מהם שירותי IT  מנוהלים?

אז מה זה בעצם שירותים מנוהלים בעולמות ה IT? מדובר בשירות חיצוני מנוהל באופן מלא לכלל רבדי ה-IT החל מרמת המשתמשים, תשתיות היצור, עותקי הגיבוי, המשכיות עסקית ואבטחת מידע.

בעצם אנו מסירים מהחברה העסקית את ההתעסקות היומיומית ומניחים למנהליה להתמקד בניהול וצמיחה. מדובר בשותפות ארוכת טווח, שבה אנו לומדים את החברה בפן הארגוני/עסקי וכמובן גם בפן הטכנולוגי.

בואו ניקח דוגמא מפעילות שלנו כאנשים יחידים המנהלים סדר יום :  אנחנו משתמשים בנייד ומייצרים פעולות יומיומיות התלויות באפליקציות מובנות: רשימת אנשי קשר המאפשרת להגיע לכל אחד בלחיצת כפתור, יומן לשמירת מטלות ופגישות, ניווט, חישובים, כושר, חנייה, תשלומים ועוד… כל אפליקציה שהורדתם מתאימה למטרה ספציפית בחיים שלכם.

עכשיו תיקחו את ההתנהלות שלכם כיחידים ותשוו את זה לחברה גדולה עם מאות ואלפי עובדים שכל אחד מהם צריך פתרון פשוט לפעילות שיעמוד בסינרגיה עם שאר העובדים בכל המחלקות.

היום כל ארגון זקוק לאנשים, תהליכים פנימיים וכמובן לטכנולוגיה בשביל להתנהל ולנהל את הדברים בצורה הטובה ביותר.  מערכות מידע, הם סוג של אמצעי לאיסוף וניתוח נתונים של הארגון אשר מסייעים לו להבין איפה הוא עומד בשוק ולקבל החלטות עסקיות שמשפיעות על הווה ואיך יראה העתיד.

יתרונות שירותי IT ב outsourcing

לשירותי IT מנוהלים יש יתרון מאוד משמעותי מעבר לחיסכון כספי ניכר. במקום להסתמך על אנשי IT פנימיים עם ידע מוגבל או להתעסק בתלונות של משתמשי הארגון בנושאים השונים: בעיות איטיות של נתונים, גרסאות לא מעודכנות של מערכות הפעלה, שרתים לא מתפקדים שבסופו של דבר גורמים לכם לעשות טיילת של אנשי IT שונים אל עבר הסביבה שלכם.

אתם מקבלים צוות מומחים בהישג ידכם  שמביא באמתחתו מעטפת ידע נרחבת המתפרסת על פני שנות ניסיון רבות. אז ככל שתקדימו להעסיק צוות מומחים מהסוג הזה כך תהיו מעודכנים בחידושים ובפתרונות השונים, שיוכלו להתאים לאחד מהאתגרים עמו אתם מתמודדים ממש עכשיו.

הגישה שמנחה אותנו באתרים מנוהלים היא פרואקטיביות, שבאה לידי ביטוי באמצעות פיקוח, ניהול שוטף ושמירה על רציפות ותקינות הביצועים של המערכות השונות וכך אנו יכולים לצפות מראש בעיות שעלולות להתרחש בעתיד ולטפל בהם מבעוד מועד.

בכל אתר יש לנו צוות, שבראשה עומד "המנהל האופרטיבי", אשר מסונכרן באופן קבוע עם כלל מנהלי מערכות המידע של החברה ברמה שהוא יודע על כל הפרויקטים שעתידיים להתקיים גם אלה שלא שייכים אליו.

תחת המנהל האופרטיבי עומד איש סיסטם בכיר שאמון על צוות אנשי תמיכה שאחראים לתת שירות יומי לעובדי החברה, שבא לידי ביטוי: טיפול במחשב שלא עולה, מדפסת שקרסה, ניהול תהליך קבלת עובד חדש למערכות החברה, מסמכים שהלכו לאיבוד ועוד.

סינופיה – השותפים שלך להצלחת העסק

חברת סינופיה ממוצבת כיום כמרכז ידע משמעותי בשוק ה-IT בעולמות ליבת המחשוב תוך מיקוד בתשתיות מחשוב, אבטחת מידע ושליטה מלאה בנכסים הדיגיטליים בין אם הם נמצאים בין כותלי החברה ובין אם הם ניתנים ברמת ה Service Multi – cloud.

אנחנו מתכננים ומיישמים את מתודולוגיית Sinopia 5ive, להתאמה מדויקת של הצרכים  המשתנים בארגון, עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ממיטב היצרנים  בתחומי התשתית, הגיבוי, אבטחת המידע וסייבר.

הניסיון הנצבר בחברת סינופיה נפרס על פני שני עשורים, המורכב ממגוון לקוחות בסדר גודל בינוני ועד לגופים גדולים שבא לידי ביטוי בחסכון תקציבי משמעותי על פני ציר הזמן תוך עמידה ללא פשרות בשלושת העקרונות: רציפות המידע, תקינות המידע וזמינות המידע תוך שימת דגש על מינימום אפשרי של אובדן מידע.
המאמר נכתב בשיתוף חברת סינופיה טכנולוגיות בע"מ.

הוסף תגובה