טיפול הסרת שיער

ד"ר ויטה יעקובלב | אודות טיפול הסרת שיער  ויתרונותיו

טיפול הסרת שיער הינו אחד מטיפולי השיער החדשניים והמוכרים ביותר כיום. השיטה של טיפול זה פועלת על ידי הפעלת הבזקים מהירים של אור באופן רציף, אשר למעשה הופכים לאנרגיה של חום, אשר משמידה את זקיק השערה בו היא ממוקדת.

לטיפול הסרת שיער ישנם יתרונות רבים על פני טיפולים אחרים, כאשר היתרון המרכזי הוא היכולת שלנו לבצע למעשה טיפול הסרת שיער לכל גווני העור ולכל גווני השערות, כולל שיער בהיר ועור כהה (פרט לשיער לבן).

יתרון זה הוא משמעותי, מכיוון שטיפולי הסרת שיער שונים מוגבלים בתחומים אלה. יתרון משמעותי נוסף הוא ששיטת טיפול הסרת שיער הינה אחת מהשיטות היחידות בשוק, אשר אינה מלווה בכאב או בתחושת צריבה (כמו לדוגמא בטיפולי הלייזר השונים), כך שלמעשה אין צורך בשימוש בחומרים מאלחשים, או בתחושת אי נעימות, אשר מלווה טיפולים אחרים.

בזכות האופן העדין של הטיפול ניתן לבצע אותו גם באיזורים רגישים יותר בגוף וגם אצל אנשים אשר להם סף כאב נמוך באופן יחסי. ניתן לבצע את

בכל סוגי המשטחים בגוף, גדולים וקטנים והם יעילים אפילו על עור שזוף (בחודשי הקיץ). בקליניקות השונות תוכלו לבצע גם טיפולים אסתטיים מקיפים כמו אצל ד"ר ויטה יעקובלב.

כיצד מתבצע טיפול הסרת שיער

טיפול הסרת שיער  מבוצע באופן הבא, ראשית יש לגלח את האיזור המיועד לטיפול. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי שיער ארוך במקום הטיפול עלול להוביל לכוויות, זאת בגלל שאנרגיית האור הופכת לאנרגיית חום.

כאשר אנחנו מגלחים את האיזור לפני הטיפול, למכשיר טיפול הסרת שיער יש אפשרות להתמקד בשורשים של השערות באופן בלעדי. מיד בתום הגילוח מחליט הגורם המטפל באיזו ידית של המכשיר להשתמש ומתאים את עוצמת האנרגיה המתאימה ביותר לנתוניו של המטופל (צבע העור, סוג האיזור, מידת רגישות  וגוון השיער).

אז עובר המטפל עם המכשיר על גבי העור בתנועה ממושכת ללא עצירה ובכך שולח את אנרגיית החום לאיזור העור המטופל וכך מגיע למעשה לזקיק השערה באיזור המיועד ולמעשה משמיד אותו לצמיתות.

חשוב להקפיד לבצע את טיפול הסרת שיער על ידי אדם מוסמך ומנוסה וזאת כדי להצליח להשיג תוצאות טובות ללא כוויות או כאב ולא פחות חשוב מכך ללא תופעות לוואי לאחר תום הטיפול. 

התאמת טיפול הסרת שיער  למטופל

טיפול הסרת שיער מתאים למכלול של אנשים, אפילו לכאלה שטיפולי לייזר שונים להסרת שיער אינם מתאימים להם מסיבות כמו, עור כהה, גוון שערה בהיר ועוד.

היתרון הגדול של מכשיר טיפול  הוא, שהוא בעל מספר ידיות שונות, כאשר כל ידית למעשה מותאמת לסוג של שונה של איזור מטופל ולמטופלים שונים. ישנן ידיות אשר מתאימות לסוגי שערה או גוון עור שונים, לאיזורים שונים בגוף (גדולים או קטנים, רגישים או פחות רגישים ועוד).

כך למעשה נוכל להתאים כמו בקליניקה של ד"ר ויטה יעקובלב את טיפול הסרת שיער לכל אדם וזאת בתנאי כי הוא אינו בעל שיער לבן.

כאמור ניתן להשתמש בטיפול זה גם באנשים להם גוון עור שזוף (בעיקר בקיץ), זאת לעומת מכשירים אחרים להסרת שיער, אשר אינם מותאמים למצב עור שכזה. 

הסמכה לביצוע טיפול הסרת שיער

כדי להיות מטפל בטיפול הסרת שיער  עליך לעמוד בהוראות משרד הבריאות. טיפולים אלה מחייבים ביצוע תחת פיקוח רפואי קבוע. את טיפול הסרת שיער מורשים לבצע רק אחות, רופא או טכנאי שהוסמכו לצורך כך ואשר עברו את ההכשרות המתאימות.

הטיפול עצמו בטוח באופן מוחלט וזאת בתנאי שהוא מבוצע תחת פיקוח של אדם המורשה לצורך כך. חשוב לבחור במטפל מיומן ומנוסה שמאחוריו ניסיון וותק בטיפולים מהסוג הזה.

בנוסף, בגלל העידכונים הטכנולוגיים השוטפים, חשוב לבחור במטפל אשר מעודכן בעדכונים השונים של המכשיר ומחזיק במרפאה שלו בציוד החדיש והמתקדם ביותר אשר קיים. 

מחירי טיפול הסרת שיער

טיפולי הסרת שיער נחשבים לטיפולים זולים יחסית לטיפולים אחרים בתחום הסרת השיער.

בבואכם לבחור את המכון אשר יבצע בכם טיפול מהסוג הזה, חשוב לבצע סקר מחירים בין מספר מכונים מובילים בארץ, בעיקר בגלל שהמכונים השונים מציעים מבצעים לטיפולים מהסוג הזה, מה שיכול להוזיל משמעותית את העלויות של הטיפול. 

טיפולי אסתטיקה נוספים

תוכלו לעשות אצל ד"ר ויטה יעקובלב, ניתוח הקטנת אף, פיסול אף, פיסול פנים, חומצה היאלורונית בשפתיים ועוד מגוון טיפולים נבחרים, מתקדמים ובטוחים לטיפול.

הוסף תגובה