טיפים לקניית נכס

משקיעים תמיד מחפשים את המיקום הטוב ביותר שיניב את התשואה הטובה ביותר על ההשקעה שלהם. חשוב לעשות קצת מחקר ולגלות את המקום הטוב ביותר להשקיע בו.

כמה שאלות שכדאי לזכור בעת השקעה:

– מהי מטרת ההשקעה שלך?

– רוצים השכרה לטווח ארוך או קצר?

– מהו המיקום הגיאוגרפי המועדף עליך?

– באיזה גודל נכס תרצה להשקיע?

מטרת ההשקעה 

השקעה בדירה היא דרך מצוינת עבורכם להשיג נכס עם פוטנציאל לתשואה טובה. התשואה שנכס דירה יכול להניב תלויה במיקום הבניין, במצב הדירה ובגורמים נוספים כמו הכנסות שכר דירה. שווי ההשקעה של נכס הוא מה שאנו מכנים "שווי שוק", אשר נקבע בדרך כלל בהשוואה לנכסים דומים. אין נוסחאות ספציפיות לחישוב מחיר השוק, אך ישנם פרמטרים רבים אשר נלקחים בחשבון, כגון גודל הנכס והפריסה, איכות האבזור והאיבזור וגיל. של הנכס. אם אתה שוקל להשקיע בדירה, עליך להעריך את מקרה ההשקעה שלך על ידי התחשבות בדברים הבאים: – מה פוטנציאל ההחזר שלך? כמה כסף ניתן להרוויח מהשכרת הנכס במחיר מתאים, ואז כמה נדרש לרכישתו? – מהם הסיכונים שלי? ייתכן שלא תשיג החזר על ההשקעה אם לדירה יש הכנסה נמוכה משכירות או אם היא נפגעה מאסונות טבע כמו שריפה או רעידת אדמה.

הדבר החשוב ביותר לשוכרים לטווח ארוך הוא למצוא דירה קרובה ליעדם. אנשים אלה חושבים על עתידם ורוצים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור עצמם. הדרך הקלה ביותר למצוא דירות היא דרך אתרים כמו HomeInIsrael או יד 2. אתרים אלו מאפשרים לך לחפש דירות באזור שלך ולסנן אותן בהתאם למה שאתה מחפש. הם גם נותנים לך סקירה קצרה של השכונה וכמה שכר דירה משלמים בדרך כלל לחודש. הגורם החשוב ביותר בעת חיפוש דירה באתרים אלו הוא האם ישנן משרות פנויות פנויות במסגרת הזמן שיתאימו ללוח הזמנים שלכם. בנוסף יש באתרים הללו דירות חדשות מקבלן בנתניה וכם דיקות יד שנייה

נתניה

מקום נהדר לקנות בו דירה להשקעה היא העיר נתניה. העיר השנייה בגודלה בישראל והעיר המאוכלסת ביותר במישור החוף הצפוני. ישנם המון בתים למכירה בנתניה. נתניה היא עיירת נופש ישראלית פופולרית עם אקלים ים תיכוני המציעה פעילויות פנאי רבות. הסביבה הממוזגת והעשירה במים הפכה את נתניה למקום אטרקטיבי הן לתיירים והן לתושבים. לעיר הזו יש כל כך הרבה מה לחקור והמורשת התרבותית שלה אטרקטיבית באותה מידה עבור תיירים ותושבים כאחד. השכר השנתי הממוצע בנתניה הוא 159,000 שקל. ויוקר המחיה נמצא בסביבות 23% מתחת לממוצע הארצי. נתניה ממוקמת על גבעה, מה שאומר שיש לה נוף ברור של קו חוף הים התיכון במרחק של כ-20 קילומטרים משם. בשנת 2010 מנתה מנתה 272,716 תושבים. בעיר יש גידול שנתי מוערך בשנים האחרונות של 3%. נתניה נוסדה ב-1 באפריל 1909 על ידי עולים שהגיעו בעיקר מרומניה

גודל הנכס

אם אתם מחפשים הזדמנות להשקעה ויש לכם תקציב עצום, העצה הזו עבורכם: היו מוכנים לקנות דירה, לא בית.

הסיבה לכך היא שגודל הדירות בערים גדולות כמו לונדון וניו יורק הולך וקטן. המחיר למ"ר עלה באופן דרמטי בשני העשורים האחרונים.

המחיר למ"ר בשתי הערים הללו הוכפל רק בין 2003 ל-2013, עם עליות דומות שצפויות בשנים הקרובות.

לא מפתיע אם כן, שיותר אנשים בוחרים להשקיע בדירות מאשר בבתים: יחס המחיר הממוצע של הנכס עלה בתקופה זו מ-1:1 ל-1:2.

לכן אם ברצונך למצוא בתים פרטיים להשכרה בנתניה זה יעלה פי כמה מאשר דירה להשכרה באותו המקום.

הוסף תגובה