איך לבחור צלם לחתונה? 5 טיפים סוף!

מזכרות לכל החיים

בחירת צלם לחתונה אינה החלטה קטנה. התמונות והסרטונים שתקבלו בסוף האירוע ילוו אתכם לשארית חייכם, והם יהיו המזכרת העיקרית שלכם מהיום הגדול. אתם יכולים לבחור אולם חתונות יוקרתי ולתכן את האירוע המושלם, אבל אם היום הזה לא יתועד כראוי ולא תאהבו את התוצאה, זה יעיב עליכם כל חייכם. אז אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים איך לבחור צלם לחתונה, הגעתם למקום הנכון. לפניכם 5 טיפים מעולים שיעזרו לכם לבחור את הצלם המושלם לאירוע שלכם.

איך בוחרים צלם לחתונה

1. צפיה בעבודות קודמות

לכל צלם יש סגנון ייחודי משלו. כדי למצוא את הצלם שלכם, עליכם קודם כל לדעת מהו הסגנון שאתם מחפשים. האם אתם אוהבים תמונות בסגנון מודרני? וינטג'? אורבני? לאחר שהגדרתם את הסטייל שלכם, תתחילו בצפייה בעבודות צילום של צלמים שונים. כשאתם מוצאים מישהו שאתם אוהבים, מומלץ לצפות בעבודות שלו מכמה חתונות שונות, כדי לוודא שהוא יכול להתאים את עצמו לזוגות שונים עם טעמים שונים, לצילומים בשעות שונות של היום ועוד. אל תשכחו לצפות גם בצילומי וידאו – זה עשוי להיות מעט מתיש, אך חשוב לוודא שהוא מומחה בשני התחומים.

2. המלצות המלצות המלצות

גם אם הצלם שאתם שוקלים יודע להפיק תמונות מהממות, יכול להיות שהוא אדם שקשה לעבוד איתו, שהוא מאחר בהגשת החומרים או שהוא גובה תוספות במחיר ברגע האחרון. כדי להיות בטוחים שאתם בוחרים את האדם הנכון, הדבר הכי חשוב הוא ההמלצות. בין אם מדובר בהמלצות ברשת או בהמלצות מחברים, חשוב לוודא שאם בוחרים אדם שאפשר לסמוך עליו.  

3. ודאו שהצלם שבחרתם הוא זה שיגיע לאירוע

זו נקודה חשובה ביותר – ישנם צלמים ששולחים את אחד העובדים שלהם לצלם את האירוע, והם בעצמם בעיקר מנהלים את העניינים מאחורי הקלעים. אם מצאתם צלם שאתם אוהבים ומרגישים חיבור איתו, ודאו שהוא זה שיגיע בערב הגדול לצלם את האירוע. מסיבה זו גם מומלץ לא לעבוד עם חברת צילום, אלא עם צלמים פרטיים.

4. שימו לב למחיר

לפני שאתם מתחילים לחפש צלם, ערכו סקר שוק קטן שיעזור לכם להגדיר מהו התקציב שאותו אתם יכולים להקדיש לצילומי החתונה, וחפשו צלם שמתאים לתקציב הזה. הזהרו מבעלי מקצוע שמציעים לכם מחירים נמוכים בצורה יוצאת דופן. זה עשוי להיות מפתה, אך בדרך כלל יש קורלציה בין איכות העבודה לבין המחיר הנגבה, וכאשר הוא נמוך מדי אמור להדליק לכם נורה אדומה.

5. אל תתפשרו על כימיה

גם אם בחרתם את הצלם המושלם, המוכשר והמומלץ ביותר, אם לא תהיה לכם כימיה איתו – לא תקבלו תמונות טובות. אבל כימיה טובה עם הצלם היא דבר חשוב לא רק בשביל איכות התמונות, אלא גם בשביל החוויה שלכם. יום החתונה עשוי להיות מלחיץ ביותר, והדבר האחרון שאתם צריכים הוא לבלות כמה שעות עם צלם שאתם פשוט לא מסתדרים איתו. זכרו שאם עושים את זה נכון, סשן צילומים לחתונה יכול להיות חוויה מהנה ביותר שתזכרו למשך שארית חייכם.  

הוסף תגובה