האפליקציות הטובות ביותר ללימוד אנגלית לילדים

ש הרבה סיבות ללמד ילדים אנגלית. אחד מהם הוא הכלכלה העולמית. אם אתה דובר שפה אחת והשכן שלך מדבר אחרת, אתה נמצא בנחיתות בשוק המקומי שלך. בנוסף, למדינות דוברות אנגלית יש תמיד יתרון בעולם. מסיבה זו, כדאי ללמוד אנגלית כילד וליהנות מיתרונותיה לאורך כל החיים. . יש לי הרבה סיבות ללמד את הילד שלי אנגלית. אחד מהם הוא הכלכלה העולמית. אם מתגוררים במקום שבו אנשים מדברים שפות שונות, הם נמצאים בנחיתות בשוק המקומי ובתחרות עם מדינות אחרות הדוברות אנגלית. לארה"ב, למשל, יש יתרון עצום בכל הנוגע לסחר בינלאומי. בנוסף, למדינות דוברות אנגלית יש תמיד יתרון בעולם ורצון לדורות הבאים. לכן, כדאי לילדים לעשות זאת למד אנגלית כילד וליהנות מהיתרונות לאורך כל החיים.

מאמר זה יספק לך את כל האפליקציות הטובות ביותר ללימוד אנגלית. זה גם ייתן לך כמה טיפים כיצד ללמד את ילדך אנגלית בצורה יצירתית! 5 האפליקציות ללימוד אנגלית כשפה זרה תמו ימי השינון בשינון! יש כיום כל כך הרבה דרכים שונות ללמוד שפה בימינו. מאפליקציות ועד עוזרים דיגיטליים, יש לך כל כך הרבה אפשרויות!

נובהקיד

האפליקציה הראשונה היא האפליקציה של נובהקיד. האפליקציה מותאמת לילדים בגילאי 4-12. היא מותאמת לתכנית ללימוד אנגלית של אתר נובהקיד, אתר עוזר לילדים ללמוד אנגלית בעזרת קורס אנגלית אונליין. הקורס מגיע במתכונת של אחד על אחד. כלומר, יש יחס אישי לכל תלמיד. והמורה הוא מורה דובר אנגלית.
האפליקציה של Novakid היא דרך לילדים ללמוד אנגלית בצורה מהנה ואינטראקטיבית. האפליקציה מתאימה לילדים בגילאי 4-12. הוא מותאם לתכנית לימוד האנגלית של אתר Novakid, אתר המסייע לילדים ללמוד אנגלית בעזרת קורס אנגלית מקוון.

Duolingo 

האפליקציה החינמית בין הטובות ללימוד שפות. עם יותר מ-200 שפות ולמעלה מ-100 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם, Duolingo היא אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר הקיימות ללמד אנשים שפות חדשות ולשיפור הכישורים הקיימים שלהם.

 Memrise

 עם יותר מ-9 מיליון משתמשים פעילים, Memrise היא אפליקציה פופולרית שמלמדת אנשים שפות חדשות על ידי הגיימינג שלהן (למשל על ידי מתן פרסים והישגים) תוך התמקדות בטכניקות שינון שעובדות היטב עבור סוג זה של אימון.

 Rosetta Stone 

Rosetta Stone היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר ללימוד שפות שקיימות וקיימת מאז שנת 2000 כאשר היא נוצרה על ידי שלושה פרופסורים מאוניברסיטת ג'ורג'טאון שרצו לעשות ליצור דרך חדשה ללמד שפות. זוהי חוויית לימוד שפה של 360 מעלות ושומשה עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם.

 Lingvist 

פותחה על ידי בלשנים, Lingvist היא אפליקציה אינטואיטיבית ללימוד שפה המאפשרת למשתמשים לבנות תוכנית לימודים משלהם בשפה על סמך מה שהם רוצים ללמוד או ללמד (למשל אוצר מילים, דקדוק, הבנת הנשמע)

סיכום

יש הרבה סיבות מדוע כדאי ללמד את ילדכם, לימוד אנגלית ברמה גבוהה לילדים. ראשית, כי זו שפת העסקים. שנית, כי זה ייתן להם גישה למגוון רחב יותר של ספרות ובידור. שלישית, מכיוון שזו השפה הנפוצה ביותר בעולם.

אלו רק שלוש סיבות מדוע כדאי ללמד את ילדך אנגלית. יש עוד הרבה! אבל שלושת אלה לבדם מהווים נקודת פתיחה מצוינת לשכנע הורים אחרים שהם צריכים לעשות את אותו הדבר.

הוסף תגובה