טיפים לזוגיות נכונה

איך שומרים על מערכת יחסים ארוכת טווח? על מנת לנהל מערכת יחסים בריאה וארוכה, צריך להיות סבלנות להקשיב ולהבין את בן/בת הזוג. הם גם צריכים לחשוב מה בן הזוג שלהם רוצה או צריך. יתר על כן, חשוב שאנשים לא ישמרו סודות אחד מהשני, מכיוון שהדבר עלול להוביל לרגשות פגועים. דברים מסוימים שיכולים לעזור בשמירה על מערכת יחסים טובה כוללים שניתן לראות בכל הרצאה על יחסים שתראו:

לתמוך בבן הזוג

טיפ מאוד חשוב לשמירה על זוגיות שתחזיק לטווח הארו. להיות תומך בבן הזוג, להיות פתוח לגבי המחשבות שלך, ולהפגין כבוד לדעה של בן הזוג. בהרבה מקרים בחיים, תצטכו להחליט החלטות יחד. אנשים רבים חושבים שכדי שמערכת יחסים ארוכת טווח תעבוד, שני בני הזוג צריכים להיות מושלמים לחלוטין. זה לא נכון כי זה בלתי אפשרי ששני בני הזוג יהיו מושלמים בו זמנית גם בהרצאתה של ד’ר מעין בוימן היא מדברת על התאמת זוג לפי המדע. היא מדברת על כך בהרצאה שגם אם הנתונים הביולוגים של שני אנשים מאוד מתאימים אחד לשני. זה לא מבטיח זוגיות מאושרת. יתר על כן, אם אדם אחד לא שומר על איזון בריא בחייו, אז האושר של בן הזוג השני עלול לגרום לבעיות משמעותיות. השתדלו לא להשוות את בן/בת הזוג עם אנשים אחרים או דוממים. השוואת בן/בת הזוג עם אנשים אחרים או דוממים היא כרטיס חד-כיווני לטינה. זכור שיש כל כך הרבה סוגים שונים של בני זוג ואישיות, שאי אפשר ששני אנשים יהיו זהים. זה גם יהיה לא הוגן ומרושע אם תשווה את בן הזוג שלך רק בגלל שהוא לא עמד בסטנדרט שהצבת לו. אתה לא יכול להשוות בין השניים כי החוויות שלהם ייחודיות ואינדיווידואליות.

תקשורת

בהרצאתה של ד”ר לירז מרגלית – “זוגיות העידן החדש” היא מדברת על כך שהתקשורת נעלמה מהעולם. אפשר לראות בני זוג יושבים על הספה בסוף היום ובמקום לספר מה עבר עליהם. כל אחד בטלפון שלו. אנשים צריכים לתקשר אחד עם השני כדי לשמור על מערכות יחסים בריאות. תקשורת חיונית עבור שני בני הזוג כדי להיות מסוגלים לחשוב על מה שהאדם השני רוצה וצריך. יתר על כן, חשוב שאנשים לא ישמרו סודות אחד מהשני כי הם יכולים להוביל לרגשות פגועים אם בן הזוג לא יכול לסמוך עליהם. חשוב שלאנשים יהיה ראש פתוח כאשר הם מתקשרים עם בן הזוג שלהם במערכת יחסים כי אף אחד מהם לא יידע בדיוק מה בן הזוג שלהם רוצה או צריך אם הם לא יודעים מה בן הזוג שלהם חושב. אנשים צריכים לתקשר אחד עם השני כדי לשמור על מערכות יחסים בריאות. תקשורת חיונית עבור שני בני הזוג כדי שיוכלו לחשוב על מה שהאדם השני רוצה וצריך. יתר על כן, חשוב שאנשים לא ישמרו סודות אחד מהשני כי הם יכולים להוביל לרגשות פגועים אם בן הזוג לא יכול לסמוך עליהם.

אנשים צריכים לדעת איך לתקשר את הצרכים והרצונות שלהם ביעילות הביטוי "תקשורת היא המפתח" לא תמיד אומר שאנשים צריכים לדבר על מה שהם מרגישים, אבל זה אומר שכאשר מדברים על משהו חשוב, יש צורך ששני בני הזוג בזוגיות ידברו על הנושא לעומק כדי שהם יוכלו להבין אחד את השני. תקשורת היא מפתח מכיוון שהיא עוזרת לשמור על מערכת יחסים בריאה על ידי שמירה על קשר בין שני בני הזוג.

להתפשר

הרבה פעמים בחיים שעיקר עם בן זוג במערכת יחסים ארוכת טווח. צריך להחליט החלטות בחיים. חלקן יהיו יותר קלות אבל חלקן יהיו בעלות משקל כבד על החיים של שני בני הזוג. במידה ומצב כזה מגיע. לרוב יהיו כמה אופציות. האחת תהיה טובה לבן הזוג שלך, והשנייה תהיה טובה לך. ברגע שמגיעה החלטה כזאת לחיים שלכם. תהיו פתוחים לשיחה, תנו לצד השני להשמיע את הטיעונים שלו. ותנסו לשים את עצמכם במקום שלו. העיקר הוא לא מה שתחליטו בסופו של יום. העיקר הוא ששני הצדדים ירגישו ששמעו אותם, חשבו על הדברים ובאמת נתנו מקום למה שחשוב לבן הזוג.

סיכום

חשוב לזכור שמערכות יחסים הן עדינות ויש לטפח אותן. כדי לשמור על האש, כדאי להתמקד בתקשורת, כנות ואינטימיות. זה אולי לא קל אבל זה שווה את המאמץ.

הדבר הכי חשוב בזוגיות הוא תקשורת – בלי זה הקשר שלכם עלול להתפורר. על מנת לשמור על דברים רעננים עם בן הזוג, כדאי לנסות דברים שונים כולל פעילויות חדשות וטיולים ביחד. כנות זה עם זה יכולה לעזור לשמור על האמון בזוגיות, ובגידה יהיה קשה לחזור ממנה אם קרה בעבר. אינטימיות היא מה שבאמת שומר על הניצוץ בחיים; מדובר על יותר מסתם סקס אלא על בילוי משותף בבית או סתם להתכרבל על הספה ולצפות בטלוויזיה או לצאת לטיולים ביחד.

הוסף תגובה