טיפול בכאב כרוני באמצעות עלוקות

טיפול בכאב כרוני באמצעות עלוקות

טיפול בעלוקות – 

טיפול בהירותרפיה (טיפול בעלוקות) או בעלוקה הוא אלטרנטיבה אפשרית לטיפול תרופתי, לעיתים היא נקבעת בשילוב עם תרופות כדי להעצים את ההשפעה. כל שנה הירודותרפיה הופכת לשירות פופולרי יותר ויותר, מכיוון שהיא משפיעה לטובה על כל הגוף ומשפרת את רווחתו של האדם. התוצאה מורגשת לאחר הפגישה הראשונה לאחר כיומים שלושה. והכי חשוב, להירותרפיה אין כמעט התוויות נגד, ואחרי בדיקה מקדימה היא מותרת בכל גיל. אפילו תינוקות יכולים להיות חולים של הירודותרפיסט.

משתמשים בעלוקות באופן פעיל בתכונות הריפוי של העלוקות בגסטרואנטרולוגיה לטיפול מוצלח בפתולוגיות שכיחות של מערכת העיכול: מחלת אבן המרה, קוליטיס, עצירות, דלקת שלפוחית לב, דלקת הלבלב, דיסקינציה של המרה וכו '.

אינדיקציות לטיפול בהודותרפיה בגסטרואנטרולוגיה

הירודותרפיה הנפוצה הודות לתכונות הריפוי של העלוקות, ועוזרות לחסל גודש ורידי בחלל האגן, ורידי הכבד, המעיים והגפיים התחתונות.

טיפול בכאב כרוני באמצעות עלוקות – עלוקות מפרישות חומרים פעילים הממיסים בהדרגה את קרישי הדם ומונעים היווצרותם של חדשים. הודות לכך, מצב דופן המעי מנורמל. הרוק של העלוקות מכיל אנזימים מועילים אשר הורגים מיקרואורגניזמים מזיקים. זה מסייע במאבק נגד גסטריטיס, שברוב המקרים מעורר על ידי חיידקי הליקובקטרפילור.

מטפל בעלוקות עשוי להמליץ על טיפול בעלוקה לחולים עם:

טיפול בעלוקה לדלקת קיבה,


טיפול בעלוקה בתריסריון,


טיפול בעלוקה בדלקת לבלב כרונית


טיפול בעלוקה בכיב פפטי של הקיבה והתריסריון


טיפול בעלוקה בדלקת ותסמונת המעי הרגיז


טיפול בעלוקה בהפרעות מוטוריות


טיפול בעלוקה בהפרעות עצירות תכופות וצואה

כיצד מתבצע ההליך

עם מחלות של מערכת העיכול, עלוקות אינן מנוחות על הבטן, אלא לרוב על הגפיים התחתונות או הגב. בדרך כלל הטיפול מורכב מ- 5-10 פרוצדורות, אך בצורות חמורות של דיסביוזה, המחמירות על ידי עצירות, המטפל יקבע ככל הנראה יותר מפגשים, שביניהם חובה לקחת הפסקות של מספר ימים.

אנו משתמשים בעלוקות מיוחדות הגדלות במפעלים ביולוגיים אשר איכותן מאושרת בתעודות ורישיונות. עלוקות רפואיות משמשות רק פעם אחת ומושלכות ישירות לאחר הטיפול, לכן אנו מבטיחים את הסטריליות המוחלטת של ההליך.

לפני הירודותרפיה, המטפל ינגב את העור בצמר גפן רטוב במים חמים, מכיוון שעלוקות רגישות לריחות וקור. הם עשויים לא להידבק אם האדם מריח מבושם, אלכוהול או עשן סיגריות.

תכונות של hirudotherapy בטיפול במחלות עיקריות בגסטרואנטרולוגיה

הטיפול הנדרש ביותר בעלוקות הוא קוליטיס עם ביטויים של דיסביוזה וטחורים. האנזימים הכלולים ברוק של תולעים אלו מסייעים להעלמת גודש ורידי בחלל האגן ובאיברים אחרים, לפזר קרישי דם, לחסל דלקת ולהגביר את חוזק כלי הדם.

דלקת קיבה היא המחלה השכיחה ביותר במערכת העיכול, והיא פוגעת בשמונה מתוך 10 אנשים. זה נגרם כתוצאה מתזונה לא בריאה, לחץ תכוף והחיידק הליקובקטרפילור.

היעילות של הירודותרפיה בגסטרואנטרולוגיה

לעלוקות הרופואיות מספר תכונות רפואיות בהן משתמשים הרודותרפיסטים לטיפול במחלות שונות במערכת העיכול.

יש להם כ -30 פעולות מועילות על הגוף, שהחשובות בהן הן:

שיקום זרימת הדם לאזור הפגוע

משככי כאבים

שיקום דופן כלי הדם

נורמליזציה של רקע הורמונלי

מתן חיסון

לירודותרפיה אין אנלוגים והיא מסייעת להילחם במספר עצום של מחלות. היתרון הבלתי מעורער של הירודותרפיה הוא שהוא פועל גם מקומי וגם על כל הגוף. לכן, אתה יכול להיות בטוח שלא רק שתתמודד עם בעיות דרכי העיכול, אלא גם תשפר את בריאותך הכללית.

לקביעת תור הכנסו לאתר
https://www.leech.co.il/

הוסף תגובה