היתרונות של מרכז גמילה מסמים פרטי

היתרונות של מרכז גמילה מסמים פרטי

כיום קיימות מספר רב של אפשרויות טיפול, המורכבות ממגוון רחב של רקעים, מוקדים, התמחויות ומיקומים. על מנת להמחיש טוב יותר מרכז גמילה מסמים פרטי ואת היתרונות הרבים שלו, עלינו לשקול תחילה את החלופה – תוכנית במימון המדינה או הפדרלית, כך שייתכן שתהיה לך הבנה מלאה יותר של אפשרויות הטיפול שלך.

הכרת תוכניות ציבוריות

תוכניות ציבוריות או במימון המדינה הן, על פי תכנון, תוכניות שנוצרו עבור אנשים שאחרת אין להם אמצעי להשיג או להירשם לטיפול. 

תוכניות גמילה ציבוריות מציעות טיפול בעלות נמוכה או אפילו ללא עלות לאלה שחווים מצר כלכלי קשה. בעוד אפשרות זו עשויה להיות ברכה עבור חלק, הם חייבים גם לשקול את היקף או מגבלה של הטיפול שהם יקבלו.

בעוד אנשים רבים נתקלים בתוכניות ציבוריות אלה וללכת משם בהצלחה נושאת הן פיכחון ואת הכישורים כדי לשמור על זה, חלק משמעותי עשוי להשאיר תוכניות אלה עדיין מרגיש לא מצויד להמשיך להתמודד עם ההתמכרות שלהם. 

מה הסיבה לכך? האמת המצערת היא כי תוכניות אלה פועלות לעתים קרובות על משאבים מוגבלים, ולכן הם לא לעתים קרובות מסוגלים להציע את היקף הטיפול כי תוכניות פרטיות יכול, מציע כי במקרים רבים, לעשות הבדל עצום הניסיון של אדם ואת שיעור ההצלחה.

תוכניות אלה הן עדיין חשובות מאוד ועדיין צריך להיחשב כאפשרויות, כמו בעצם קבלת כל טיפול וטיפול ההתמכרות שלך עדיף מאשר לתת לו להמשיך, ללא בדיקה כדי ספירלה נוספת יצא מכלל שליטה. 

עם זאת, לפני ההנחה כי תוכניות אלה הן האפשרות היחידה שלך, חשוב לך לבחון באופן מלא הן את התועלת ואת ההיתכנות של המבקשים טיפול במרכז גמילה מסמים פרטיים. מצבו הייחודי של כל אדם מצדיק רמת טיפול המותאמת לצרכיו, אם יהיה זה במסגרת האמצעים להשיגו. 

למרות שבסופו של דבר, לכל גמילה יש את אותה מטרה – לשבור את הדפוסים ההרסניים ואת המעגל של שימוש בסמים או התמכרות אחרת

למה לבחור מרכז גמילה פרטי?

ל מנת להבטיח שאדם יקבל את מידת הטיפול הטובה ביותר, והפרטית ביותר, תהליך קבלת ההחלטות צריך להתעמק יותר מאשר פשוט לקבל טיפול ובמקום זאת לדאוג ליכולת שבה אדם עשוי לקבל את הטיפול הטוב ביותר לצרכים הייחודיים שלו.

ישנם גורמים חשובים רבים שיש לקחת בחשבון ולא כל אדם יהיה, או צריך לבחור את אותו מסלול של טיפול. כאשר בוחנים את האפשרויות שלך, להלן היבטים חשובים שיש לזכור, במיוחד כאשר בוחנים את התועלת שמתקן פרטי עשוי להציע.

שיקולים כלכליים — בראש ובראשונה, אולי במקרה של השוואת מתקן ציבורי למתקן פרטי, הם של כספים. אמצעים פיננסיים הם אחד החסמים הנפוצים ביותר לטיפול ויש לשקול אותם בהתאם, כאילו אינם סיבה למנוע מאדם לקבל טיפול. למרות תוכניות ציבוריות עשוי לעלות מעט כלום ותוכניות פרטיות עשוי לעתים קרובות להיות יקר יותר, למען האמת, קיים מגוון רחב של אפשרויות פיננסיות עבור אלה שוקלים תוכנית פרטית. אלה כוללים מלגות ומענקים, סולמות עמלת הזזה, אפשרויות מימון ותוכניות תשלום נדחות.

גישה גדולה יותר – בשל העובדה שתוכניות ציבוריות ממומנים על ידי המדינה בעלויות נמוכות יותר, יש להן ביקוש גבוה, ולכן אדם עלול לחוות המתנה ממושכת לפעמים לפני שהוא יכול להיכנס לטיפול. לנוכח התמכרות, כל רגע חשוב – ככל שתקדים לקבל טיפול, כך ייגרם פחות נזק לגוף ולנפש שלך, וכמה שיותר מהר הסיכוי שתוכל לשאוף באופן פעיל לחיים נקיים מסמים. במקרים רבים, תוכניות פרטיות מאפשרות לך להיכנס במהירות רבה יותר לטיפול.

פרטיות – בתוכנית ציבורית, אתה נמצא בסיכון גבוה יותר להיתקל במישהו שאתה, או בני משפחתך עשויים להכיר, ואילו במרכז גמילה פרטי, יש לך אפשרות לבחור טיפול שמוסר היטב מגבולות חייך. בתוכניות מדינה, אתה יכול לחלוק לינה עם אדם אחד או יותר, לשם השוואה, בתוכניות פרטיות רבות, ייתכן שיש לך את האפשרות לבחור חדר פרטי.

מיקום — זהו שיקול עליון עבור רוב האנשים בעת בחירת טיפול וזה יכול ללכת לשני הכיוונים. יש אנשים שמעדיפים גישה גדולה יותר תוכניות ציבוריות רבות נראה להציע, עם זאת, גישה זו עשויה להיות מוגבלת מדי. לעתים קרובות במקרה של תוכניות במימון המדינה, הטיפול מוגבל רק לאלה המתגוררים בתוך המדינה, ואילו אם יש לך את האמצעים לעשות זאת, אתה יכול לנסוע לאן שאתה רוצה למרכז גמילה פרטי.

הוסף תגובה