מנעולן הגון מקצוען ובעל מקצוע ,מקצועיות זה נחוץ שהננו זקוקים לשירות של פורץ המנעולים, בין השירותים שאנחנו רוצים זה עבודת מנעולנות בתצורה תקינה והתקנת צילינדרים ומנעולים מסוג איכותי בכדי לשמור לנו על מיגון הבית, פתיחת הרכב בלי שום נזק הכולל פתיחת רכבים בעלי נעילת וואקום כגון רכבים גרמניים. פריצת כספות שינוי תצורת הקומבינציה ועוד. אצל מנעולן מנוסה תקבלו תחומי מנעולנות מגוונים שונים ורבים.
שירותי המנעולנות
מנעולן מחיפה פורץ מנעולים איכותי והוגן ייתן חלופות נעילה כולל לחלונות הזזה, סורגים למיניהם, תיבות דואר, הפיכת כיוון פתיחה וסגירה בדלתות מחסן וכניסה ועוד.
המנעולן לא רק יתקין מנעולים בדלתות ביתכם רכבכם בלבד, אלא גם בחלונות עם גלילת הזזה סורג טרילידור ועוד תלוי בניסיונו ועיקרי תחומו. בבית הלקוח או בעסק. ציוד הנעילה הם מהמובחרים והאיכותיים לא פחות ממנעולי הדלתות שאנו מכירים, בין היתר, המנעולים מורכבים בחלונות עצמם ומנעולים מחוברים עם הזכוכית.
חשיבות ההגנה בחלון ביתכם או בבית העסק ועוד כניסות נוספות כגון דלתות מחסן חשוב להגנה לא פחות מדלתות הכניסה, כי פריצה לא תמיד מתבצעת מהדלת הראשית אלא מפתחים שונים סביב הבית.
למנעולן 24/7 מנוסה פתרונות נעילה מהעדיפים שיש על ידי מנעולן מקצועי בכל מקום על המפה,
לעת עתה קיימת עליה רבה בטכנולוגיה, כגון כן עוד במוצרי הנעילה השונים. ניתן לקבל שירות מנעולן ממנעולן עם ציוד נעילה מהטובים בשוק, לדוגמה מנעולים עם כרטיס לבקרת שכפול, ציוד אלקטרו מכאניים ,מנעולים לטביעת אצבע מנעולים אלקטרוניים וכיוצא בזאת.
חשיבות מפתחות עם כרטיס שכפול עוזרת ומבקרת שלא ניתן להעתיק מפתח ללא הכרטיס שיטה זו מגנה שהמפתח לא ייפול לידיים עוינות.
מבוצעת הרכבה של מנעולים ביומטריים הנפתחים בעזרת טביעות אצבע או קודן קוד אישי. המנעולים הללו נותנים לנו שליטה ובקרה על כניסה לבית העסק ונותן גישה רק למי שהורשו.
הרכבת מנעולים אלו מבוצעת רק ע"י מנעולן מורשה מקרית מוצקין שידאג לשלומך. אמצעים אלו מתקנים על דלתות, חלונות שערים למפעלים ושערי בית ספר ועוד, בין היתר ישנם מנעולנים המתעסקים בעוד שיטות למיגון הבית כגון התקנת מנעול כספת, מנעול שבת(מספרים מכאני) וקודנים חשמליים ממיטב היצרנים, מומלץ לבקש תעודת מנעולן ותעודת יושר מהמשטרה.

הוסף תגובה