כך תבחרו נכון את מכונת הצילום למשרד שלכם

משרד מתפקד הוא משרד שזקוק בין היתר למכונת צילום, אותה מכונה שגם תדפיס עבור כל עובדי המשרד את החומרים הנדרשים ומכונה שתצלם מסמכים בצורה ישירה. משום שאין צורך לרכוש בכל שנה מכונה חדשה, חשוב לרכוש מכונה איכותית שתאפשר לכם שימוש לאורך זמן. במאמר הבא ננסה לסייע לכם לבחור את המכונה המושלמת עבורכם ועבוד המשרד שלכם

הבחירה החכמה שלכם

עוד לפני שאתם ממהרים לשלוף את כרטיס האשראי ולבצע רכישה (בתשלום אחד או תשלומים) של מכונת צילום, חשוב שתאפיינו את הצרכים שלכם. בראש ובראשונה קבעו כמה אנשים עתידים להשתמש במכונה, האם כל המשרד יהיה מחובר ותהיה לו גישה למוכנה, או שמא תעדיפו להציב מספר מכונות וכל אחת תשמש X עובדים.

מהו התקציב שלכם – דעו מראש מהו התקציב אותו אתם מקצים לרכישה ורק אחר כך הגיעו לרכוש את המכונה. קחו בחשבון, שנכון לשנת 2019, מספר וסוגי המכונות שקיימות בשוק הוא כה רב ובהתאם טווחי המחירים. היה ותגיעו ללא תקציב מוגדר, אתם יכולים למצוא עצמכם משלמים סכום שלא תכננתם ובכך תכניסו את בית העסק להוצאה לא צפויה ואף לגירעון. השתדלו להכיר ביכולתכם הכלכלית ובהתאם להיחשף למכונות הצילום הקיימות בטווח המחיר שלכם, כך גם תמנעו פיתויים מיותרים.

שילוב שבין מכונת צילום למדפסת – ישנן מכונות צילום שעומדות בפני עצמן וישנם מכונות צילום אשר משולבות עם מדפסות, כך שניתן במכשיר אחד למלא 2 פונקציות ואף יותר. ישנן מכונות צילום משולבות פקס, מכונות צילום משולבות סורק וכן הלאה. דעו מראש למה אתם זקוקים ונהלו רכישה בהתאם. אם יש לכם במשרד מדפסות, סביר להניח שלא תזדקקו לעוד ומכונת צילום בהחלט תספיק לכם, אך אם אתם ממש כעט עומדים לרכוש גם מדפסות, זה הזמן לברר אודות מדפסת משולבת במכונת צילום.

גודל המכונה – שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל המכונה. ישנן מכונות צילום גדולות אשר תופסות שטח גדול מהחלל ומאידך ישנן מכונות קטנות יותר ואף מכונות שולחניות. בחנו את המקום שיש לכם במשרד ובהתאם בחרו את המכונה שאתם רוצים לרכוש, אחרת המתינו עם הרכישה. היה ותרכשו מכונה גדולה שתתפוס לכם מקום רב ותגרום לצפיפות במשרד, הרי שאתם מפספסים את הנקודה.

לסיכום – אם אתם מבקשים לרכוש מכונות צילום, כדאי שתיקחו בחשבון את הפרמטרים שציינו מעלה ולא תבצעו רכישה, לפני שאתם מבצעים בחינה מדוקדקת של כל אחד מהם.

הוסף תגובה