הכוח היצירתי של הדמיון – חשיבה חיובית

כל דבר ביקום שלנו- דומם ועד חי מורכב מאנרגיה, זו עובדה ידועה שמוכחת ע"י פיסיקת הקוונטים המודרנית. 
המחשבות ,האמונות והרגשות שלנו הם רמה מסוימת של של רטט אנרגטי ,התגשמות של אנרגית המוח, שבאה לידי ביטוי בשפת הגוף שלנו, בשפה המדוברת ובהתנהגות שלנו.
אי אפשר לראות אנרגיה אבל אפשר בהחלט להרגיש אותה והיא מיד משפיעה עלינו ועל הסובב אותנו, לכן כל מה שקורה לנו בחיים הוא תוצאה ישירה של המחשבות, האמונות והרגשות שלנו, או במילים אחרות של הרטט האנרגטי שאנחנו מפיקים…

לכל אדם יש סט של ערכים ואמונות, שקובעים את מחשבותיו רגשותיו והתנהגותו.
האמונות והערכים שלנו מהווים מעין פילטרים לסינון המציאות, אנחנו קולטים אינפורמציה ,שמאוששת ומחזקת את האמונות והערכים שלנו(שלפעמים הוטבעו בנו
בגיל צעיר) ומה שלא מתאים לתפיסת העולם הפנימית שלנו ,אנחנו משמיטים או מעוותים, כמובן באופן לא מודע.
לדוגמא: אם אני מאמינה שאני "לא שווה" (ערך עצמי נמוך) גם כשמישהו ינסה להחמיא לי ,במקרה הטוב, אני לא אאמין לו ,ובמקרה הרע(אם אני מאמינה שאני ממש לא שווה) אני אפגע ,כי אחשוב שהוא מלגלג לי, או שאפרש את דבריו בצורה מעוותת –שתפגע בי. במצב כזה ,כשאני פגועה אשיב לו בנימה עוקצנית ומעליבה ,שתעכיר את האווירה,
וכך שוב אמצא את עצמי לבד ללא חברים –מה שמאושש עוד יותר את האמונה שאני 
"לא שווה" – ונוצר מעגל אנרגטי שמגשים מציאות עצובה.
דוגמא נוספת : האמונה ש"אין טוב בלי רע", כלומר כל פעם שאני שמחה עולה הפחד מה יכול להתקלקל? ברגע שעולה המחשבה הזו ,באופן תת-מודע, אני מחפשת מה יכול לקלקל? אני מתמקדת ברע ולא בטוב,מחפשת את הרע,חושבת עליו,ממקדת את תשומת ליבי ברע, ובלי להרגיש אני מושכת אלי את הרע, זהו חוק המשיכה האנרגטי- "דומה מושך דומה", ומה שמתמקדים בו מתעצם.

שימו לב – האם האמונות שלכם מחזקות אתכם או מחלישות אתכם? האם אתם מאמינים בעצמכם? מפרגנים לעצמכם? אוהבים את עצמכם? מתייחסים לעצמכם בדרך שאתם רוצים שאחרים יתייחסו אליכם?
התבוננו רגע פנימה,מה אתם מרגישים כלפי עצמכם?מה אתם באמת חושבים על עצמכם?
כדי להיות חיוביים כלפי אחרים ,קודם כל אתם צריכים להיות חיוביים כלפי עצמכם, להתאהב מחדש בעצמכם,לשנות את המחשבות האמונות והרגשות שלכם ,או במילים אחרות לשנות את הרטט האנרגטי שלכם.
אנחנו מושכים כל מה שקורה לנו בחיים בצורה לא מודעת,לכן חשוב, שקודם כל לפני שנסתכל החוצה ונאשים את כל העולם ואשתו ,נסתכל פנימה ונבין למה נפגעתי? למה זה מכעיס אותי? על מה זה יושב? איזה נושא אצלי, לא פתור עדיין ,ומקרין כאב? איזה אמונה יוצרת את התגובה הרגשית הזו? האם האמונה הזו משרתת אותי היום? מתי היא נוצרה? האם היא עוזרת לי היום, כאדם בוגר?
האם אני יכולה להיות בטוחה שהאמונה הזו נכונה,אמיתית?

