סרט הדבקה של מקצוענים

סרט הדבקה של מקצוענים

כשאתם מקבלים ארגזים, חבילות או מוצרים אחרים אשר מודבקים בסרט הדבקה חזק, ובניסיון הפתיחה נקרעות לכם הידיים ובכל זאת, סרט הדבקה נשאר כמו שהיה שלם וחזק. קשה לכם להבין ממה הוא עשוי ולמה הוא לא נקרע.

מדוע סרטי הדבקה כל כך חזקים וממה הם עשויים

שאלה של רבים, מדוע קשה מאוד ולעיתים אף בלתי אפשרי לקרוע סרט הדבקה בידיים, ובכן, התשובה לשאלה היא שמפעלים, חברות הפצה ושילוח וחברות הובלות משתמשים בסרטי הדבקה חזקים כדי לשמור על המוצר אותו הם מספקים או שמירה על האריזה עצמה שלא תתפרק במידה ויש מוצר כבד או רגיש בפנים. בנוסף עלינו לחשוב על הדרך בה המוצר או הקרטון עובר עד שהוא מגיע ליד הסופי שהוא הלקוח, אם זה צורת האחסון, צורת השינוע בין אם זה דרך הים, אוויר או יבשה וכדומה.

סוגי החומרים מהם סרטי הדבקה עשויים

ישנם סוגים שונים של סרטי הדבקה חזקים, כאשר ההבדלים ביניהם הם סוג החומר ממנו הם עשויים להלן 2 סוגי עיקריים:

סרט הדבקה PVC – אחד מסרטי ההדבקה החזקים שיש, PVC הוא הכינוי לפוליוויניל כלוריד אחד משלושת התרמופלסטיים הסינתטיים הנפוצים. סרט הדבקה איכותי וחזק במיוחד בעל חוזק קריעה והדבקה גבוה.
מהחומר PVC ניתן לייצר מוצרים שונים וחזקים כמו צנרות, שטיחים, דמוי פרקטים ועוד..

סרט הדבקה פוליפרופילן – סרט הדבקה חזק ואיכותי, העשוי מחומר פוליפרופילן שהוא פולימר תרמופלסטי, אשר עמיד לממסים, חומצות.
בנוסף ישנם סרטי הדבקה עם סיבי זכוכית, סרטי הדבקה אקרילי, סרטי הדבקה דמוי PVC.

סרטי הדבקה מודפסים

על סרטי ההדבקה ניתן להדפיס לוגו חברה או כל משפט שיווקי אחר שיעזור למיתוג ושיווק העסק.
חברות הובלות גדולות משתמשות בסרט הדבקה מודפסים עם לוגו העסק וסרטי הדבקה עם הדפס המילה שביר בעברית או באנגלית המיועדים לארגזים המכילים בהם מוצרים מזכוכית, חרסינה או מוצרים עדינים.

מדבקות עם הדפס שביר, הן מדבקות אשר משתמשים גם במפעלים המייצרים מוצרים עדינים ובחברות הפצה ושילוח. סרט הדבקה זה הוא סרט אזהרה למוביל ולמחסנאי, עליהם להיות זהירים עם אותו ארגז/מוצר.

עכשיו, לאחר ההסבר הקצר, מדוע הארגזים והחבילות שאתם מקבלים, מודבקים בסרט הדבקה חזק, ובפעם הבאה פשוט תבואו מצויידים בסכין קטנה או שפשוט תחכו עד שתגיעו למשרד/לבית.

למפעלים, חברות הפצה ושילוח או חברות הובלות אם אתם מחפשים מקום לרכוש סרט הדבקה חזק ואיכותי, אנו רוצים להמליץ לכם על חברת אופיר ספקים יבואני סרטי הדבקה ויצרנים של סרטי הדבקה מודפסים. חברת אופיר ספקים מציעים מוצרי אריזה במחירים הכי זולים בארץ ומשלוחים בכל הארץ.

הוסף תגובה