השקעות בנדל"ן היא לא רק למיליארדרים. היא יכולה להיעשות על ידי כל מי שיש לו קצת כסף פנוי. אפשר להשקיע בנדל"ן גם בסכומי כסף הנחשבים לנמוכים, אבל כמו כל דבר – השקעות נדל”ן קטנות לא מתאימות לכל אחד.

השקעות נדל”ן קטנות יכולות להיות רעיון טוב אם אתם רוצים להשקיע בנכס שיגדל עם הזמן. חשוב להבין שעליכם להיות בעלי קצת ידע על השוק ועל התחום שבו אתם משקיעים, כי אם לא, זה עלול להוביל להפסדים.

שימו לב! אם אתם מחפשים השקעה לטווח ארוך שתספק הכנסה וגידול הון, אז נדל"ן עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורכם. זו עשויה להיות אופציה מצוינת אם יש לכם כסף המיועד להשקעה ואתם רוצה לגוון את ההשקעות שלך או פשוט להיכנס לשוק הנדל”ן ולייצר הכנסה פסיבית מההשקעות שלך.

מהם הצעדים בדרך להשקעה קטנה בנדל"ן?

הצעד הראשון הוא למצוא נכס ששווה להשקיע בו. נכון – לא משימה פשוטה. אך עם קצת ידע, סבלנות וליווי נכון ומקצועי – גם אתם תוכלו לעשות זאת!

השלב הבא יהיה להחליט כמה אתם מוכנים להשקיע בנכס מכיסכם (הון עצמי).

ולבסוף, למצוא ספק משכנתא אשר יוכל לתת לכם הלוואה בגובה ההשקעה שלכם ולרכוש את הנכס.

סוגים שונים של נכסים בהשקעות נדל”ן קטנות

חשוב להיות מודעים לסוגים השונים של נכסים הקשורים להשקעות נדל”ן קטנות כדי שתוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור הצרכים שלך.

הסוג הראשון הוא נכס למגורים הכולל בתים ודירות. הסוג השני הוא נכס מסחרי הכולל בלוקי משרדים, מחסנים וחצרי מסחר. הסוג השלישי הוא רכוש תעשייתי, הכולל מפעלים, מתקני אחסון ומרכזי הפצה.

כשמדברים על השקעות נדל”ן קטנות, הרבה פעמים מתכוונים לנכסים מסחריים. הם בדרך כלל יקרים יותר מנכסים למגורים, אך הם מציעים תשואות גבוהות יותר בשל הכנסתם מדמי שכירות.

נכסי מגורים יכולים להיות זולים יותר מנכסים מסחריים (בהשוואה של מחיר למ”ר) אך תצטרכו לשלם עבור תיקונים ותחזוקה כמו גם משכנתא. נכסים תעשייתיים יקרים יותר מנכסים למגורים או מסחריים מכיוון שהם דורשים השקעה נוספת במכונות וציוד, אך הם גם מציעים תשואות גבוהות יותר בגלל הביקוש הרב מצד עסקים לשטח מסוג זה.

מסקנה: הדרך לחופש פיננסי מתחילה בהשקעות נדל”ן קטנות!

השקעות נדל"ן קטנות היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר שאנשים בוחרים להרוויח כסף. זה לא דורש הרבה הון או מומחיות, וזה יכול להיעשות בעצמך ובליויי של צוות.

ישנן דרכים רבות להשקיע בנדל"ן, כולל היפוך נכסים, רכישת דירות והשכרת בתים. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו למשקיעים.

מסקנה – הדרך לחופש כלכלי מתחילה בהשקעות קטנות בנדל"ן.

המאמר באדיבות Nadlan4You