מערכת סולארית ביתית שמותאמת לצרכי הבית והגג מגלמת בתוכה שורה ארוכה של יתרונות.

ראשית, מבחינה טכנית מדובר על מערכת שמגיעה להספק גבוה. ברוב המקרים, ההספק של המערכת נע בין 4 קילו ועד 20 קילו. כפועל יוצא מכך, מדובר על השקעה משתלמת. בזכות ההספק הגבוה, אפשר לייצר מתוך המערכת תשואה של כ-18 אלף ש"ח בשנה.

גם לשמירה על איכות הסביבה

יתרון אחר ולא פחות משמעותי של מערכת סולארית בא לידי ביטוי בשמירה על איכות הסביבה. בפועל, אלו מערכות אמינות שלא דורשות תפעול ותחזוקה. אבל מאחורי הקלעים, השימוש במערכת מצמצם את התלות באנרגיה מתכלה. בזכות היכולת להפיק אנרגיה מתחדשת מהשמש ולא אנרגיה מתכלה ממשאבי הטבע,

ניתן לשמור על איכות הסביבה.

כמה שנים מחזיקה מערכת סולארית ביתית?
התקנה מקצועית של המערכת מאפשרת ליהנות ממנה לתקופה ארוכה של כ-25 שנה.
לאורך התקופה הזו, יש אחריות מלאה מצד החברה שמתקינה אותה.


חוץ מזה, כדאי לדעת שכבר בסוף שנת 2019 הסתיימה מכסה שמבטיחה 48 אגורות לכל קוט"ש שמיוצר במערכת הביתית – אך התעריף מובטח ל-25 שנה. בפועל, ההבטחה היא על בסיס הסכם שחתום מול חברת החשמל.

היתרונות של הפקת אנרגיה

היתרונות השונים של מערכת סולארית ביתית לא נעלמים מעיניהם של אנשי המקצוע בחברת החשמל.
ככל שיש יותר מערכות כאלה, כך יורד התלות בייצור החשמל של חברת החשמל
בזכות המעבר לאנרגיה מתחדשת והמערכות הביתיות, ניתן גם לשמור על איכות הסביבה וגם לגוון את מקורות האנרגיה של ישראל.

איך משלמים על המערכת?

קיימות אפשרויות שונות לתשלום על המערכת הביתית. באופן עקרוני, ההבדל הוא בין מסלול תשלום לפי הזרמה לבין מסלול תשלום לפי ייצור. בכל מקרה, ניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמה אישית של המסלול.

מסלול שווה כסף – ששווה להכיר

בנקודה זו, כדאי להכיר את גרינקו אנרג'י – המספקת ללקוחותיה שירותי אפיון, ייעוץ והכוונה. כמו כן, החברה מתמחה בניהול פרויקטים, רכש והקמה. בזכות סל השירותים הזה, הקמת מערכת סולארית ביתית קרובה מאי פעם.

הוסף תגובה