אנו חיים בעידן וירטואלי ודיגיטלי וככל שהשנים חולפות, כך התחום של אבטחת מידע נהיה קריטי יותר ויותר.

מצד אחד, המידע שאותו שומרים חברות וארגונים, הוא רגיש מאוד ובעקבות שינויים גם בהתנהגות הצרכנית וגם בטכנולוגיות איסוף המידע, הופך את התחום לנגיש יותר מאי פעם.

המידע שנאסף כולל פרטים רבים ומגוונים, הזקוקים לאבטחה ברמה הגבוהה ביותר שיש.

מצד שני, ככל שהמידע נהיה רגיש יותר, כך משתכללים הניסיונות לפרוץ אליו ולגנוב את הפרטים הקריטיים. כאן נכנס לתמונה התחום של וירטואליזציה ואבטחת מידע, הנועד לתת פתרון לסיטואציות אלו.

מהי וירטואליזציה ואבטחת מידע?

וירטואליזציה היא שיטה המשתמשת במשאב בסיסי אחד וחלוקתו באופן וירטואלי, כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל שבו ולהשתמש בו להפעלות תכניות ומערכות רבות במקביל.

ניהול נכון של וירטואליזציה ואבטחת מידע, מאפשר לארגונים עם מערכות איסוף ואחזקת מידע, להשתמש בכלים משוכללים לניהול מרחוק, כדי להפעיל בקלות את מלוא המשאבים שנועדו לאבטחת המידע הנ"ל ובמקביל, לסנן ולהפחית שימוש בחומרות לא הכרחיות, ללא תלות בשרת האם.

וירטואליזציה ואבטחת מידע תקפות גם להתנהלות השגרתית בארגון וגם למצבים שבהם עולה צורך אקוטי בהגנה על המידע.

מי מבצע וירטואליזציה ואבטחת מידע?

חברות וארגונים המעוניינים להשתמש בשירותים של וירטואליזציה ואבטחת מידע, צריכים לפנות לחברת IT, המציעה שירותי וירטואליזציה ואבטחת מידע ברמה גבוהה ומתוך ידע וניסיון מקצועי נרחב.

חברת ה IT תארגן ותסדר את החומרה הקיימת, תסנן את המשאבים הלא רצויים ותספק מענה וירטואלי באמצעות שרת אחד.
חשוב לפנות לחברת IT המתמחה בתחום של וירטואליזציה ואבטחת מידע, אשר יכולה להציג המלצות מלקוחות מרוצים וקייס סטאדיז המציגים את הפרויקטים שבוצעו עבור חברות אחרות וזאת כדי ליהנות ממערכת מחשוב מאובטחת, יעילה ומשוכללת.

פתרונות IT  זה סינופיה

סינופיה נמצאת בשוק ה-IT החל משנת 2002 היא הוקמה ע"י איל זקס ובשלהי 2012 הצטרף לבעלות החברה, איציק שמאי הכהן, יחדיו הם מצעידים את החברה בגאון.

החברה ממוצבת כיום  כמרכז ידע משמעותי בשוק ה-IT בעולמות ליבת המחשוב תוך מיקוד בתשתיות מחשוב, אבטחת מידע ושליטה מלאה בנכסים הדיגיטליים בין אם הם נמצאים בין כותלי החברה ובין אם הם ניתנים ברמת ה  – cloud.

סינופיה מתכננת ומיישמת את מתודולוגיית Sinopia 5ive, להתאמה מדויקת של הצרכים  המשתנים בארגון, עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ממיטב היצרנים  בתחומי התשתית, הגיבוי, אבטחת המידע וסייבר.

לאורך שנות קיומנו זכינו בלקוחות נאמנים ושותפים לדרך מהשמות המובילים במשק הנהנים משיתוף פעולה מלא ורצוף באופן יומיומי בכל הקשור הן בהיבט העבודה השוטפת, שמירה על רציפות וגיבוי המידע והן ברמת המניעה ואכיפה בתחום האבטחה.

הוסף תגובה