טיפים לדלת נעולה

טיפים לדלת נעולה

התסכול המרגיז להיות סגור מחוץ לבית
תובנות לא להיסגר מבעד לבית
גם אם נשארנו במכונית שננעלה או בדירה שנסגרה ובלתי ניתן לגשת לתוכה בכלל מבחוץ, זה נורא מתסכל וזה יכול להרוס עבורך את מהלך היום. זה מבזבז בשבילך לא מעט זמן חשוב ומשאיר עבורך תרחישים קשים או בלתי חיוניים לסדר החיים. ובכן אם אתה מכיר כיצד להתמודד עם המצב הנל או שנמצא ברשותך את הדבר היעודי לפתיחת הדלת , אף פעם הדלת לא תיטרק לך פעם נוספת בעתיד.
להישאר מבעד לדלת נעול למעשה אחת ההרגשות המרגיזות שיש שאף אחד לא רוצה לעבור אותה. רוב האנשים מבצעים טעויות כשהם פזיזים, ונשארים בחוץ. אף פעם לא תישאר נעול שוב בעתיד עם תיישם מספר טיפים מועילים. עקוב אחר התובנות הבאים ומזער את הסכנה למצבים הללו בלתי רצויים. להלן מספר טיפים מפורץ מנעולים ומנעולן בחולון מורשה.
• החבא מפתחות נוספים במקום בטוח: זו אחת הרעיונות הנפוצות ביותר להימנע ממצב שפורץ עלול להיכנס לנכס שלך. בעלי בתים לא מעטים מחביאים את מפתחות הדירה הרזרבי שלהם מבעד למחצלת או בכד. למעשה זה מאוד מפחיד, כי פורצים עלולים לקבל את הדרך לדירה שלך בפשטות במצב נטילת המפתחות מהמחבוא האלה. כאשר אתה צריך להחביא את המפתח הנוסף, נסה להחביא באזור מאובטח.
• אחסן מפתח או כלי עבודה מתאימים: במצב של איבוד מפתחות לדירתך, הנך זקוק פטיש או כל כלי אחר כדי לפתוח את דלת ביתך. בעזרת חבטה בעזרת הפטיש על כלי חד תוכלו לפתוח את דלת הדירה. השימוש בשיטה זו יכולה להיות קצת מסורבלת, ובכן לפני הניסיון וודא שהנך יודע מה אתה עושה.
• השאר מפתחות הדלת לבן משפחה הקרוב לדירתך: האם הנך מתגורר בסמוך לבני משפחתך האחרים שלך? קיים בסביבתך שכן שהנך סומך עליו? אם כן, זה נהדר. אתה יכול לתת את המפתח הנוסף שלך לשכן או לבני משפחתך הקרובים. טרם שתשאיר את צרור המפתחות שברשותך, חשוב שהנך מכיר את האדם מצויין וסומך עליו .
• שנה את המנעולים הפשוטים למנעולים חכמים: צילינדר חכם או מנעול דיגיטלי הם מנעולים שאינם זקוקים למפתח מכאני ע"מ לפתוח את הדלת. מנעולים הללו מיוצרים במספר דגמים שונים. מנעולים הללו הם דבר מאוד לא פשוט לפתיחה עבור פורצים למיניהם, מכיוון שהם צריכים לשילוב מספרים מקורי, טביעות אצבעות וגם סורק עיניים ע"מ לפתוח את הדלת.
• תחליפו מנעולים תקולים ושחוקים: מנעול עייף עלול לעשות לצרות רבות. מאוד ברור שאם המנעול לא ייפתח עם המנעול הנכון. במידה והוא מתפקד לא בקלות עם המפתח, הוא ישבר. אם בזמן שהוא ישבר, מומלץ שתצטרך להזמין לאיש מנעולים בעירך כגון מנעולן בתל אביב ע"מ לתקן את המפתח הבלוי מהצילינדר או להחליפו.
כאשר אתה למעשה עם הבעיה, מומלץ שהנך רגוע ולא לחוץ. מצא הפיתרון הכי הנכון. אם אינך יכול לפתוח את המנעול, בתרחיש כזה התקשר ל מנעולן 24/7 מאזורכם.

הוסף תגובה