מנעולנות רכב בדרום הארץ

מנעולנות רכב בדרום הארץ

סיטואציה מעצבנת ביותר מלאבד את צרור המפתחות של המכונית, למפתח האוטו ישנם מספר מוגבל מרכיבים ראשיים, הראשון הוא שכפול (קוד) המפתחות והשני רכיב (צ׳יפ) אלקטרוני, בנוסף לרכיבים הללו אצלם כוח חיוני להפעלה, מספר המפתח הוא רצף מספרים סימון מפתח שכביכול שתפקידו לתפעל את המנעול בדלת הרכב וסוויץ (מתג הנעה) והשבב (צ׳יפ) מעביר תשדורת לגוף אימובילייזר אישור הצתה, בשונה מאובדן מפתחות לביתכם כדאי להזמין מנעולן בירושלים ולהחליף צילינדר במקצוע שחזור מפתחות לרכבכם התהליך היינו אחר בהחלט לגמרי וקשה יותר.
התקשרו עכשיו שירות 24 שעות
מהן התהליכים כאשר לא נמצאו המפתחות לרכבכם:
1. תחילה בדקו אפשרות יש ברשותכם מפתח נוסף לרכב, בדרך כלל מכונית מיועד להגיע עם 2 מפתחות, אם יש לכם מפתח נוסף זכיתם, וודאו לשכפל אותו בהקדם ולאחסן אותו במקום מבטחים, במידה אין לכם מפתח עודף עברו לשלב הבא.
2. התקשרו שירות שכפול מפתחות למכונית, בתהליך זה אנחנו נדאג לשחזר בשבילכם צרור מפתחות חדש למכוניתכם.
האם אפשרי לנסות תהליך זה לבדינו בבית?
בהחלט לא, נושא שחזור מפתחות לרכב הנו מהלך מורכב מאוד אשר זקוק למקצועיות וניסיון מורחב, כאמור הננו זקוקים לאמצעים ייחודים לדוגמת: מכשיר חיתוך המפתח אוטומטית, ציפים ממבחר מינים, מוצרי מדידה נוספים ורבים, כביכול מוצגים במכשירים ואביזרים בתמחור עשרות אלפי דולרים, עוד לציין בלא מעט ממגוון הרכבים, הננו זקוקים ליצור קשר עם יצרן הרכב על מנת לקנות מימנו מספר חיתוך מפתחות ומספר בשביל הציפ (פין קוד) שכרוך בתשלום בשבילנו.
כי מסוכם במהלך משמעותי שמצריך להעתיק מפתחות למכונית וזהו, לא?
ברור לא, כמו שנכתב בתחילת בלוג זה, המפתחות אינם נגישים וכאמור לא ניתן להעתק עבורכם מפתח נוסף, בזמן שאין מפתח אין מה להעתיק ואז אנחנו צריכים לעשות למענכם צרור מפתחות חדש לאוטו שלכם.
כמה זמן לוקח לעשות את העבודה למעני?
אין לכם מה לדאוג, ברור שמדובר בתהליך לא פשוט לשם כך הננו כאן ומנעולן בבאר שבע לרשותכם, ברשותנו יש את החלקים, ידע וניסיון, אנחנו נצליח לטפל התקלה בשבילכם כבר בהתקשרות ראשונה עמנו, תקבלו יחס חם ואישי מתחילת המהלך ועד לסיומו.
כמה כל הסיפור הזה עולה?
תלוי מה סוג מכונית בבעלותכם, תיקון של רכב מסוג ולוו אינו זהה לרכב מסוג מרצדס והפוך, חברתנו תדאג להעניק בשבילכם מחיר לא יקר ואטרקטיבי, צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר בחינם, כדאי לכם.

הוסף תגובה