כיצד לשפץ חדר אמבטיה

כיצד לשפץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה חדרי אמבטיה הם אחד האזורים הנפוצים ביותר בבית, מה שהופך אותם גם לאחד החדרים הפופולריים ביותר לשיפוץ. שיפוץ חדרי אמבטיה הוא דרך מצוינת ולעתים קרובות פשוטה שתוכלו לתת לחדר הרחצה והבית שלכם מראה רענן וחדש. אם אתה רוצה לבצע שיפוץ אמבטיה בעצמך, יהיה עליך להפריש הרבה עבודה קשה, סבלנות, וכסף עבור כלים וחומרים שיסייעו לך להשיג את שיפוץ חדר האמבטיה המושלם של חלומותיך. המדריך הבא יעזור לך להבין כיצד לשפץ את חדר האמבטיה שלך, שלב אחר שלב.

עלות שיפוץ חדר אמבטיה

ראשית, חשוב לשקול כמה יעלה לכם שיפוץ אמבטיה בטווח הארוך. העלות הממוצעת עבור שיפוץ אמבטיה מלא היא 15,000 עד 18,000 $ כאשר אתה משתמש בשירותי שיפוצים מקצועיים כמו שלנו; עם זאת, אם אתה משפץ את חדר האמבטיה בעצמך, אתה יכול לחסוך אלפי דולרים אך כמובן לקחת על עצמך את הלחץ והאחריות אם הדברים היו משתבשים. 

עלויות אופייניות (ממוצעות) ביחס לגודל החדר

עלות שיפוץ חדר אמבטיה כאשר אתם עושים זאת בעצמכם תלויה באילו כלים וחומרים אתם צריכים לרכוש אם לא בא לכם להיכנס לכאב ראש אז עדיף שיפוצניק מומלץ בראשון לציון. מכיוון שלא תשלם עבור עבודה, העלויות יוגבלו לחומרים ולכלים שאתה קונה לשיפוץ DIY שלך. ככלל אצבע כללי, אתה יכול לחסוך כסף על ידי בחירה באפשרויות יותר תקציביות וחומרים פחות יקרים. לדוגמה, במקום לקנות אריחי אמבטיה ברמה גבוהה, אתה יכול לבחור אריחים במחירים צנועים יותר.

תכנון שיפוץ חדר האמבטיה שלכם

לפני שתתחיל בשיפוץ אמבטיה DIY שלך, יהיה עליך לתכנן אותו בצורה יסודית ככל האפשר. ככל שתבצע יותר עבודה בשלב התכנון, כך יהיה קל יותר לבצע את התוכניות שלך לאחר שתמשיך לשלב הבא.

הרצפה עד התקרה

בחירת עיצוב

עיצוב שיפוץ חדר האמבטיה שלכם הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בפרויקט. העיצוב שתבחר לשיפוץ שלך צריך להתבסס על ההעדפות האישיות שלך, אילו אלמנטים אסתטיים ועיצוביים שלדעתך ייראו הכי טוב בחלל והתקציב. אלמנטים עיצוביים נפוצים שבהחלט עליך להחליט עליהם לפני שתתחיל בשיפוץ חדר האמבטיה שלך הם:

  • ערכת צבעים : באילו צבעים תשתמש לשיפוץ חדר האמבטיה שלך? האם תצבע את הקירות? וודא שכל מרכיבי העיצוב שלך פועלים יחד מבחינת ערכת הצבעים; לדוגמה, אם אתה מתכנן לצבוע את הקירות בצבע כחול רך, תרצה להימנע מצבעים שמתנגשים עם כחול באזורים אחרים בחדר האמבטיה.
  • מתקנים : האם תזדקק לאביזרים חדשים לגמרי, כגון כיורים, מקלחות ואמבטיות? אם כן, כמה מתקנים אתה מתכנן להחליף? הידיעה על כך תהיה חלק גדול ביצירת התקציב שלך, כמו גם תעזור לך להחליט על היבטים אחרים של התקציב.
  • אחסון : האם תוסיף שטח אחסון במהלך השיפוץ שלך? אם כן, היכן תוסיף אותו? כמו כן, יהיה עליך למצוא תחליפים לכל אזורי חדר האמבטיה ששיפצת על ידי הסרת אפשרויות אחסון, כגון הסרת ארונות אמבטיה.
  • כלי עזר: היכן נמצאים כלי השירות בחדר האמבטיה שלך? באופן ספציפי, היכן ממוקמים צינורות החיווט והאינסטלציה בחדר האמבטיה שלכם?

