איתור נזילות במצלמה תרמית

איתור נזילות במצלמה תרמית
צילום: איתור נזילות במצלמה תרמית

מהי מצלמה תרמית? איך מאתרים נזילה באמצעותה?

נזילת מים עלולה להיגרם בגלל בלאי, סדק בצנרת ושלל סיבות נוספות. כאשר מתרחשת נזילה, יש גם סכנה להצטברות סוגים שונים של בעיות. בטווח הקצר, הבעיה העיקרית היא התפשטות כתמי הרטיבות והעובש. בטווח הארוך, הבעיה היא בזבוז של מים ומשאבים. בין לבין, יש גם את הבעיה של גילוי ואיתור הנזילה.

למה קשה לגלות נזילות?

הקושי באיתור נובע מהמיקום של הנזילה. ברוב המקרים, הנזילה נמצאת מתחת לפני השטח. בין היתר, הנזילה עלולה להתרחש מתחת לריצוף. לחילופין, הנזילה עלולה גם להופיע מאחורי הקירות או התקרה. בכל אחד מהמקרים האלה, לא רואים את המקור של הנזילה. בפועל, מה שרואים על פני השטח אלו רק הסימפטומים של הנזילה.

מחפשים מאתר נזילה במצלמה תרמית? עברו לאתר א.ל איתור וקבלו ייעוץ מקצועי חינם.

היתרונות של מצלמה תרמית

היתרון בדור הנוכחי של שירותי אינסטלציה הוא שניתן להשתמש בציוד מתקדם. ציוד מגוון, מתקדם ומשוכלל מוכיח את עצמו באיתור של כל סוגי הנזילה. כאשר משתמשים בציוד מתקדם מהסוג של מצלמה תרמית למשל, מזהים לא רק את הסימפטומים של הבעיה אלא גם את המקור שלה.

איך מאתרים נזילה?

הדרך לאתר נזילה באמצעות מצלמה תרמית היא לקבל הדמיה תלת ממדית. מטבע הדברים, ההדמיה התלת ממדית שאותה רואים על גבי המוניטור היא של הצנרת. בזכות הדמיה תלת ממדית ותרמית, ניתן לראות פערי טמפרטורות בתוך הצנרת. כאשר אנשי מקצוע מתבוננים במוניטור של המצלמה, הם רואים את מקור הנזילה ואת ההסתעפויות שלה.

תיקון נזילה אחרי האיתור

אך האמת היא שהפעולה של שימוש במצלמה תרמית לטובת איתור נזילות היא רק חלק ממהלך רחב יותר. במסגרת המהלך הרחב של העבודה, חשוב גם לבחור את שיטת התיקון הנכונה. את שיטת התיקון בוחרים לפי היקף, מיקום וסוג הנזילה. בשביל לקבל החלטות מבוססות בנוגע לכל אחד מהשיקולים האלה, צריך להזמין אנשי מקצוע שמכירים את התחום.

שווה להשקיע באיתור נזילות מקצועי

איתור מקצועי שמבוצע באמצעות מצלמה תרמית מוכיח את עצמו. מלבד היכולת לאתר את מקור הנזילה, הוא גם משפר את אחוזי ההצלחה של התיקון וההתמודדות עם הבעיה. בזכות אחוזי הצלחה גבוהה של תיקון נזילות, אנשי המקצוע גם יכולים להציע תקופת אחריות ארוכה.

אחריות על תיקון נזילות

א.מ איתור נזילה מתחייבת ל-100% הצלחה באיתור כל סוגי הנזילות. בשביל להגיע לאחוזי הצלחה כאלה, נציגי החברה משתמשים במצלמה תרמית. כמו כן, איתור נזילות עם א.מ אינסטלציה כולל 7 שנות אחריות.

הוסף תגובה