בשפת האם. ילדים צריכים להרגיש שהם יכולים לסמוך על המורים שלהם בגלל זה. לא תוכל ללמד אותם אם אינך יכול לדבר בשפתם, לכן חשוב שהמורים יהיו בעלי כישורים ברמה גבוהה לפני שהם מתחילים ללמד, מכיוון שלימוד דקדוק באנגלית לילדים מומלץ שיועבר על ידי דובר אנגלית אחרת יש סיכוי שתעביר את טעויות הדקדוק שלך לילדים שלך. הוראה היא עבודה מרגשת וחברות רבות מציעות הטבות גדולות לאנשי המקצוע הללו, בנוסף לרמה גבוהה יותר.

הוסף תגובה