יהיה עליך גם לפרוש בדיוק איזה סוג של שיפוץ אתה רוצה לעשות, כגון התקנת אריחים חדשים, החלפת שירותים וכו '.

DIY: כלים וציוד חיוני

ביצוע שיפוץ חדר אמבטיה משלך יכול להיות משתלם ומתגמל, אך עליך לוודא כי יש ברשותך את כל החומרים הדרושים והכלים המתאימים לשיפוץ בטוח ואפקטיבי של חדר האמבטיה שלך. להלן הכלים והציוד החיוניים ביותר שתזדקק להם לשיפוץ.

כלים חיוניים:

  • כפפות
  • משקפיים
  • מסכת בטיחות
  • פטיש
  • סרט מדידה
  • סכין כפולה
  • איטום סיליקון
  • אקדח אטימה
  • אִזְמֵל
  • מברג שטוח
  • מפתח ברגים מתכוונן
  • אִזְמֵל
  • דְלִי
  • בר פרי
  • מקדחה
  • מַסוֹר לְמַתֶכֶת
  • סכין שירות
  • ספסל
  • מוצא סטודנטים
  • קו גיר
  • חוט מאריך

בנוסף לכלים חיוניים אלה, ייתכן שתצטרך כלים נוספים בהתאם לסוג השיפוצים שתבצע. לדוגמה, אם תסיר כל סוג של אביזרי אינסטלציה, כדאי שיהיה לך ביד רטובה-יבש לחנות כדי לספוג נזילות מים בעת הסרת מתקן אינסטלציה כגון שירותים. ייתכן שתרצה גם להשתמש במקדחה אלחוטית לטובת מקדחה מסורתית, כך שניתן להשתמש בכבל המאריך לכלים אחרים.

אם אין לך את הכלים האלה בהישג יד או שאתה לא רוצה לקנות אותם באופן ישיר, אתה יכול לשכור אותם מחנות שיפוצים לבית במחיר סביר.

שיפוץ חדר אמבטיה צעד אחר צעד

לאחר שתקיים את תוכנית השיפוץ שלך ויש לך את כל הכלים והציוד הדרושים, תוכל להתחיל בשיפוץ. להלן מדריך שיפוצים שלב אחר שלב שיקח אתכם בשיפוצים הבסיסיים שרוב האנשים מבצעים בחדרי הרחצה שלהם.

לפני שתתחיל: שיפוץ חדר אמבטיה מלא או חלקי מחייב אותך לעבוד עם הצנרת של הבית שלך, לכן וודא שיש לך ניסיון בעבודה עם אינסטלציה או שיש לך מישהו שיש לך ניסיון בצנרת לקבלת התוצאות הטובות ביותר. אתה לא רוצה לפגוע בטעות בצנרת הבית שלך או למצוא את עצמך צריך להזמין אינסטלטור חירום עקב קווי אינסטלציה שבורים או טעויות דומות.

שלב ראשון: הסר קודם כל אביזרים

אם אתה מבצע שיפוץ אמבטיה מלא, תרצה להתחיל בהסרת כל הגופים שיחליפו במהלך התהליך. זה יאפשר לך להתחיל את החדר עם צפחה פתוחה ונקייה; בנוסף לכך, הסרת אביזרים תשחרר את שאר החדר לניקיון, תיקון והתקנת גופים וחומרים חדשים לחדר האמבטיה.

