מעבר דירה- כיצד לעשות זאת נכון?

מעבר דירה- כיצד לעשות זאת נכון?

לאחר שהחלטנו לרכוש או לשכור דירה חדשה, לבצע העברה של מגורינו ומשכננו, ארגנו ותכננו את יום המעבר המיוחל- הגיע הזמן להבין כיצד לעשות זאת נכון כשזה כבר קורה. אתם נמצאים שבועיים או שלושה לפני יום המעבר המיוחלים, מבולבלים ולא יודעים מהיכן להתחיל. תחילה יש לציין שהתחושות הן לחלוטין לגיטימיות, וכל שאתם צריכים הוא לעשות סדר בראש, ואז גם בארגזים.

אז לאחר שהרגענו מעט את ההתרגשות, אפשר לעבור לתכל'ס.

לאחר שקבענו עם חברת הובלה איכותית וטובה, שבחרנו מהמלצות כמובן, וידאנו מולה כשבוע לפני המעבר את יום המעבר המיוחל, ניתן להגיע לתכנון בפועל.

התחילו עם הפריטים הנארזים החשובים עבורכם ביותר, פריטים יקרי ערב, סנטימנטלית או כלכלית. אלו הפריטים שככל הנראה תרצו שיהיו צמודים אליכם ביום המעבר, ארגנו אותם כראוי ובמקום מסודר. דאגו לרשום על האריזה את אפיונם. לאחר מכן, ניתן לעבור לאריזה של בגדים, נעליים ושאר חפצים בשימוש יום יומי. בסופו של דבר, את שאר הדברים לאריזה. כמובן שיש לדאוג לרשום על כל ארגז מהי תכולתו.

יום המעבר הגיע, מה עכשיו?

ההמלצה שלנו היא לקום מוקדם ככל שתוכלו, אך לא מוקדם מדי כי זהו הולך להיות יום מפרך. הכינו את עצמכם ליום מעייף מעט, אך מרגש והגיעו בגישה נכונה ושמחה. לאחר שיצרתם קשר עם חברת ההובלות, שריינו מקום חניה באזור הדירה החדשה עבור משאיות ההובלה וביצוע פעולת ההובלה שככל הנראה יתבצע לאורך כל היום.

משהגעתם אל הדירה החדשה, בצעו סיור בבית, בדקו שניתן לבצע את ההעברה כראוי. כעת ניתן להנחות את צוות ההובלה היכן להניח כל דבר, מבחינת רהיטים גדולים או קטנים, ארגזים וכדומה.

סיימנו, כעת כל שנותר או לפרוק את הארגזים, ולקנח בארוחה ראשונה בדירה החדשה.

איך בוחרים את הדירה הנכונה? התייעצו עם מומחית הנדל״ן רחל מנדי

הוסף תגובה