הבנקים מסרבים לתת לכם משכנתא? זה בדיוק הזמן להכניס מומחה לתמונה! שמי מרטין בוקסדורף והתפקיד שלי הוא להילחם בשבילכם מול הבנקים כדי להשיג לכם משכנתא, אפילו שהבנקים לא מסכימים.

מה קורה לאחר תקופה של בעיות פיננסיות?

בערך שליש מהאנשים שהולכים לבנקים לבקש משכנתא, מקבלים סירוב והופכים להיות מסורבי משכנתא. זה בדרך כלל לא סוף העולם, ניתן להתגבר על הדברים, פשוט צריכים מומחה מתאים שיהיה לצידכם. כבר יצא לי לטפל בכל סוגי הסיבות לסירוב משכנתא ואני יכול להגיד לכם, שברוב המקרים יש פתרונות.

מה זה אומר חיווי אשראי שלילי?

אם אתם זוכרים, עד שנה שעברה הייתה מערכת שנקראה BDI שהייתה בודקת את העבר הפיננסי לפי פרמטרים מסוימים שכרגע זה כבר לא רלוונטי.

כיום המערכת הראשית שמשמשת את הבנקים היא "חיווי אשראי" שלמעשה יש לה שני מצבים, ירוק שאומר לקוח טוב ללא בעיות. מצב אדום שמראה שהלקוח לא טוב ויש לו בעיות על ניהול אשראי בעבר.

אם יוצא לכם חיווי אשראי ירוק, הכול טוב ואתם רצויים בכל הבנקים. אם יוצא לכם חיווי אשראי אדום, זה אומר שאתם "מוקצה" ואתם לא רצויים בשום בנק.

ברגע שיוצא לכם חיווי אדום, זה הופך להיות מצב שבו אתם כלל לא רצויים ואתם חייבים להביא מומחה למסורבי משכנתא ( כמוני) שידע לנתח את הבעיות ולראות איך יוצאים מתוך המצב הזה ומשיגים משכנתא למרות הבעיות ואף על פי הבעיות.

עם איזה בנקים היו בעיות:

השלב הראשון הוא להבין אילו בנקים הם לא באים בחשבון בשבילנו. מה זה אומר? בנקים שהיו לכם איתם בעיות בהלוואות, הסדרי חוב, מחיקות חוב, בעיות עם המשכנתא – כל הבנקים האלו הם כלל לא רלוונטיים בשבילנו. הנקודה הזו היא חשובה לנו משתי סיבות: הסיבה הראשונה היא כדי לדעת לאן לא לגשת מבחינת הבנקים. הסיבה השנייה היא כדי לדעת איך להציג את הדברים מול הבנקים האחרים.

העניין הוא כזה, הבנקים מאוד מפחדים מבעיות מול בנקים. כלומר נניח שאם אני הולך לבקש משכנתא בבנק כל שהוא, הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לי זה שהבנק הזה יראה שהיו בעיות מול בנקים אחרים.

הבנקאים שרואים בעבר של בן אדם בעיות מול בנקים אחרים, פשוט נכנסים ללחץ מטורף ולא יודעים איך להגיב לזה. חובות מול ספקים, רשויות או חברות שונות זה בסדר גמור, אבל בעיות מול בנקים זה דבר שהוא בגדר איום ונורא. אז חשוב להבין את זה.

תקופת צינון סבירה כל שהיא:

תראו אין דרך להגיע לבנק ולהגיד שהרגע סיימתי הסדר חוב מול בנק אחר ואני רוצה לקחת משכנתא. על אותו המשקל גם אי אפשר לבוא לבנק ולהגיד עכשיו חזרו לי צ'קים והוראות קבע יאללה תנו לי משכנתא. זה בטוח לא יצליח. גם אין טעם לנסות.

אבל ברגע שעברה תקופת צינון כל שהיא, זה כבר לגמרי אפשרי. למשל: אתה בא לבנק ואומר : לפני שישה חודשים חזרו לי כמה צ'קים, אבל מאז שישה חודשים כבר הכול בסדר ולפני כן גם לא היו לי בעיות, אין סיבה שתמנעו ממני משכנתא.

תקופת הצינון היא נקבעת לפי גובה הבעיות שהיו. אם חזרו כמה צ'קים אז צריך לחכות כמה חודשים ואני כבר אצליח להשיג לכם משכנתא, אם הייתם מוגבלים אז צריך המתנה של שנה ואז אני כבר יכול להשיג לכם משכנתא. אם עברתם פשיטת רגל, אני צריך המתנה של שנתיים לאחר ההפטר כדי להשיג לכם משכנתא. אבל הנקודה היא שתקופת הצינון היא הכרחית.

אחוז מימון במשכנתא

אנחנו יודעים שהמקסימום שניתן לקבל במשכנתא זה 75 אחוז משווי הבית, אבל כאשר מבקשים משכנתא עם עבר של בעיות כבדות, כמו פשיטות רגל, הוצאות לפועל והגבלות – רצוי מאוד לבקש פחות משכנתא, כדי להקל על הבנקים בקבלת ההחלטה הנכונה לנו.

קצת עלי

שמי מרטין בוקסדורף והמטרה שלי היא להילחם מול הבנקים כדי להשיג לכם משכנתא למרות כל הבעיות שהיו ועם כל הקשיים. אני לעולם לא מוותר ובהרבה מאוד מקרים אני מצליח להשיג את המשכנתאות עבור האנשים שאני עובד עבורם. הכוונה שלי היא למקרים שבהם אתם קיבלתם סירוב בבנקים ואני מצליח לאחר מכן להשיג אישור למרות הסירוב.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או Maratbok@gmail.com

הוסף תגובה