שלום רב, שמי מרטין בוקסדורף ואני מטפל במסורבי משכנתא. הכוונה היא שאני לוקח אנשים שקיבלו סירוב למשכנתא בבנקים ומצליח לגרום לבנקים לאשר להם משכנתא, אפילו שסירבו להם לפני כן.

בעיות של הוצל"פ ועיקולים:

לכולם קורה שיש תקופה קשה בחיים, זה יכול להיות כל אחד. אבל התקופות האלו עוברות והחיים ממשיכים, הבעיה היא שהבנקים הם בעלי זיכרון ארוך מאוד והם לא שוכחים שום דבר. במיוחד עם הטכנולוגיה הקיימת היום, רק מקישים את תעודת הזהות שלכם במחשב הבנק וכבר עולה כל ההיסטוריה שלכם.

תקופת צינון:

הדבר הראשון שאנחנו רוצים להראות לבנקים זה שהייתה תקופת צינון בין הבעיות שהיו לבין הזמן הנוכחי. כלומר המסר שאנחנו רוצים להגיד לבנקים הוא שהייתה תקופה של בעיות, אבל אנחנו כבר אחרי זה- הכול עבר והכול נגמר. הבנקים יכולים לקבל את זה שהיו בעיות, אבל כן חשוב להבין שהייתה כבר תקופת צינון והכול נגמר.

מה רצוי שלא יהיה בכל זאת:

יש דברים שלוקח הרבה יותר זמן לסלוח עליהם, דברים כמו פשיטת רגל, עיקולים גדולים בסכומים גדולים מול בנקים, הגבלה חמורה- הדברים האלו מצריכים תקופת צינון יותר ארוכה מאשר בעיות אחרות. בגדול, אני מאמין שעל כל בעיה ניתן להתגבר, אבל בכל זאת יש בעיות ויש בעיות.

אם היו בעיות יותר חמורות כמו פשיטת רגל, הגבלה, כינוס נכסים:

כאשר מדובר בבעיות חמורות יותר, תקופת הצינון צריכה להיות ארוכה מעט יותר. הסיבה היא שאחרי בעיה משמעותית יותר- הבנקים דורשים לראות שעברה תקופה יותר ארוכה שבה אין שום בעיות. בנוסף רוצים דגש חזק הרבה יותר על יציבות, שאנחנו נדבר עליה בפסקה הבאה.

יציבות:

כאן אנחנו מגיעים לנקודה הכי חשובה. נכון שהייתה תקופה קשה, והמשכנתא שצריכים היא משכנתא למסורבים אבל בוא נראה מי אנחנו היום? הכוונה היא לא למשכורות עתק, אלא בסך הכול למצב שבו ההתנהלות בחשבון היא פיקס. כלומר, המשכורת מופקדת בחשבון בצורה סדירה ומדויקת. התלוש זהה להפקדה לחשבון, ההלוואות משולמות בדיוק בזמן ואין חריגות כל שהן מהמסגרת אשראי, אפילו שהבנק מאשר.

יציבות תעסוקתית- הבנקים אוהבים מאוד אנשים שעובדים הרבה זמן באותו מקום עבודה, אם אתם עצמאיים אז דוחות שנתיים מסודרים עם הכנסות סבירות ( לא הכול הכנסות בשחור.), רמה סבירה של הון עצמי ובקשה הגיונית של סכום המשכנתא. כבר נדבר על זה.

סכום הגיוני של המשכנתא:

אני חייב לספר לכם סיפור: מתקשרים אלי אנשים שעברו פשיטת רגל. מאז עברו שנתיים שזה בסדר גמור ואני כבר בהחלט יכול להשיג להם משכנתא ואז כאשר אני שואל כמה משכנתא צריכים, הם עונים שהם רוצים לקנות בית ב1.7 מיליון שקלים ורוצים לקחת משכנתא 1.35 מיליון.

עכשיו תראו, משכנתא של 1.35 זה הרבה מאוד גם עבור אנשים שמעולם לא עברו פשיטות רגל, זה פשוט סכום מאוד גדול. אבל במיוחד אנשים שעברו פשיטת רגל- הבנקים יפחדו לתת להם משכנתא בסדר גודל כזה.

אם עברתם הגבלה, פשיטות רגל, בעיות של הוצאות לפועל וכן הלאה, תבקשו סכומי משכנתא יותר נמוכים ויותר הגיוניים, כי זה פשוט יהיה ריאלי הרבה יותר לקבל.

מי אני בעצם?

שמי מרטין בוקסדורף והתפקיד שלי הוא להיכנס בנעליים שלכם ולהגיע למצב שבו הבנקים אולי סירבו לכם למשכנתא, אבל אני מצליח לשנות את ההחלטה ולהגיע לכך שהבנקים כן יאשרו לכם משכנתא. אני עושה את זה כבר עשר שנים ובדרך כלל מגיע לתוצאות מרשימות מאוד.

מרטין בוקסדורף – 0508116397 או maratbok@gmail.com

הוסף תגובה