היתרונות של גמילה מסמים

היתרונות של גמילה מסמים

גמילה מסמים מציעה למתעללים בסמים, כמו גם לחבריהם את הסיכוי להיפטר מההשפעות ההרסניות של תלות בסמים.

היתרונות של התחייבות לטיפול כזה הם בדרך כלל משמעותיים מאוד, כי זה עשוי לשנות את חייו של המטופל באופן חיובי.

למרות שהתהליך על גמילה מסמים עשוי להיות החלטה קשה עבור אנשים מושפעים, סוג זה של טיפול מספק את היתרונות הבריאותיים הבאים.

1. גמילה מסמים משפרת את הבריאות
יתרון בולט מפתח של המתגוררים במרכז גמילה מסמים טוב הוא בעצם התאוששות פיזית. רוב החולים מתחילים להיות ברור ובריא יותר לאחר שבוע אחד בלבד. יתרונות פיזיים אחרים כוללים כבד או לב חזקים יותר ועיכול טוב יותר. חולים גם מתחילים לחשוב בצורה הגיונית וצלולה צורה הגיונית וברורה יותר כפי שהם כבר לא מסתירים את הרגשות שלהם עם תרופות. טיפולים הוליסטיים כמו אומנויות לחימה ויוגה ניתנים גם כשיטה להשגת רווחה נפשית, רגשית ופיזית.

ברור ובריא יותר לאחר שבוע אחד בלבד. יתרונות פיזיים אחרים כוללים כבד או לב חזקים יותר ועיכול טוב יותר. חולים גם מתחילים לחשוב בצורה הגיונית וברורה יותר כפי שהם כבר לא מסתירים את הרגשות שלהם עם תרופות. טיפולים הוליסטיים כמו אומנויות לחימה ויוגה ניתנים גם כשיטה להשגת רווחה נפשית, רגשית ופיזית.

2. ניקוי רעלים
תרופות מסוימות עשויות קחת תקופה ממושכת מאוד לעזוב את הגוף באופן מלא, במיוחד אם המשתמש בנה סובלנות פיזית כדי להסתיר את ההתמכרות. למעשה, אנשים מסוימים עשויים להיראות בריאים גם כאשר הם תומכים בהתמכרות לקוקאין, הרואין או סמים אחרים. הפיקוח הרפואי המוצע במהלך גמילה מסמים עשוי לסייע במזעור גמילה מסמים. מומחים ממליצים לחולים לבחור תוכניות שיקום לטווח ארוך לניקוי רעלים יעיל.

3. מכון גמילה לניקוי מסמים

בדרך כלל, מרכזי גמילה מסמים מסירים אנשים מסביבתם המקובלת, הכוללת טריגרים לשימוש בסמים וגם גישה לסמים. מרכזים אלה הם אזורים נקיים מסמים שבהם הממשל אינו מרשה שימוש בסמים. יתר על כן, כאשר חולים חווים את תסמיני הגמילה שלהם ובעיות התנהגותיות הקשורות לשימוש בסמים, הם זקוקים לסביבה שקטה ורגועה במתקן גמילה.
בעוד המחירים של מכון גמילה מסמים משתנים, מרכז גמילה פרטי הוא יקר יחסית , מה שהופך אותם נגישים לרוב האנשים.

הוסף תגובה