ועכשיו אחרי הבירור המעמיק שעשיתי, האם אני יכולה עכשיו לחשוב על מיקרים שיוכיחו את ההפך? על כל הפעמים שבהם הצלחתי,עברתי ,עשיתי, קודמתי, הוחמאתי, עזרתי, נעזרתי ,נאהבתי ,אהבתי, התחזקתי, עמדתי על שלי,ועוד…
נחפש את המחשבות והזיכרונות שעוזרים לנו להרגיש טוב, נתמקד במחשבות האלה ונעצים אותן ע"י הכוח היצירתי של הדמיון שלנו ,ממש דמיינו את עצמכם חווים מחדש את הזיכרונות הטובים והמחזקים ,תראו את אותם מראות ,תשמעו את אותם קולות ותרגישו את התחושות הטובות שמציפות אתכם, זה יכול להיות מבחן שעברתם בהצלחה ,הרצאה מוצלחת שהעברתם, חגיגה שנהניתם בה, והרגשתם מוקפים באנרגיות חיוביות,אולי יום הולדת מוצלח,חתונה או מסיבה טובה.
אולי תזכרו במישהו מוערך שהחמיא לכם ,או מישהו שהודה לכם מקרב לב, ועוד…
מומלץ לעשות רשימה של לפחות שבעה זיכרונות מחזקים, ולהקדיש כל יום כמה דקות מזמנכם כדי לחוות מחדש את הרשימה ,אבל לא סתם להיזכר ,אלא ממש להיכנס לתוך הסרט הזה, תראו את המקום שהייתם בו, תראו מה לבשתם ,מה אחרים לבשו תשמעו את המוסיקה ,את הצלילים והקולות, ותרגישו את התחושות הנעימות ,ממש תרגישו אותם בגוף…
סביר להניח שהתחושות האלה יזכירו לכם עוד אירועים ,ויעלו זיכרונות נעימים נוספים… 
אחרי התרגול הזה אני מזמינה אתכם להקדיש עוד כמה דקות מזמנכם כדי לחשוב מה אתם רוצים בחייכם, ואיך אתם לוקחים את התחושות הטובות שחשתם עכשיו לעתיד שלכם? איך אתם משלבים אותן בחוויות העתידיות שלכם? 
איך אתם רוצים שהעתיד שלכם יראה?
מה אתם רוצים שיקרה?
האמינו שאתם יכולים להגשים את העתיד הזה, שאתם ראויים לו, ושהוא מגיע לכם, ושוב ממש תחוו את העתיד הדמיוני הזה,עם כל החושים ועם כל התחושות והרגשות הטובים.

לתת-מודע שלנו אין גבולות, הכל אפשרי, רק תקרינו לו את הסרט העתידי שלכם על מסך גדול, בצבע ועם סאונד, מלווה ברגשות , והמסר יועבר. 
המוח שלכם ייצר אנרגיה רוטטת, בכל פעם שהתת-מודע יזהה הזדמנות להשיג את העתיד הרצוי הזה, אתם פשוט תדעו ותרגישו איך נכון לכם לפעול כדי להשיג את מה שאתם רוצים, אולי יגיעו רעיונות חדשים, אולי תקבלו תחושת בטן חזקה לגבי כל מיני דברים.
התרגול הזה מאוד ישפר את האמונה בעצמכם ויעלה את הערך העצמי שלכם.
ככל שתאמינו יותר בעצמכם, תוכלו לתת יותר אמון באחרים.
ככל שתאהבו יותר את עצמכם, כך תוכלו לאהוב יותר אחרים, והקרובים לכם יקלטו את האנרגיות החדשות שאתם מקרינים, וירצו יותר בקרבתכם, כמו כן תמגנטו אליכם אנשים חדשים (דומה מושך דומה-זוכרים?) שגם מרגישים טוב עם עצמם,ואוהבים את עצמם ואת החיים.
ולסיום התרגול הוקירו תודה על כל מה שיש לכם,על הבריאות, על הפרנסה,על החברים,
על המשפחה ,על העובדה שיש לכם קורת גג, אוכל במקרר, שאתם יכולים לראות לשמוע להרגיש ,לטעום ולהריח, הוקרת תודה מרחיבה את הלב ומנקה את האנרגיות השליליות.
וככה בדיוק -מחשבות ,אמונות ורגשות יוצרות מציאות ,יש לכם את הכוח לשנות את המציאות ולהשפיע על גורלכם. 
יש לכם את הכוח לשלוט במחשבות שלכם ולשנות את הרגשות שלכם,
יש לכם את כוח הדמיון שיכול להגשים עבורכם את העתיד הרצוי לכם.
רק האמינו ,בקשו ותופתעו…
בהצלחה מכל הלב
אור ואהבה
אהובה קשת

הוסף תגובה