מה זה אבן קיסר? כל מה שאתה צריך לדעת על המותג

מה זה אבן קיסר? כל מה שאתה צריך לדעת על המותג

משטחי קוורץ הם מהמשטחים הפופולאריים ביותר בשוק. הפופולריות של החומר נובעת בעיקר מהמראה היפה שלו, כמו גם מהיתרונות הפונקציונליים שהוא מציע. קל מאוד לנקות ולטפל בקוורץ ולכן בעלי בתים רבים מקבלים את ההחלטה ללכת עם החומר. מדריך זה יוביל אתכם מהו אבן קיסר, מהו קוורץ באופן כללי ומידע מועיל אחר שתדעו.

מה זה אבן קיסר? 

אבן קיסר הוא אחד המותגים המובילים של משטחי קוורץ בשוק. החברה פועלת מאז 1987. בעוד שהמספרים ישתנו בין מותגים שונים, משטחי הקוורץ של
אבן קיסר מיוצרים על ידי שילוב של 93 אחוז מינרל קוורץ עם 7 אחוז פולירזין. החברה מציעה משטחי קוורץ בכל הסגנונות השונים, כולל רבים שנראים כמו אבן טבעית.

מה זה קוורץ? 

כפי שאתה יכול לדעת על ידי קריאה לעיל, קוורץ הוא אבן מהונדסת העשויה משילוב של מינרל קוורץ ופולירזין. בעוד שהאחוזים הספציפיים בשילוב משתנים בין המותגים, כל המותגים הם סביב 90 אחוז מינרל קוורץ ו -10 אחוז פולירזין. משטחי קוורץ עלו לפופולריות כחלופה בת קיימא למשטחי אבן טבעית. קוורץ אהוב על היופי והעמידות שהוא מציע כמשטח עבודה. בנוסף, קל מאוד לטפל במשטחי קוורץ. 

מדוע כדאי לבחור באבן קיסר?

משטחי שיש אבן קיסר למטבח הם אחד ממוצרי הקוורץ המובילים בשוק מסיבות רבות. סיבות אלה מפורטות בטבלה הבאה וניתחו להלן.

מראה איכותי
קל לתחזוקה
עָמִיד
לא נקבובי
מגוון
יציב

מראה איכותי 

למרות שאינך אבן טבעית, אל תחשוב שזה אומר שאבן קיסר לא נראה טוב. המשטחים הם מהאטרקטיביים ביותר שתוכלו למצוא. הוסיפו זאת לעובדה שהם עמידים מאוד, ואין פלא שהחומר כל כך פופולרי.

קל לתחזוקה 

אינך צריך לדאוג לאיטום משטח אבן קיסר כמו שהיית עושה עם אפשרויות האבן הטבעית ביותר. כדי לנקות משטח אבן קיסר, כל מה שאתה צריך זה מים וסבון.

עמיד

משטחי אבן קיסר הם אחת האפשרויות החזקות ביותר שתוכלו לבחור. כוחו ניתן להשוואה לזה של גרניט, שהיא אחת האבנים הטבעיות החזקות ביותר.

לא נקבובי 

מכיוון שהם מהונדסים, מוצרי אבן קיסר אינם נקבוביים. זה גורם להם להיות עמידים בפני שריטות, כתמים, סדקים, שבבים, עובש וטחב.

מגוון 

יש כל כך הרבה סגנונות לבחירה עם אבן קיסר. תוכלו בקלות למצוא סגנון שמתאים לעיצוב של כל חדר.

יציב 

אבן קיסר מתגאה בתרגול קיימות. המשטח הוא אחת מאפשרויות השיש הידידותיות ביותר לסביבה.

איפה אתה יכול להשתמש באבן קיסר בבית?

ניתן להשתמש באבן קיסר במגוון יישומים בבית. החומר מתאים למשטחי מטבח, כיורי אמבטיה, ועוד.

מהם כמה מותגי מתחרים? 

המתחרים העיקריים של אבן קיסר בשוק הם סילסטון וקמבריה. שתי החברות מציעות גם מגוון משטחי קוורץ.

כשמדובר בחומרים שיש, קוורץ היא אחת האפשרויות הטובות ביותר שתוכלו לבחור. קוורץ אבן קיסר הוא מהחומר האיכותי ביותר שתמצאו. בין המגוון שתצטרכו לבחור ובין היתרונות הפונקציונליים שתקבלו מקוורץ, משטחי אבן קיסר הם בחירה מצוינת לכל בית. מדריך זה יעזור לכם לדעת יותר על אבן קיסר ואם זו בחירה רצויה לביתכם.

הוסף תגובה