אז למה צריך לשים לב כשבוחרים אולם אירועים לחתונה

אתם נמצאים כמה חודשים לפני היום הגדול? התארסתם לא מזמן ועכשיו אתם מתחילים לתכנן את האירוע? קודם כל המון מזל טוב. המלצה ראשונה שלנו היא: אל תצללו מהר מדי להכנות, תשאירו לכם זמן להתרגש ולשמוח. רק כשאתם מרגישים מוכנים להיכנס לעומק העניין תתחילו, כאשר הבסיס הוא מציאת אולם אירועים לחתונה. המקום בו תעשו את החתונה ישפיע משמעותית על התנהלות החתונה, האווירה שתהיה בה והאם אתם תוכלו להרגיש חופשי ליהנות מן היום הגדול שלכם או שתצטרכו להיות מוטרדים בענייני לוגיסטיקה. אתם צריכים לחשוב האם אתם מחפשים אולם אירועים כפרי, או אולי אחד מאולמות אירועים יוקרתיים הקיימים באיזור בו אתם מחפשים. אז למה לשים לב בבחירת האולם?

הבסיס: רישיון לעסק וביטוח

לפני שבוחנים את מראה המקום ומתחילים לנשום את האווירה החגיגית בו, חשוב לבדוק את הדברים הבסיסיים שיבטיחו לכם התחלה ברגל ימין. דבר ראשון הוא האם למקום ישנו רישיון עסק. מקום שאין לו רישיון עסק בתוקף יכול להיות סגור כשתגיעו לתאריך החתונה. רישיון עסק מתחדש בכל תחילת שנה אז אל תתביישו לבקש לראות אותו. בנוסף וודאו שיש למקום ביטוח. כך שאם משהו חלילה קורה ויש לפצות אורחים או אתכם- יהיה לכך כיסוי מצד המקום. כן, דברים שלא כיף להתעסק בהם אך אין ברירה. עכשיו נגיע לדברים הנחמדים יותר…

מקום המתאים לכמות האורחים

ישנם אולמות אירועים לחתונה המתאימים לסדר גודל מסוים: לחתונה קטנה או דווקא לחתונה גדולה. חשוב לבדוק האם האולם מתאים לכמות האורחים שחשבתם להזמין. ישנם מקומות שהם מתחם אירועים הכולל אולמות בגדלים שונים. במקום כזה הסיכוי שתמצאו את האולם המתאים למספר האורחים שתכננתם להזמין הוא גדול יותר. גודל מתאים של אולם הוא חשוב לאווירה ולתחושה של האורחים. אולם קטן מדי ייצור צפיפות וחוסר נוחות, אך גם אולם גדול מדי פחות מומלץ כי יכולה להיווצר תחושה של ריחוק וספייס גדול מדי.

מיקום ונגישות

עם מצב הכבישים היום, אחד הפרמטרים החשובים לבחירת אולם אירועים לחתונה הוא המיקום שלו. אם מרבית האורחים שלכם מאזור המרכז או שדווקא מגיעים אליכם מכל רחבי הארץ, בחרו אולם הנמצא במקום מרכזי ונגיש. אם בעבר מרכז הארץ היה בהכרח גוש דן, היום המרכז, לפחות בכל הקשור לאולמות אירועים, הוא דווקא אזור השפלה, אזור מודיעין וסביבתה. חשוב מלבחור מקום הנמצא קרוב לכביש ראשי, שנמצא במרחק קצר מת"א וגם מירושלים וקרוב לכבישים אחרים המגיעים לצפון הארץ ודרומה. אם יש לכם אורחים מחו"ל, אזור מודיעין, שוהם והסביבה נמצא גם קרוב לנתב"ג כך שגם בכך יש לו יתרון. מעבר למיקום, חפשו מקום שיש בו גם חניה בשפע, עוד יתרון של אזור זה על פני ת"א וגוש דן.

עיצוב מעניין שיביא משהו אחר

פרמטר נוסף שחשוב לרושם שייצור המקום והאירוע בכלל על האורחים הוא העיצוב. ישנם מקומות בהם ישנו רק אולם וכאלה בהם ישנו רק גן. מקומות בסטנדרטים גבוהים במיוחד השואפים לתת תחושה יוקרתית אך נעימה ונוחה משלבים בין אולם יפהפה לבין שטח חיצוני. אריא, ארנת החתונות של ישראל כוללת שני היכלי אירועים בגדלים שונים (ולכן תתאים לכל חתונה בכל סדר גודל) שבכל אחד מהם אולם פנימי, פטיו- חצר פנימית מרוצפת וגן אמפי מתורבת. את החופה אפשר לערוך בחוץ במזג אויר נוח או בתוך חדר חופה מיוחד ורחב ידיים למקרה שנפלתם על יום גשום.

עם התיאבון בא האוכל..

חשוב למצוא מקום שהתשובה היא חד משמעית כן, מקום בו הפן הקולינרי הוא ברמה הגבוהה ביותר. בינינו, לרוב מה שאורחים יזכרו מחתונה יהיה קודם כל האוכל. לכן בחרו מקום בו על הנושא הקולינרי אחראי שף מקצועי ומנוסה שמשקיע במקום ממש כפי שהיה משקיע במסעדה יוקרתית.

הוסף תגובה