טיפ לתיקון מנעול מסתובב קשה בדלת

תיקון מנעול שעובד קשה בדלת
מפתח פועל בצורה מעט לא טובה בחור המנעול? נמצא פתרון טוב וזריז עכשיו בטיפ הנוכחי שלנו בבלוג מנעולן הכותב הולך להציע לכם רעיון חשוב בעיקר כמעט לכל נכס בארץ, בכל פעם הגעתי לבית לקוח בזמן שהלקוח תקוע מחוץ לבית גם אפילו בפנים הדירה מפני והמפתח נותן סיבוב חלקי וכאן הוא עכשיו תפוס, קרה ונקלעתם לתרחיש זה הבעיה יחסית מסובכת ואין מה לעשות למעשה הנכם זקוקים לפורץ מוסמך מנעולן מורשה שיגיע לפרוץ את דלת הבית, רגע לפני שזה מתרחש אני יכול להגיש לכם עצה איך להימנע מבעיה זו. ניתן להתקשר 24 שעות לקבלת מענה וייעוץ בחינם.
תיאור הבעיה| מהות התקלה המוט תפוס ככל הנראה בתחתית הדלת, עכשיו הוא ככל הנראה פגום וכל פעם שהנכם נועלים את הבית ישנה תחושה שזה מסתובב קשה וגם יש תחושה בגלל שזה קשה עוד קצת המפתח נשבר בפתח המנעול.
פתרון הבעיה| מאוד פשוט, לקחת חפץ חד או לחלופין משהו מתאים אחר ולנקות את החריץ של הבריח ברצפה בחלק התחתון, כמעט בכל דלת מכל סוג יש בריח בחלק למטה, הפתח שהנכם רואים ברצפה שלכם שם, למעשה נכנס הבריח, מתי שיש שם אבק רב שהתנקז במשך הזמן הוא מקשה לבריח הדלת לחדור לחריץ וגורם לכניסה בלחץ, ובזה עכשיו הנכם פוגשים קשיים בנעילת הדלת ע"י מפתח. קרה לאחר הסרת לכלוך הפתח עדיין יש קושי רב בנעילת דלת הבית יש מצב שנעשה נזק למנגנון דלתכם ויש להחליפו באחר ע" איש דלתות בחדרה, מיותר לומר שיש לבדוק את עיקר התקלה לעומק ולא לזרוק תירוצים באוויר, יכול להיות שיש לעשות כיון דלת וגם אפשרות סתם לשמן בספריי WD-40 לשמן את המנעול, יחד עם זאת מומלץ לבחון את המנעול שהוא עלול לגרום לתקלות, צילינדר ישן בהחלט יכול ליצור לתקלות בדלת ביתכם. מספר תובנות במותגים ישנים יותר של דלתות יש בריח שנכנס למשקוף בדלת בחלק התחתון, לא לכל דלת ישנו מוט שנכנס לחור הרצפה, אם קיים למצב שפתחתם את הנעילה עד הסוף ועדיין הדלת מסרבת להיפתח אתם זקוקים למנעולן בחדרה /פורץ דלתות מוסמך ומקצוען שיבוא לעזור לכם.

הוסף תגובה