כך תבחרו שירותי ריתוך מקצועיים

כך תבחרו שירותי ריתוך מקצועיים

שירות ריתוך מקצועיים מאפשרים ליהנות מכל היתרונות מבלי להתפשר על רמת הביצוע, על הבטיחות ועל המחיר. עם זאת, חשוב גם לדעת איך לבחור נכון עבודות מן הסוג הזה ואף להתרשם מפרויקטים קודמים שבוצעו על ידי בעלי המקצוע הרלוונטיים

שירותי ריתוך מקצועיים מבוצעים על פי דרישת הלקוח ובהתאם לתקן. הם מתאימים לפרויקטים של לקוחות פרטיים, בעלי מקצוע, התעשייה הקלה והכבדה ונציגי ענפי התחבורה והחקלאות. בכל אחד מהתחומים האלה תלויים במתכות, אלומיניום וחומרים שונים – לכן זקוקים גם לשירותי ריתוך. העניין הוא שאת העבודות מאוד חשוב לבצע בצורה מקצועית, כדי להשיג יתרונות רבים גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

מאפיינים של עבודות ריתוך מיוחדות

הנה לדוגמא כמה מאפיינים בולטים של ריתוכים מקצועיים לעומת עבודות ריתוך שאותן מנסים לבצע בצורה עצמאית:

  1. שמירה על כללי הבטיחות – היתרון הכי מהותי וחשוב של ריתוך שמבוצע במקצועיות לעומת ריתוך עצמאי בא לידי ביטוי באפשרות לשמור על כללי הבטיחות. הריתוך שמבוצע על ידי בעלי מקצוע כולל שימוש בציוד מגן כגון כפפות, מסיכות ומשקפי מגן. בנוסף, הוא מבוצע בסביבה מאובטחת עם מערכות שמנדפות ומסלקות את אדי הריתוך הרעילים. אז אם מציבים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות, מבינים שאין תחליף למעורבות של רתך מקצועי.
  2. עמידה בתקן המבוקש – חשוב מאוד להכיר את התקן המקובל על מנת לבצע ריתוכים שונים. באמצעות עמידה בתקן ניתן למנוע נזקים, סיכונים בריאותיים ותחלואה. בפועל, מי שמכירים הכי טוב את התקן הקיים בארץ ובמדינות מערביות נוספות ברחבי העולם הם כמובן בעלי המקצוע שמגיעים מהתחום.
  3. לוח זמנים – המטרה של שירותי ריתוך מקצועיים היא לרכז את כל הפתרונות הרלוונטיים עבור הלקוחות. בתוך כך, שמים דגש מיוחד על העניין של עמידה בלוח זמנים. בלי לבצע ריתוך אלומיניום או סוגים אחרים של ריתוך, אי אפשר להשלים פרויקטים שבהם משתמשים במתכות, נירוסטה, פלדה ועוד. 

איך בוחרים שירותי ריתוך?

עבודות ריתוך כדאי לבחור קודם כל לפי מספר שנות הניסיון של החברה המבצעת. את המידע על מספר שנות הניסיון ניתן לקבל מאתר האינטרנט הרשמי של כל חברה, או אחרי יצירת קשר עם הנציגים שלה. הניסיון של החברה חשוב, כי הוא מעיד על היכולת שלה להתמודד עם דרישות מיוחדות. כמו כן, חברה מנוסה ככל הנראה כבר הצליחה לעמוד בדרישות של לקוחות שונים ולכן יש סיכוי גבוה יותר שהיא תבצע את הריתוך גם לפי הדרישות המיוחדות שלנו.

אזורי מתן שירותי לפי חלוקה גיאוגרפית

עוד שיקול רלוונטי שיכול לסייע לבחור נכון בין סוגים שונים של שירותי ריתוך מקצועיים הוא כמובן האזור הגיאוגרפי. מצד אחד, חשוב יותר שהשירות יהיה מקצועי מאשר קרוב. מצד שני, קרבה גיאוגרפית מסייעת להתנהל מול החברה ולאסוף את המוצרים הריתוכים. אז אם רוצים לחסוך זמן והוצאות, כדאי להביא בחשבון את אזורי מתן השירות ולחלק את המיקומים של החברות שעוסקות בתחום לצפון, מרכז ודרום.

כמה עולה לרתך סוגים שונים של מתכות?

אי אפשר לבחור חברה מקצועית שאמורה לקחת אחריות על עבודות ריתוך בלי להזכיר את פערי המחירים. הסיבה לפערי המחירים היא שניתן לבצע ריתוך לסוגים שונים של מתכות, כאשר כל חומר דורש מידת השקעה מעט אחרת. בשביל לרתך את המתכת ולעמוד בתקציב, כדאי לבדוק מראש מה משפיע על המחיר וממה הוא מורכב. לאחר מכן, ניתן להשוות בין מחירים של השירות לפי ההבדל בין חברות שנותנות אחריות לבין חברות שלא.

הוסף תגובה