החדשות בתחום השינוע

החדשות בתחום השינוע, לוגיסטיקה וביצוע- מגוון פתרונות איכותיים על ידי מלגזות חשמליות, דיזל, מלגזות היגש, מלגזות מלקטות ועגלות חשמליות

כיום ישנן חברות רבות המציעות מגוון אפשרויות של ייצור פתרונות ויישום לניהול יעיל של מחסנים והציוד שבהם. החברות נותנות פתרונות יעילים כיום לבצע משימות שונות של שינוע והרמת ציוד במשקלים וגבהים שונים באמצעות מגוון מתקני הרמה חשמליים, שהנפוצה בהם היא המלגזה. למלגזה החשמלית יש יכולת נשיאה גדול יותר ממה שהיה בעבר- היום מלגזה חשמלית מסוגלת להרים משקל עד 4 טון. כמו כן, המלגזה מלבד היותה משמשת ככלי רכב היא גם משמשת לשינוע, הובלה והעמסה ופריקה מהירה וקלה של ציוד במשקלים ולגבהים שונים, ובכך ניהול העבודה ושרשרת האספקה השוטפת מספקת לכל עסק או מפעל את היתרון התחרותי המשמעתי עבור עבודה רצופה כל זאת עם אפשרות לביצוע הוספות והתאמות בהתאם לדרישות הלקוח והעסק שלו.

החדשות בתחום השינוע במחסנים ומפעלים, על מנת ליעל את תהליך העבודה בצורה הטובה ביותר, חברות רבות מציעות מגוון רב של פתרונות מתקדמים באמצעות מלגזות ומתקני הרמה שונים מהיצרניות הטובות והמובילות בעולם עם יכולות עבודה לזמן ממושך תוך שמירה על איכות הסביבה והמפעיל. מלגזות אלו מיועדות לשימוש במקומות סגורים כמו מחסנים, מפעלים מכולות שינוע ועוד. בנוסף ישנן גם מלגזות אדם הולך קלות, המאופיינות בכך שהן קלות מאוד להפעלה, יש להן בטיחות גבוהה ובמידות קטנות וקומפקטיות. ולכן מלגזות אלו הן הנפוצות ביותר ומשמשות למגוון עבודות השינוע וההרמה בכל התחומים והענפים במשק. מלגזות קלות אלה מספקות פתרונות למקומות צפופים, אך יש להן את היתרון שהן מאפשרות הרמה לגובה רב. החדשות החמות הן – התחזוקה של מלגזות אלו הן זולות באופן משמעותי לעומת המלגזות נהג יושב. בנוסף לכך, ישנן את סוג המלגזות שהן מאופיינות על ידי שילוב של יתרונות בין מלגזות מפעיל הולך לבין המלגזות הישיבה. כמו כן המלגזות מתאימות לכל סוגי המשטחים (פתוחים וסגורים) ומרחב התמרון הדרוש להן קטן. בנוסף למלגזות אלה יש גם מגוון גדלים של עגלות הובלה למשטחים המיועדות להרמה ושינוע משטחים בכל גודל ובכל משקל בקלות וללא מאמץ מצד המפעיל, כאשר נדרשים מרחקי נסיעה ארוכים ובאזורי נסיעה מאתגרים.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה