בתי עסק קטנים כגדולים אינם יודעים להבדיל בין הסוגים השונים של שירותי יחסי ציבור באינטרנט לעסקים הקיימים כיום.
בנוסף, לעסקים רבים אין מושג כיצד ניתן להשתמש בכלי עוצמתי זה כדי שיוכלו לעזור למנף ולקדם את בית העסק שלהם באמצעות חשיפה תקשורתית רחבה ומשמעותית ופרסום באמצעי התקשורת השונים.

ההבדל בין יחסי ציבור קלאסיים לבין יחסי ציבור באינטרנט

במאמר זה אני אנסה לעשות לכם קצת סדר בבלגן ואסביר לכם כיצד ניתן להבחין בין סוגי היחסי ציבור השונים. בהמשך תוכלו ליהנות מטיפים פרקטיים שיאפשרו לכם לקדם ולשווק את בית העסק שלכם באופן פשוט ועצמאי על ידי כלים יישומיים ויעילים של יחסי ציבור שהמדיה החברתית מציעה לנו ברשת.

חשוב לדעת כי המטרה של יחסי הציבור בהגדרתם הרחבה הינה להשפיע על תקשורת ההמונים כך שהיא תאפשר לנו לחשוף ולמצב  את הפעילות השוטפת של בית העסק שלנו ואת שירותיו לתודעת הציבור הרחב ולקהלי יעד ממוקדים.


פעילות יחסי ציבור באינטרנט שואפת בראש ובראשונה לתת לבית העסק שלנו חשיפה תקשורתית רחבה ואיכותית באמצעי התקשורת השונים על ידי אייטמים, כתבות וראיונות עומק  בעיתונות הכתובה, באתרי אינטרנט,  ברדיו ובטלוויזיה.

מה זה יחסי ציבור באינטרנט?

בעידן הדיגיטלי יש לנו סוג נוסף ויעיל לפחות של יחסי ציבור באינטרנט  או בשמם המקצועי קשרי אינטרנט אונליין. 

סוג זה של יחסי ציבור באינטרנט נותן  ביטוי בזכות השירותים של המדיה הדיגיטלית המשתנה לה במהירות ובאופן תדיר.

העיתונות הכתובה עוברת משבר ומצטמצמת מול עינינו חשוב שנקרא את פני העתיד ונדאג להכיר את העולם החדש ואת הכלים שהוא מציע לנו ובעצם מעביר את ההשפעה התקשורתית לאונליין שהיא נהפכת לזירה המרכזית לחשיפת ההמונים.

לעולם הדיגיטלי יש יכולת והשפעה רבה לעזור לנו לחשוף באופן פרקטי את בית העסק בערוצים ופלטפורמות רבות ומגוונות לקהלי יעד ממוקדים ואיכותיים הפונים לעולם התוכן שלנו.

חשוב לזכור כי לכל סוגי יחסי ציבור אנו חייבים לבנות אסטרטגיה תקשורתית נכונה עבור בית העסק המחייבת מיצוב תקשורתי איכותי ופיצוח נכון של התמהיל התקשורתי של בית העסק המורכב בין השאר מחשיבה קריאטיבית, יצירתיות ויציאה מהקופסא לצד ניהול מובנה וקבוע מראש. לא כל בית עסק קטן או בינוני  זקוק כיום לשירותי משרד יחסי ציבור כזה או אחר וצריך לשלם לו כל חודש סכום כסף עבור שירותים אלה.

הוסף תגובה