באופן אידיאלי, התחל בניקוז ולאחר מכן הסר את האסלה, כך שתמנע דליפות מים מיותרות או בעיות בצנרת; לאחר מכן, במידת הצורך, הסר את אריח האמבטיה לפני הסרת האמבטיה עצמה. המתקנים האחרונים להסרה הם ארונות, יהירות, מראות, אריחי קיר ואריחי רצפה. אם אתה מתקין אריחי ריצוף חדשים ואביזרים אחרים, ודא שיש לך אותם בקרבת מקום לגישה נוחה.

שלב שני: התקן גופי אינסטלציה חדשים

לאחר שכל הגופים הישנים נעלמו, תוכל להתקין את המתקנים החדשים, כגון אמבטיה, מקלחת או כיור. אל תתקין את השירותים במהלך שלב זה – שמור אותו לסוף. ייתכן שיהיה עליך להתאים את החיווט בחדר האמבטיה בהתאם למידות הגופים החדשים – לדוגמה, יהירותך החדשה עשויה להיות גבוהה מספיק כדי לכסות את שקעי החשמל שלך, מה שאומר שצריך להזיז את השקעים שלך; במקרה זה, התקשר לחשמלאי שיעבוד עם חיווט הבית שלך כדי למנוע תאונות חשמל לא נעימות.

שלב שלישי: התקנת אריחי ריצוף

אם אתם מחליפים את אריחי הרצפה בחדר האמבטיה שלכם, זה הזמן להוריד אותם. הקפד להשתמש בקו גיר ליצירת קווי התייחסות כך שהאריחים שלך יהיו ישרים, שכן אחרת אתה עלול לסיים משהו שכל שיפוץ אמבטיה עושה בו חשש: אריחי רצפה לא אחידים. אל תשכח לדיס בין אריחי הרצפה.

שלב רביעי: הניחו קיר גבס חדש וצבעו

קיר הגבס החדש שלך צריך להיות במקום לפני שתתחיל לצייר; וודא שאתה מכסה תפרים ופערים בבוץ וקלטת גבס כך שיהיה לך משטח שטוח ואחיד לעבודה לפני הצביעה. אם אתה מצייר בחדר האמבטיה, תרצה להרים צבע בעל גימור עמיד בפני לחות על מנת לסייע במניעת צמיחת עובש וטחב בחדר האמבטיה.

שלב חמישי: התקן ארונות והבלים חדשים

לאחר צביעת הקירות וגימורים, תוכל סוף סוף להמשיך להתקין כל ארונות והבלים חדשים. לך קודם על ההבל, כך שתוכל להתקין את הכיור והברז, לפני שתמשיך למראה, לארונות וכו '. אם תרצה, תוכל להוסיף גימור סביב יהירות לקבלת ערעור אסתטי יותר.

שלב שישי: ודא שהצנרת מותקנת מחדש

אם היית צריך להסיר אלמנטים צנרת במהלך השיפוץ שלך, תוכל סוף סוף להתקין מחדש את השירותים שלך בשלב זה האחרון. עדיף לעשות זאת לאחרונה כדי להימנע מבעיות מיותרות עם דליפת מים או בעיות פוטנציאליות בצנרת. לאחר התקנת האסלה, הקפד לתת לו בדיקה כדי לבדוק אם הצנרת עובדת כשורה בחדר האמבטיה. 

סיום שיפוץ חדר האמבטיה שלכם

לאחר שנראה שחדר האמבטיה המשופץ שלך נראה – ובכן, חדר אמבטיה! – תוכל לעבוד על כל הגימור החשוב. נגיעות גימור כוללות התקנת אבזור סביב המראות או שאר החדר, הוספת נגיעות דקורטיביות כמו תליית תמונות וצמחים, התקנת וילונות חלון אם יש לכם חלון אמבטיה, ואחר כך לגרום לחדר האמבטיה החדש ששופץ להיראות במיטבו.

אם אתה מתכנן לבצע שיפוץ אמבטיה DIY, מדריך זה ייקח אותך בתהליך שלב אחר שלב ויהיה לך הרבה יותר קל לתת לחדר האמבטיה שלך חייה חדשה. 

הוסף תגובה