השתלות שיניים ביום אחד

רבים מאיתנו חולמים על חיוך זוהר וכובש של כוכב קולנוע. בריאות השיניים שלנו, צבען וצורתן, משפיעות על מבנה הלסת שלנו, על שרירי הפנים, על יכולתנו ללעוס אוכל ולדבר, וגם על הרושם הראשוני שאנחנו משאירים על אלה הפוגשים אותנו.

לאלה שלא ניחנו בחיוך הוליוודי ומעוניינים לתקן פגמים מולדים, פגעי זמן או הכתמה, השתלת שיניים עשויה לתת פתרון אסתטי ופונקציונלי מצוין. למעשה, שתלי שיניים מחליפים כיום יותר ויותר את המענה המיושן יותר של גשרים ותותבות כאמצעי השיקום המועדף, הן בזכות עמידותם והן בזכות המראה שלהם, הדומה ככול הניתן לזה של שיניים טבעיות.

שתל דנטלי הינו בורג מתכת עשוי סגסוגת טיטניום, המוחדר לתוך עצם הלסת בכדי להחליף שן חסרה. הבחירה בטיטניום הינה מכיוון שמחקרים הצביעו שגופנו אינו נוטה לדחות את המתכת הזו; להיפך, תאי העצם גדלים סביבו באופן כזה שהם מעגנים אותו למקומו. שיעור ההצלחה בהשתלת שיניים עומד על 95%, והוא תלוי בגורמים שונים דוגמת בריאות המטופל (האם סובל לדוגמא מסוכרת, אוסטאופרוזיס או יתר לחץ דם), הרגליו (עישון למשל מפחית את סיכוי ההצלחה בכ-30%), תרופות מסוימות שהוא נוטל באופן קבוע, כגון אלה המחלישות את המערכת החיסונית, איכות העצם התומכת באזור המיועד ומיומנות הצוות הרפואי.

להבדיל משיניים נשלפות, מרגע שהשתל הדנטלי הותקן ונקלט, אין עוד צורך בתחזוקה שוטפת או בחזרה למרפאה לשם התאמות נוספות. כמו כן, בעוד התקנה של גשר מצריכה לעתים קרובות השחזה ופגיעה מצערת בשיניים בריאות הסמוכות למקום השן החסרה, השתלת שיניים מתמקדת באזור הפגוע בלבד. יותר מכך, עם התקדמות הטכנולוגיה, עומדת כיום בפני הפציינט האפשרות לבצע השתלות שיניים ביום אחד.

השתלות שיניים ביום אחד מתאפשרת כיום בין היתר הודות למכשור משוכלל המייעל את התהליך. בין המכשירים אפשר למנות:

  • מערכת אלחוש דיגיטלית המאפשרת הזרקה ללא כאב.
  • את צילום הרנטגן המסורתי מחליפה כיום מערכת הדמיה ממוחשבת, אשר השימוש בה התגלה כנוח בהרבה עבור המטופל.
  • טורבינות קידוח אלקטרוניות, המציעות מרכוז מדויק ומינימום תנודות ורעידות. הודות לכך מתאפשרים משך עבודה קצר יותר עבור הרופא וזמן החלמה מהיר יותר עבור המטופל.

הודות להתקדמות הטכנולוגיה והמיומנות הרפואית, השתלת שיניים מתאימה כמעט לכל שכבות הגיל. כעת, משמדובר בתהליך מהיר ונגיש, גם אתה תוכל להיכנס למרפאת השיניים הסמוכה למקום מגוריך, לעבור השתלות שיניים ביום אחד ולצאת משם עם חיוך של מיליון דולר.

טיפולים אסתטיים נוספים

מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית שנוצרת באופן טבעי על ידי הגוף, פיסול פנים ללא ניתוח ועוד טיפולים נוספים תוכלו לעשות אצל ד"ר ויטה יעקובלב.

הוסף תגובה