לופטים, וילות ומקומות מיוחדים למסיבת רווקות

לופטים, וילות ומקומות מיוחדים למסיבת רווקות

חתונה היא אירוע גדול בחיים ורבים חוגגים עוד לפני היום החשוב במסיבות אירוסין ומסיבות רווקים ורווקות עם חברות וחברים קרובים כדי לציין את סיומה של תקופה ופתיחתה של תקופה חדשה בחיים. מאמר זה יסקור כיצד אפשר לחגוג מסיבת רווקות בלופטים, בווילות ובמקומות מיוחדים אחרים בארץ.

מסיבת רווקות בלופט יוקרתי

היום הגדול מתקרב והכלה מעוניינת לחגוג עם חברותיה את הערב האחרון כרווקה ולעשות זאת בקלאסה. אחד מהבילויים הנפוצים הוא מסיבה בלופט. הלופט למעשה זו דירה עם חלל רחב אותה ניתן להשכיר לליל המסיבה. מקומות למסיבת רווקות כמו לופטים מפוארים ניתן למצוא אותם בכל רחבי הארץ. המחירים סבירים וניתן להשכירם אותם למשך שעות בערב המסיבה. היתרון בלופט  הוא שאפשר לחגוג באופן פרטי לא כמו מועדון או פאב אותם חולקים עם אחרים. ניתן להזמין הפעלות שונות כמו מופע סטנד אפ, קריוקי, סקסולוגית, חשפנים ועוד ולהפיק הנאה רבה מערב כזה.

קסם של וילה

השכרת וילה יוקרתית למסיבת רווקות יכולה להיות משהו שאותו יזכרו לאורך זמן. ישנן שפע של וילות מפוארות עם או בלי בריכה שניתן להשכיר ברחבי הארץ. חשוב למצוא וילה בה תוכלו ללון עם שאר החוגגות בנוחות ובסטייל. מקום עם חנייה רחבה, חצר גדולה, פינות ישיבה, בריכה המחוממת בחורף, בר מצויד במשקאות, מקרר ואבזור במטבח, טלוויזיה וכבלים, חיבור למצגת, מערכת אודיו לריקודים ואחד הכיפיים המדליקים – ג'קוזי. בנות המעוניינות רק בבריכה יוכלו להזמין במקומות כפריים ברחבי הארץ השכרה של ערב בריכה ללא לינה והטבות אחרות שיש בוילה.

מסיבה בחיק הטבע

בנות החובבות טבע והמעוניינות לחסוך בעלויות יכולות לחגוג סביב מדורה בחוף הים או בקרחת יער ולהזמין הפעלה וקייטרינג ושם להשקיע יותר. אפשר גם להשכיר אוהל גדול ולהזמין סדנה רוחנית בשילוב פעילות במיסטיקה, עיסויים ועל האש. למי שיש תקציב גדול יותר יכולה לערוך את המסיבה על יאכטה ולצאת להפלגה פרטית בלילה או במשך היום כולל מוסיקה, משקאות ואוכל ולחגוג בצורה מקורית את האירוע.

רעיונות נוספים למסיבת רווקות

בניגוד לווילה, לופט או יאכטה שבהם ניתן לקבל פרטיות מלאה, ישנן רווקות המעדיפות לחגוג את האירוע בהילוך נמוך יותר במסעדה או בהילוך גבוה במועדון חשפנים. לבנות היותר מאותגרות אפשר לחגוג בלונה פארק או בפעילויות אקסטרים כמו צניחה חופשית, בנג'י, סנפלינג וכד'. לחובבות המוסיקה אפשר להגיע עם החברות לאולפן הקלטות ולהקליט שיר משותף אותו תשמיעו בחתונה. טרנד חדש בקרב הרווקות הוא מסיבה בחדר בריחה. בנות האוהבות הרפתקאות מוזמנות לחגוג ערב בחדר בריחה המלווה במשימות וחידות. כמו כן, ניתן לחגוג בספא אינטימי שמעניק חבילות מיוחדות למסיבת רווקות הכולל בדרך כלל טיפול וארוחה אך יש גם אטרקציות נוספות. חשוב לבחור מקום בו יש חנייה בשפע ומקום שמאפשר גם כניסה לבריכה מקורה, סאונה, ג'קוזי וכד'. 

נכתב באדיבות: פורטל לרווקות – מסיבת רווקות

הוסף תגובה