מקלדת ארגונומית מומלצת

בעולם הדיגיטלי של היום, הרבה מאיתנו עובדים מול המחשב. במהלך יום העבודה הידיים שלנו מבצעות המון פעולות קטנות באופן חוזר ונשנה.  העומס שנוצר על הידיים שלנו כתוצאה משעות רבות של הקלדה הוא עומס מצטבר.

העומס מורגש במקומות שונים, ביניהם שורש כף היד, הגידים המפרקים והשרירים. עומס מצבטבר עשוי להוביל להיווצרות קרעים מיקרוסקופיים בגידים, דלקות ובעיות אורתופדיות שונות שמלוות בכאבים. במקרים חמורים זה אפילו עשוי להשליך על העבודה היום יומית ולגרום לקשיים של ממש בעבודה מול המחשב.

מקלדת ארגונומית להקלה בעומסים

אחת הדרכים המוצלחות ביותר לקהל על העומס הוא לעשות שימוש בציוד אגרומי המוצע באתר טופ קומרס.

הפתרונות האגרונומים עוזרים לגוף ולמוח לעבוד בצורה בריאה ומאוזנת ולנטר את העומסים.

רוב האוכלוסייה עובדת עם מקלדות פשוטות שלא תמיד נוח לעבוד עליהן, מה שיוצר עומס על הידיים ויכול גם להקרין לאזורים אחרים בגוף

בעזרת שימוש במקלדת ארגונומית אפשר לקהל ולסייע במניעה של כאבים בזרועות ובכפות הידיים.

המקלדות הארגונומית באתר טופ קומרס

אצלנו באתר תוכלו למצוא מקלדות שמתאימות לעבודה ממושכת מול המחשב ולצרכים שלכם. בנוסף יש אצלנו אתר פד ארגונומי למקלדת שמהווה תמיכה לפרק כף היד. אנחנו מציעים באתר מקלדות ארגונומיות עם מקשים מעוצבים בהתאמה לאצבעות כף היד להקלדה נוחה, מהירה ויעילה. המקלדות מציעות פתרונות ארגונומיים לעבודה מול מחשב.

בנוסף יש באתר סט מקלדת ועכבר לתפקוד גבוה  MK850 Performanceמבית Logitech . תוכלו להקליד ביעילות עם מקשים ארגונומיים מעוצבים ולגלול במהירות במסמכי אינטרנט עם העכבר המעוקל שמתאים לכף היד. העכבר שקט וכמעט לא שומעים את ההקלקות הפד המרופד לכף היד ומסגרת המקשים המעוקלת במקלדת מעניקות תמיכה וחוויית הקלדה נוחה ומהירה. הרגליות תומכות ביציבות המקלדת בגובה מותאם לזווית הקלדה מושלמת. מתחברת בקלות תוך שניות בודדות ללפ טופ, לטאבלט או לסמארטפון. מקלדת עם אותיות בעברית. מקלדת בעלת מראה אלגנטי ואסטתי. הקלדה שקטה. מכילה את כל המקשים הנחוצים כולל FN. מקלדת עם טווח קליטה גדול ורגישה לקליטה גם ממרחק. לחצים נוחים ונעימים. עיצוב יפה ופונקציונאלי. העכבר הארגונמי מאוד נוח לאחיזה עם גלגלת המעניקה תחושה מדויקת של המיקום בזמן הגלילה.

הוסף תגובה