מרפאות שיניים במודיעין

רופא שיניים במודיעין

מה עושים שיש כאבי שיניים?

כל מי שעבר כאבי שיניים יודע שלא פעם מדובר ב"כאבי תופת", הרגשה איומה בה הכול כואב, בעיקר בראש ועוד. הביטוי "טיפסתי על הקירות" חוזר על עצמו – זה תמיד מגיע ב"בום" ותמיד, תמיד, תמיד ("חוק מרפי") בזמן הלא נכון. לא פעם אנחנו פשוט מתעלמים ומתפללים ש"זה" יעבור (זהו ש"זה" לא), אבל כשהכאבים מתגברים אנחנו כבר מתחילים לחפש פתרונות בהולים. 

כשיש כאבי שיניים חזקים לא רק שאי אפשר להתעלם מהם, אלא ברור לנו שזהו מצב חמור שמחייב טיפול או בקיצור: מה עושים שיש כאבי שיניים?

בדרך כלל יופיעו כאבי שיניים כאשר בעיה כלשהי בשיניים נמצאת כבר בשלב מתקדם, אולי בעיה שהוזנחה או שהתפתחה. כולנו מכירים תרופות סבתא (שמן ציפורן, תערובת זנגוויל ופלפל, מי מלח, תה נענע, קרח ועוד) שעשויות להביא להקלה זמנית בכאב, אולם חשוב לזכור – תרופות רגילות ותרופות סבתא אינן מחליפות טיפול שיניים אצל מרפאות שיניים במודיעין ורק דוחות את הכאב לזמן קצר. 

הסיבות העיקריות לכאבי השיניים הן: חורים (עששת) בשיניים;  דלקת (שעלולה להביא לזיהום בשן ולגרום לכאבים חזקים במיוחד);  סדק בשן (כאב חזק מאוד); צמיחת שן בינה וכן, כאבים אחרי טיפול שיניים, כמו עקירה, טיפול שורש או סתימה. לפעמים כאבי השיניים הם סימפטום של בעיה רפואית שמקורה אינו בפה או בלסת, כאבים כאלה הם בדרך כלל סביב השיניים ועלולים להיגרם ממחלות לב, תעוקת חזה או התקף לב, זיהומים באוזן וזיהום בסינוסים.

מה עושים שיש כאבי שיניים? 

חשוב לגשת בדחיפות לרופא שיניים – ככל שהזמן עובר הבעיה עלולה להחמיר ולהידרדר למצב חמור יותר. אם זה קורה בלילה ולא עזרו לכם משככי כאבים שבלעתם כדי לעבור את הלילה (עד ההגעה לרופא שיניים), אפשר ללכת אל מרפאות שיניים במודיעין שמטפלת במצבי חירום, כמוצא זמני עד הטיפול במרפאת השיניים שלכם למחרת. התייעצו עם רופא השיניים האישי שלכם בנוגע לתור דחוף והטיפול המיידי הנחוץ לכם.

לא פעם יופיעו כאבי שיניים בלילה. תוכלו כמובן לקחת משככי כאבים, מסוגים שונים, אבל רק כפתרון זמני. מומלץ להרים טלפון לרופא שיניים ולקבוע תור בדחיפות. אסור וחשוב מאוד שלא להזניח כאבי שיניים קלים שעלולים להתפתח תוך יום-יומיים לכאבים חזקים ומעיקים. 

זכרו: כאב שיניים מעיד על בעיה בשיניים. אם אתם באמצע טיפול שיניים או יודעים שדחיתם טיפול בשן שדורשת טיפול, אל תזניחו את השיניים בשל הפחד וגם לא בגלל חוסר זמן. סיימו את הטיפול בזמן וזה יעזור לכם להימנע מהכאבים שעלולים רק להחמיר.

הוסף תגובה