יישור שיניים במודיעין

ענף רפואת השיניים אינו קופא על שמריו ומציע מעת לעת חידושים שונים המסייעים לקהל המטופלים ליהנות מהם כמו למשל יישור שיניים שקוף. זוכרים את אותם ימים בהם נהגו להסתובב עם פלטה גדולה על השיניים? היום במרפאות שונות מבצעים יישור שיניים באמצעות שיטות מתקדמות המבוססות על טכנולוגיה תלת ממדית המזיזה את השיניים שאינן נמצאות במקום באמצעות שימוש במקבעים אשר הותאמו במיוחד למטופלים עד לקבלת התוצאה הרצויה.

 הכל אודות יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף נשאר בחלל הפה למספר חודשים כאשר טרם הטיפול בוחנים את צורת השיניים במטרה להתאים את המיישר אשר יפעל בהדרגה ויזיז את השיניים.

 מי קהל היעד של השיטה

אין ספק כי מדובר בשיטה המביאה איתה בשורות טובות למטופלים אך נשאלת השאלה האם מדובר בטווח גילאים רחב- הטיפול מתאים לאנשים אשר אינם מעוניינים להסתובב עם אביזרים המסייעים ליישור שיניים ופוגעים בהופעה החיצונית שלהם.

  הטיפול כולל מספר שלבים

יישור שייניים בבמודיעין כולל מספר שלבים : 1. בניית מודל עבודה- האורטודנט בונה מודל עבודה המיוצר באמצעות תבנית סיליקון ובאמצעותה ניתן להגיע לתוצאה הרצויה. 2. בתום הבנייה נעשית הזמנה  של המודל ובעת ביצוע ההזמנה יש להקפיד ולציין אילו שיניים בעייתיות.3. הרכבת התבנית: על מנת ליהנות מההצלחה של הטיפול חשוב ביותר להרכיב את התבנית בשבועיים הראשונים.

 על מנת לבחון האם זה מתאים לכם כדאי להגיע לפגישה מקדימה

במטרה לראות האם זה מתאים לכם כדאי להגיע לפגישה מקדימה אצל רופא שיניים במודיעין. טרם הפגישה המקדימה חשוב לערוך תחקיר אודות המרפאה ולראות האם מדובר בצוות מומחים מקצועיים בענף רפואת השיניים, שכן מדובר בבריאות שלכם. במידה ולא תערכו תחקיר מקיף, אתם עשויים לשלם על כך מבחינה בריאותית.

מוזמנים להגיע אל המרפאה שלנו

המרפאה הינה מרפאה ותיקה הכוללת צוות מקצועי ומכשור מתקדם. במרפאה פועלים צוות מומחים מקיף אשר רכש השכלה רחבה בתחום ויש ביכולתו להעניק את הטיפול המקיף והטוב ביותר לקהל המטופלים. רופא שיניים במודיעין, במרפאה מקפידים להתעדכן בחידושים האחרונים ורוכשים לא מעט מכשור חדש במטרה לערוך את הטיפולים בצורה נעימה ביותר עבור המטופלים.

טיפולים אסתטיים נוספים

כמו ניתוח הקטנת אף או חומצה היאלורונית בשפתיים ניתן לעשות במגוון מרפאות לאסתטיקה ברחבי הארץ.

רופא שיניים במודיעין

הוסף תגובה