כלי אוטומציה להפעלת אבטחת סייבר

כלי אוטומציה להפעלת אבטחת סייבר

אבטחת סייבר – חידושים אוטומטיים בתחום

בשנים האחרונות, אנחנו פוגשים יותר ויותר את כלי האוטומציה ואת יעילותם ותרומתם גם בעולם אבטחת הסייבר, כאשר כל התחזיות מעידות שבעתיד אנחנו רק הולכים ליהנות מהיתרונות של האוטומציה יותר ויותר.

כלי אוטומציה להפעלת אבטחת סייבר

כידוע, אבטחת סייבר הינה חיונית כיום לכל חברה או ארגון, כאשר, כולם חשופים למתקפות סייבר וכחלק מכך, המודעות לחשיבות של אבטחת מידע על כל מה שהיא טומנת בחובה רק הולכת וגדלה עם הזמן.

כיום, ההבנה כי כלי אוטומציה יכולים לתרום תרומה רבה לרמת האבטחה וכחלק מכך, ניתן למצוא כיום קורסים ייעודיים אשר מספקים ידע וכלים כיצד לפתח מערכות אוטומטיות, באמצעותן ניתן יהיה לבצע בדיקות תוכנה ללא כתיבת קוד באמצעות פלטפורמת  Perfecto Codeless לדוגמא, המאפשרת איתור באגים ותיקונם וכוללת בתוכה אלמנטים לניתוח ויזואלי,  או TestCraft, שהיא כלי מעולה המבוסס בינה מלאכותית ומאפשרת בדיקות רגרסיה וניטור יישומי אינטרנט באמצעות  בדיקות מבוססות סלניום ללא מיומנויות של קידוד.

ניתן לומר שכלי אוטומציה, תורמים תרומה נכבדה לעולם הסייבר ונראה שהתרומה רק תלך ותגדל עם הזמן.

כיצד שימוש בכלי אוטומציה תורם לאבטחת סייבר?

באמצעות כלי האוטומטיזציה ניתן להיטיב את האבטחה ולקצר את זמן העבודה המושקע בכך. הכלים מאפשרים להעניק מענה יעיל לכמות גדולה של איומים, תוך שימוש במספר מצומצם של מערכות אבטחה.

מתקפות סייבר הן כמעט ובלתי נמנעות, אבל, באמצעות שימוש בכלי אוטומציה, ניתן להקטין משמעותית את הסיכונים להיחשף לפגיעות קשות המהוות חלק מאותן ההתקפות ואלו כאמור, רק חלק מהיתרונות של כלים אלו.

ומה בעתיד?

כל התחזיות מעידות שבעתיד (הלא רחוק), מתקפות הסייבר רק ילכו והיו מתוחכמות, מרובות ואגרסיביות יותר ולכן, חשוב להיערך לאותן המתקפות בצורה המיטבית.
שימוש בכלי אוטומציה מתקדמים, מהווה ללא כל ספק כדרך האפקטיבית ביותר להתמודד גם עם המתקפות הקשות ביותר.

אספקת פתרונות אוטומציה לאבטחת סייבר

סינופיה טכנולוגיות בע"מ הינה חברה ותיקה הפועלת בתחום הIT ומספקת מעטפת רחבה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ממיטב היצרנים בתחומי התשתית, הגיבוי, אבטחת המידע והסייבר. אנו מבטיחים ללקוחות שלנו שותפות מלאה לדרך, צענה ותמיכה 24/7 .

כלי אוטומציה משמשים כיום את כל אנשי ה-QA לצורך שיפור מערכות ומוצרים, איתור של באגים ונושא של אבטחת איכות. אוטומציה מייעלת ומיטיבה תהליכים, נחשבת לאמינה ביותר ומהווה השלמה לבדיקה הידנית האיטית והיקרה יותר.

הוסף תגובה