מה ההבדל בין טיולון לעגלה

בתוך שלל הקניות וההכנות לפני הלידה המרגשת. ישנו מוצר חשוב שהורים רבים מבולבלים כלפיו. זהו עגלת תינוק מדובר בהוצאה לא קטנה של כמה אלפי שקלים. במדריך הבא פצפונים מסבירים מה ההבדל בין טיולון לעגלה.  

עגלה לתינוקות:

בדרך כלל עגלה היא כבדה יותר רחבה יותר מטיולון ומאסיבית יחסית לטיולון.
עגלת תינוקות היא רחבה ויש לה הרבה אופציות ממצב ישיבה עד למצב שכיבה מלא יש בעגלה הרבה תוספות כמו מגן שמש סל אחסון, מחזיק כוסות לתינוק 

חסרונות:

הם יותר כבדות יחסית לטיולון אם אתם גרים בקומה גבוהה ללא מעלית המשקל יקשה עליכם. 
יותר קשה לקפל אותם ומצריך תא מטען גדול.  

טיולון לתינוק:

הרעיון של טיולון שיש לו מושב קטן לתינוק ובעל משקל נמוך. הטיולון מתקפל באופן נוח וקומפקטי, נוח לנשיאה ואינו תופס מקום רב באחסונו. בהשוואה לעגלה 

חסרונות: 

מושב צר מגביל את תנועת התינוק הרבה מהטיולונים הם בעלי אופציה אחת, "ישיבה" כך שאין אפשר לכוון את מושב התינוק למצב שכיבה מלא.
עוד חסרון, הם מתאימים לתינוקות יחסית גדולים מגיל חצי שנה ומעלה.
טיולון מומלץ לאנשים שמסתובבים הרבה ברגל או שיש להם רכב עם תא מטען קטן

לסיכום: טרם קניית עגלה או טיולון קחו בחשבון  את כל הפרטים הללו, חוץ מהתקציב שעומד לרשותכם. בסופו של דבר אי אפשר באמת לקנות עגלה או טיולון לתינוק עם כל היתרונות והפרמטרים הדרושים. עשו לעצמכם סדר עדיפויות ועל מה תצטרכו להתפשר. התמקדו במה שחשוב לכם לפי הצרכים שלכם. אל תשכחו לנסות את העגלה או את הטיולון בחנות טרם הקנייה.

בפצפונים תמצאו מבחר ענק של עגלות לתינוק איכותיות מחומרים חזקים מחברות שונות ומגוונות. כל העגלות בעלות תו תקן המספקות לכם ההורים לתינוקות נסיעה נעימה, נוחה ובטוחה!

הוסף תגובה