מדוע אתה זקוק לשרת ענן באמצע הקורונה

מדוע אתה זקוק לשרת ענן באמצע הקורונה

עם ההתפרצות של נגיף הקורונה, טכנולוגיית הענן יכולה לעזור לעסק שלך לשרוד ולהישאר תחרותי. ליתר דיוק, אתה יכול לקצץ בעלויות ולהגדיל את היעילות התפעולית באמצעות הענן.

הבטחת המשכיות ויעילות עם הענן

הצורך להישאר בבית ולשמור על התרחקות חברתית שינה את אופן הפעולה של עסקים רבים. כאשר עובדיהם אינם יכולים להגיע למשרד, ארגונים נאלצים לתפקד עם צוות מרוחק שחבריו לרוב נמצאים קילומטרים אחד מהשני.

זה המקום בו שרת ענן עוזרת. כשאתה מעביר את הנתונים שלך לענן, הקבצים שלך מאוחסנים בשרת מרכזי אליו ניתן לגשת דרך האינטרנט. כך שכל עוד למשתמש יש מכשיר מחובר לאינטרנט (כמו מחשב נייד או מחשב נייד) ויש לו אישורי כניסה מתאימים, הוא יכול לגשת לקבצים אלה מכל מקום.

הענן גם מאפשר למשתמשים מרובים לעבוד על קובץ בודד בו זמנית. כל שינוי בקובץ נראה בזמן אמת, מה שמרגיש כי חברי הצוות משתפים פעולה באותו החדר.

יתר על כן, עם כלי תקשורת מבוססי ענן כמו Zoom , הצוות שלך יכול לתקשר זה עם זה באמצעות צ'אט, שיחות קוליות ועידת וידיאו. על ידי שילוב טכנולוגיות אלה בתהליכים שלך, הארגון שלך יכול לתפקד ביעילות תוך ביצוע פרוטוקולי התרחקות חברתיים.

חוסך כסף באמצעות הענן

אימוץ פתאום של מערך עבודה מרוחק לאחר שנים של פעולות באתר באופן קפדני יכול להתרגל הרבה. אחד החלקים הקשים ביותר במעבר הוא לוודא שיש לך ולצוות שלך את החומרה והתוכנה המתאימות לביצוע משימות הקשורות לעבודה.

במקום לקנות חומרה בכספי החברה ולספק מחשבים לעובדים שלך, העובדים יכולים להשתמש במחשבים הניידים האישיים שלהם ובמכשירים הניידים שיש להם בבית. עם זאת, עם במידה ואינך בטוח אם למכשירי העובדים שלך יש את המפרט המתאים להתמודד עם עומס העבודה שלהם מומלץ לספק להם מחשב מהעסק על מנת למנוע עיכובים מיותרים בעבודה.

אם אתה משתמש בתוכנה מיוחדת, יתכן שתצטרך לקנות ולהתקין אותם במכשירים האישיים של הצוות שלך. בקיצור, בין אם אתה מספק מחשבים ובין אם אתה נוקט גישה של מכשירים משלך, אתה חייב לבזבז הרבה כסף כדי להתחיל בעבודה מרחוק.

אבל עם מחשוב ענן, לא תצטרך לקנות חומרה חדשה. אתה יכול לארח את היישומים והתכונות שלך בשרת ענן, מה שמאפשר למשתמש להפעיל אותם דרך דפדפן אינטרנט גם אם הם לא מותקנים במכשיר שלו. ומכיוון שהיישומים המתארחים משתמשים במשאבים של ספק הענן, הם לא דורשים כוח עיבוד ממחשב המשתמש וניתן להשתמש בהם אפילו עם מחשבים ישנים או מפרט נמוך יותר.

יתר על כן, אירוח יישומים בענן מבטל את הצורך להתקין תוכניות בכל אחד מהמכשירים של הצוות שלך. זה מועיל במיוחד אם התוכנה בה אתה משתמש מגבלת את מספר המכשירים עליהם ניתן להתקין. בדרך זו אתה חוסך כסף בכך שאתה לא צריך להשקיע במכשירים חדשים יותר לצוות שלך ובזבוז זמן מקומי בהורדת התוכנה מומלץ ליצור קשר עם חברת שירותי מחשוב לעסקים, לדוגמאת חברת
https://www.activate.co.il/ על מנת לקבל שירותי מחשוב מעולים, ומחירים מצויינים כולל תמיכה בכל העובדים בעסק.

האם עליך לעבור לשרת ענן עכשיו?

התשובה הקצרה היא כן. הודות למגיפת הקורונה היכולת לעבוד מרחוק הפכה כעת חיונית להישרדות העסק. והענן מאפשר בקלות סביבת עבודה מרוחקת.